Die waren bedoeld om docking te testen toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yep! Dat waren stations die niet gebouwd waren om lange tijd in de ruimte te zweven. Het is de bedoeling dat deze wel lange tijd in de ruimte blijft
Geen idee. Heb dat niet zo gevolgd eerlijk gezegd. Ik weet alleen dat ze niet heel lang in de ruimte zijn geweestquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:52 schreef xzaz het volgende:
Kunnen 5 en 6 niet gewoon naar 15km hoogte worden gebracht? Lijkt me totaal tijdverspilling om maar één keer een hop te doen en dan?
[..]
Die waren bedoeld om docking te testen toch?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:52 schreef Nikonlover het volgende:
Er zijn nieuwe road closures
Morgen gaat SN8 naar de testpad![]()
[ afbeelding ]
1:51 MURICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1:51 MURICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1:51 MURICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We hebben dit jaar SN1 t/m SN6 gezien en meerdere testtanksquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:40 schreef xzaz het volgende:
Veel wordt er gebouwd niet veel getest...
Hetzelfde als SN5 en SN6quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de SN8 straks het pad op rollen![]()
Spannend ook welHij is een stuk groter dan de SN5 en 6
Met die fins ziet hij er echt reusachtig uit!! ik dacht dat de SN8 hoger wasquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hetzelfde als SN5 en SN6Afgezien van de vleugels is hij op dit moment net zo groot. Neus komt er pas later op
Hij is groot jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met die fins ziet hij er echt reusachtig uit!! ik dacht dat de SN8 hoger was
Kickenquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij is groot jaDe Elonerons zullen ze wel inklappen tijdens het transport. Straks met de neus is hij past echt groot
Geen ideequote:Op zaterdag 26 september 2020 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KickenWanneer ga jij jouw naam trouwens veranderen ?
Nee, zal vast weer wat uitlopen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
Nog weinig activiteit in Boca Chica.
Zo te zien zijn nog druk aan het werk bij de test/launchpad. Ze zijn nu wel een hijskraan aan het opbouwen, hopelijk voor het hijsen van SN8quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
Nog weinig activiteit in Boca Chica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |