quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
Oeh net bericht vanuit HR dat het thuiswerkbeleid bijna klaar is
Ja echt he, wordt tijd dat ze weer gewoon echt zeggen: Werk thuis!quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik de besmettingen en oplopende ziekenhuisopnames zo zie dan zitten straks teams die nu iedere dag op kantoor zitten ook weer thuis.
Dat is nog steeds "de afspraak" zoals Rutte zou zeggen. Maar als ik in mijn vriendenkring kijk zijn er toch best al wat mensen die gewoon weer op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt he, wordt tijd dat ze weer gewoon echt zeggen: Werk thuis!
Ja precies dat. Het zou moeten maar ondertussen..quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog steeds "de afspraak" zoals Rutte zou zeggen. Maar als ik in mijn vriendenkring kijk zijn er toch best al wat mensen die gewoon weer op kantoor zitten.
Volgens mij zeggen ze dat al sinds Maart?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt he, wordt tijd dat ze weer gewoon echt zeggen: Werk thuis!
Als je domweg de verkeersdrukte in de spits even bekijkt en naast eind April legt, weet je genoeg. Gaandeweg zijn er vrachtwagenladingen vol borden en schroeven uitgedeeld, iedereen heeft het ding voor zijn harses geMcGyverd en doet net alsof er niks aan de hand is..quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog steeds "de afspraak" zoals Rutte zou zeggen. Maar als ik in mijn vriendenkring kijk zijn er toch best al wat mensen die gewoon weer op kantoor zitten.
Bedrijf waar ik werk gaat ook echt te makkelijk met het afstand houden om. Een van de bazen van het bedrijf heeft graag controle en dat betekent voor hem dat bepaalde mensen op kantoor zijn. Dat is volgens mij bij veel bedrijven het geval; of ze willen weer terug naar de oude situatie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je domweg de verkeersdrukte in de spits even bekijkt en naast eind April legt, weet je genoeg. Gaandeweg zijn er vrachtwagenladingen vol borden en schroeven uitgedeeld, iedereen heeft het ding voor zijn harses geMcGyverd en doet net alsof er niks aan de hand is..
Ikke ook, ik kom nergens op een occasional date na, ben echt al maanden niet in de Horeca geweest, geen vakantie, geen uitjes, visite beperkt tot misschien sporadisch 3 of 4 mensen, nu iets hoger in frequentie door mijn gipsarmpje, boodschappen doe ik in de avond om kwart over 8, en verder is alle social shit digitaal. Mijn werk is heel solitair, in bouwketen kom ik domweg niet; sowieso niet als er mensen binnen zijn, en koffie pak ik wel buiten de schafttijden.quote:
Is hier ook heel wisselend. Helft van de werkplekken is afgeplakt en mag je niet zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk gaat ook echt te makkelijk met het afstand houden om. Een van de bazen van het bedrijf heeft graag controle en dat betekent voor hem dat bepaalde mensen op kantoor zijn. Dat is volgens mij bij veel bedrijven het geval; of ze willen weer terug naar de oude situatie.
Qua timing was het thuiswerken niet slecht; weinig gehoord over wat mensen vinden dat je nu overdag maar 100 mag rijden.
Heel veel bedrijvenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk gaat ook echt te makkelijk met het afstand houden om. Een van de bazen van het bedrijf heeft graag controle en dat betekent voor hem dat bepaalde mensen op kantoor zijn. Dat is volgens mij bij veel bedrijven het geval; of ze willen weer terug naar de oude situatie.
Qua timing was het thuiswerken niet slecht; weinig gehoord over wat mensen vinden dat je nu overdag maar 100 mag rijden.
Check. Ik blijf een van m'n collega's eraan herinneren dat 'ie afstand moet houden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel veel bedrijven, overal posters en stickers en strepen op de grond, volle flessies met handcleaner, iedereen heeft er gewoon schijt aan, behalve als het hen uitkomt
![]()
En hoezo 100?
En straks met nieuwjaar. En ik ben niet eens een vrouw.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik blijf een van m'n collega's eraan herinneren dat 'ie afstand moet houden.
Wel een mooie manier om mensen eindelijk eens te trainen dat ze niet in m'n nek moeten gaan staan hijgen. It's something?
Ik heb gewoon mijn douche interval verdubbeld van 1 naar 2 weken, werkt prima.. in de supermarkt ook vrij weinig problemenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik blijf een van m'n collega's eraan herinneren dat 'ie afstand moet houden.
Wel een mooie manier om mensen eindelijk eens te trainen dat ze niet in m'n nek moeten gaan staan hijgen. It's something?
Ik vond het wel lekker. Minder druk op de weg dus meer ruimte om te rijden.quote:
Ah ja heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En straks met nieuwjaar. En ik ben niet eens een vrouw.
Ik rijd godzijdank veel buiten de 100 tijden, maar if not, heb ik er toch lak aan.. Ik verrek het om 100 te gaan rijden omdat ze in Den Haag het probleem wat ze moesten oplossen met de boeren even in de zak van de automobilist hebben gefrommeld omdat er ineens allemaal trekkers op de weg reden... ik rijd 50 - 70k per jaar; een dag heeft maar 24 uur, en ik heb ook nog wat anders te doen als half in slaap gedommeld op de ACC achter een slowmo hangen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker. Minder druk op de weg dus meer ruimte om te rijden.
Met mijn nieuwe lease-auto kan ik sowieso niet meer zo hard rijden omdat de batterij dan leegloopt
Dan gaat m'n vriend klagen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn douche interval verdubbeld van 1 naar 2 weken, werkt prima.. in de supermarkt ook vrij weinig problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |