Ik ben benieuwd wat voor film ze gaan makenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:47 schreef Bocaj het volgende:
@:Nikonlover![]()
Tom Cruise vliegt volgend jaar al naar ruimtestation.
[ afbeelding ]
[..]
That Guy, is living his life!
'Top Gun in Space' ?quote:Op woensdag 23 september 2020 14:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor film ze gaan maken
Lijkt erop dat de cone eerst iets naar boven is "gepopt" en daarna als een zachte pannenkoek is ingezakt.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de cone eerst iets naar boven is "gepopt" en daarna als een zachte pannenkoek is ingezakt.
Bedoel je starlink lanceringen?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Nou, nu wachten tot er iets gelanceerd wordt? Duurt lang
Neuh, Starlink boeit me niet zo. Ik bedoel nieuwe dingen die op niet-explosieve wijze de lucht in gaanquote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedoel je starlink lanceringen?![]()
Ik ben benieuwd wanneer die 20 km hop is
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Starlink boeit me niet zo. Ik bedoel nieuwe dingen die op niet-explosieve wijze de lucht in gaan
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Starlink boeit me niet zo. Ik bedoel nieuwe dingen die op niet-explosieve wijze de lucht in gaan
Volgende week weer een Starlinkquote:Op woensdag 23 september 2020 16:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik zit echt te wachten op die hop
![]()
SN5 SN6 ....ik vind het allemaal best ,als ik het maar de lucht in gaat![]()
Dat starlink gedoe boeit mij ook niet zo.
Ja, maar ten eerste ben ik niet zo'n fan van al die troep die ze omhoog sturen en ten tweede is het gewoon weer een Falcon 9, dat heb ik inmiddels wel gezienquote:Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Volgende week weer een Starlink![]()
![]()
![]()
![]()
Starlink is juist heel boeiend. Ze breken record na record qua hergebruik van de raketten. Verder zit er een hergebruikte fairing opEn natuurlijk zien we de landing van de booster en als de webcast lang genoeg is de landing van de fairing helften in de netten
Ik snap wel wat je bedoelt ,en ik bedoel ook zeker niet te zeggen dat het onbelangrijk is., maar mijn interesse ligt meer bij alles wat er in en om Boca Chica gebeurt ,Ik had nooit verwacht dat ik dat zo gaaf vondquote:Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Volgende week weer een Starlink![]()
![]()
![]()
![]()
Starlink is juist heel boeiend. Ze breken record na record qua hergebruik van de raketten. Verder zit er een hergebruikte fairing opEn natuurlijk zien we de landing van de booster en als de webcast lang genoeg is de landing van de fairing helften in de netten
Nice! Zitten de COPV's e.d. nu allemaal aan de binnenkant of verstopt achter de raceways?quote:Op woensdag 23 september 2020 19:49 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen gaat SN8 op stap! 27 september starten we met cryotests![]()
Ze heeft nog geen neus, die krijgt ze pas na de cryotest (en sf?).
[ afbeelding ]
Foto van Nomadd:
[ afbeelding ]
Ja, snap ik welquote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ,en ik bedoel ook zeker niet te zeggen dat het onbelangrijk is., maar mijn interesse ligt meer bij alles wat er in en om Boca Chica gebeurt ,Ik had nooit verwacht dat ik dat zo gaaf vond![]()
Ik wist helemaal niets van dat soort dingen. Nog steeds niet ,maar al wel meer dan in het begin![]()
Jullie weten er heel veel van , en hebben ook echt die interesse en kennis
Ik heb de interesse en het enthousiasme ...niet de kennisIk heb minder met starlink lanceringen .
Toen lk een paar weken geleden die boosters op dat drone schip Port Canaveral binnen zag varen keek ik mijn ogen uit. Ik vind jullie enthousiasme heel erg aanstekelijk en ik leer ook veel hier, Maar sommige dingen zijn voor mij wat moeilijker te bevatten denk ik ,....daar heb ik minder mee (vast ook door mijn gebrek aan kennis) De bouw en de tests van de SN4,5,6 ,7 , de bouw van de SN8 en 9 vind ik echt super interessant. Voel me soms net een klein kind die weer helemaal blij is als er een stuk metaal of een graansilo de lucht ingaatMijn omgeving snapt daar helemaal niets van
Ja dat!!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, snap ik welHet is gewoon de toekomst wat je daar voor je ogen ziet gebeuren
En je leert er ook meer van dan het kijken naar een F9 lancering. Je ziet alles in onderdelen voorbij komen, dus dan leer je automatisch hoe Starship inelkaar zit en werkt.
F9 heb ik vanaf het begin meegemaakt (niet zo duidelijk in beeld gebracht als Starship nu, dat niet). Alle kleine verbeteringen, grote aanpassingen, grasshopper en F9R, etc heb ik gezien. Dus de F9 zit ook wel in mijn hart
Ik vind het heel tof om te volgen/zien dat ze wat meer risico's nemen (5+ keer gebruikt dus groot risico op mankementen, geen static fire, snelle refurbish tijd, etc). Dankzij het lanceren van eigen satellieten is dit allemaal mogelijk (geen risico voor de klant).
En tja, dat anderen niet begrijpen dat je naar rokende graansilo's zit te kijken, das wel herkenbaar![]()
Die zitten achter de raceways inderdaad. Ik ben wel benieuwd of ze ooit naar binnen verhuizen. Dit is opzich een prima plekquote:Op woensdag 23 september 2020 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nice! Zitten de COPV's e.d. nu allemaal aan de binnenkant of verstopt achter de raceways?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |