Toegevoegd. Als anderen nog wat hebben, dan voeg ik dat ook toe. Ik heb zelf webshops erbij gezet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:06 schreef LXIV het volgende:
Linktip voor de op
Mooiemoestuin.nl
Vind ik de beste en duidelijkste site over tuinieren.
Misschien is het kanaal van Tuinmanieren wat, vind het een leuk kanaal.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toegevoegd. Als anderen nog wat hebben, dan voeg ik dat ook toe. Ik heb zelf webshops erbij gezet.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een fantastisch schouwspel vanochtend van spinnenwebben tussen toortsen en zwanenbloemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonusfoto, cows in the mist:
[ afbeelding ]
Ook toegevoegd!quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is het kanaal van Tuinmanieren wat, vind het een leuk kanaal.
https://www.youtube.com/channel/UCWOiSCrb-zjN0pMitnY7VNQ
👍🏼quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
@:AnneX, ik hoop voor je op een mooie oktobermaand.
Ik heb me deze week uit de naad gewerkt om de tuin op orde te krijgen. Dat is gelukt; vandaag heb ik de laatste planten in de nieuwe border gezet en alvast wat bollen in de grond gestopt. Nu het onkruid en de grasmat bijhouden en dan ga ik tevreden het najaar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: twitter/onderhoudsarmoe)
[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 27-09-2020 20:31:31 ]
Wacht wat.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:33 schreef Blues het volgende:
Leuk ideetje voor de tuin: een parketvloer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(bron: twitter/onderhoudsarmoe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Blues op 27-09-2020 20:31:18 ]
Haha, inderdaad, al moet ik altijd wel lachen om het sarcasme van de persoon achter het account.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ben zeer somber geworden na het bekijken van het Onderhoudsarmoe-account....
Hebben we hier in de wijk in de openbare ruimte, jammer dat de mensen er tegenaan rijden met hun autoquote:Op maandag 28 september 2020 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, al moet ik altijd wel lachen om het sarcasme van de persoon achter het account.
Wat ik wel zo ontzettend lelijk vind, zijn die stukken steen met een stalen frame eromheen die fungeren als een scheidingsmuur. Ik zag ze ook in de Tuinen van Appeltern. Is er iemand die dat mooi vindt?
Die muurtjes, mwah, als groot object naast een snelweg bijvoorbeeld vind ik het wel kunnen. Zo'n muur biedt volgens mij ook ruimte/beschutting aan allerlei gedierte i.t.t. zo'n betonnen achtertuintje.quote:Op maandag 28 september 2020 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, al moet ik altijd wel lachen om het sarcasme van de persoon achter het account.
Wat ik wel zo ontzettend lelijk vind, zijn die stukken steen met een stalen frame eromheen die fungeren als een scheidingsmuur. Ik zag ze ook in de Tuinen van Appeltern. Is er iemand die dat mooi vindt?
Mijn ervaring is dat groen beter werkt dan stenen in staal. Dat weerkaatst het geluid en werkt minder goed. Ik zou kijken naar laurier of coniferen en eventueel bomen die daar weer boven staan.quote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef koentjuh18 het volgende:
Zucht, onze hoevenier voor de achtertuin geeft de opdracht terug. Nu dus weer op zoek naar een andere partij...
Complicerend is dat de gemeente over 3 weken begint met het verwijderen van de heg die onze tuin split met de weg die er naast loopt. Dat wordt denk ik maar even een tijdelijk hek regelen ergens
Ik overweeg nu een tuinarchitect in de armen te nemen die eea kan tekenen waarna ik per onderdeel bepaal of ik het zelf wil doen, of laat doen. Iemand goede ervaringen met zo iemand?
En iemand goede suggesties voor een mooie erfafscheiding die ook nog wat doen met geluid van verkeer? (nee, niet die stenen in staal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |