Ik wil het op m'n laptop hebben. Gewoon Forza Horizon op mijn laptopje in de tuin spelen lijkt mij ideaal.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:26 schreef L3viathan het volgende:
gisteren even xcloud geprobeerd, werkte best goed!
game ging gewoon verder waar ik gebleven was en weinig lag
best leuk voor erbij, maar ik zou nog niet zo snel overgaan op cloud streaming only denk ik
soonquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik wil het op m'n laptop hebben. Gewoon Forza Horizon op mijn laptopje in de tuin spelen lijkt mij ideaal.
FOK!kers krijgen korting neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heuj, als je je geld er mee kan verdienen... why not
Ik bedenk mijn kleding ook meestal als ik goed gezopen heb, je zou de random blaadjes met ideeen hier eens moeten zien. Als ik ze later dan lees denk ik echt van... gast waar was je mee bezig.. maar ach af en toe zit er een pareltje tussen zoals de corona kersttrui dit jaar
ja dat, of geen korting maar een % gaat naar fok als donatiequote:Op vrijdag 25 september 2020 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FOK!kers krijgen korting neem ik aan?
Jouw kleding koop/draag je ook alleen als je dronken bent denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heuj, als je je geld er mee kan verdienen... why not
Ik bedenk mijn kleding ook meestal als ik goed gezopen heb, je zou de random blaadjes met ideeen hier eens moeten zien. Als ik ze later dan lees denk ik echt van... gast waar was je mee bezig.. maar ach af en toe zit er een pareltje tussen zoals de corona kersttrui dit jaar
Ik moet nog gordijnen kopen, korting voor mij dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat, of geen korting maar een % gaat naar fok als donatie
Zal je nog tegenvallen. Dat dacht ik eerst ook maar er zijn zat mensen die het buiten festivals dragen. Kom ze ook steeds vaker tegen op normale fotos of bij joeptoepers ofzo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jouw kleding koop/draag je ook alleen als je dronken bent denk ik
geen probleem hoor. Nieuwe collectie staat denk ik volgende week online.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog gordijnen kopen, korting voor mij dus.
Deze remake schijnt wel erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:39 schreef vosss het volgende:
Bijna vergeten dat Mafia vandaag uit kwam! Snel even gekocht, vanavond spelen.
Origineel vind ik nog altijd een van de beste games ooit, dus ik ben benieuwd hoe dicht ze bij het origineel gebleven zijn..
Heb bewust niet veel gezien nog, maar de paar korte stukjes en screenshots die ik zag zagen er prima uit
Xbox One.S X dus. Behalve dat die wél 4K textures deed.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef Aether het volgende:
Games nemen op Xbox Series S tot 30 procent minder ruimte in dan bij Series X
Games nemen op de Xbox Series S veelal tot 30 procent minder ssd-ruimte in beslag dan bij de Series X, zegt Microsoft. Dat komt doordat de goedkopere console gemaakt is voor gamen in 1440p-resolutie en 4k-textures daarom niet geïnstalleerd worden.
Daarom was de overstap van Xbox 360 naar PS4 de beste keuze.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben altijd een Westerse gamer geweest met een enkele uitzondering, maar erken wel dat MS meer moet hebben dan Halo.
Idem. Had echt niks met halo en gears of war en forzaquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daarom was de overstap van Xbox 360 naar PS4 de beste keuze.
Halo 3 echt kapot gespeeld, weekenden lang blowen en LAN parties met vrienden, misschien wel de beste multiplayer ervaring ooit. Weken uitkijken naar map packs.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem. Had echt niks met halo en gears of war en forza
Nog niet bekendquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:29 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer kwam Avowed ook alweer uit?
Of is dat nog niet bekend?
Is daar al meer over bekend behalve dan die korte trailer/filmpje?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die game is voor mij de reden om tzt een Xbox erbij te nemen.
Een Series X dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |