Besta genotquote:Op zondag 27 september 2020 17:13 schreef Jimbo het volgende:
https://www.cnet.com/goog(...)ular-ikea-furniture/
Embargo loopt deze week af, dus van verschillende websites/kanalen.quote:Op zondag 27 september 2020 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van welk kanaal? Of bedoel je dat dan de embargo afloopt.
Digital Foundry zal er wel een hebben denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 07:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Embargo loopt deze week af, dus van verschillende websites/kanalen.
Ja, best veel mensen zag ik.quote:Op maandag 28 september 2020 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Digital Foundry zal er wel een hebben denk ik
Werkt dit ook als je dit trucje al een keer gedaan hebt? Ik heb het een paar jaar geleden gedaan en alles is nu afgelopen, dus wil het overnieuw proberen...quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef speknek het volgende:
Uiteindelijk via de chat een berichtje gestuurd en heel snel en vriendelijk geholpen. Site is legit.
Alleen toen ik converteerde naar gamepass ultimate zei hij wel elke keer dat de eerste maand ¤1 is en elke maand daarna ¤13. Hopelijk gaat dat goed en betaal ik niet de volle mep. In mijn MS account staat nu in ieder geval dat ie pas 26/09/2023 renewed.
Edit: ja staat nu expliciet next charge 2023, nice
3 jaar alle games op Xbox, PC en Xcloud en ook iets met EA Play voor 130 euro, woot. Daar gaat je Hollandse hart toch sneller van kloppen.
denk het niet vanwege te grote druk op de logistieke sectorquote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spanneeeeeeend!
Zijn er ook al influencers en reviewers met een PS5? Of hebben ze alleen nog maar de Dual Sense uitgedeeld?
https://www.ign.com/artic(...)me-and-compatibilityquote:More importantly, this thing is quiet. It’s almost inaudible when it's idle, and in Red Dead Redemption 2, for instance, it’s still pretty quiet – much more so than the Xbox One X, which gets noticeably louder under full GPU load.
"minimale laadtijden".quote:
ps5 zal snellere loads hebben waarsch... maarja of je nu 5 sec of 3 sec wacht, lekker boeiendquote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"minimale laadtijden".
Daarnaast zijn dit oude games die niet geoptimaliseerd zijn voor SSD. De SSD laadt gewoon sneller, en bij sommige games is dat verschil echt groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |