Noem me naïef, maar ik kies ervoor te geloven dat ze het beste voor hebben met onsquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het heeft er gewoon alles mee te maken dat de verkiezingen eraan komen, daarom geven ze hun fouten ook niet toe.
Dit ja, al die complot denkersquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Noem me naïef, maar ik kies ervoor te geloven dat ze het beste voor hebben met ons
Nee, als je gewoon logisch nadenkt begrijp je dat het kabinetsbeleid er echt niet op gericht is om de boel te laten escaleren. Of op de verkiezingen van 2021.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je gewoon logisch nadenkt weet je dat dit geen zak gaat uithalen.
de mensen vragen er ook zelf om he, en de kroeg eigenaar ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje zaterdagavond in een kroeg Spijkenisse om nog even te genieten van de 'vrijheid' . Je verwacht het niet.
Heee da's grappig. Zo'n soortgelijk foto zag ik zondag ook in de Kuip.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje zaterdagavond in een kroeg Spijkenisse om nog even te genieten van de 'vrijheid' . Je verwacht het niet.
Okquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon logisch nadenkt begrijp je dat het kabinetsbeleid er echt niet op gericht is om de boel te laten escaleren. Of op de verkiezingen van 2021.
Prima foto wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
En gaan ze ook echt niet iets als betaald voetbal met toeschouwers of evenementen of een concert weer verbieden als het niet echt echt echt ECHT moet. Mensen beginnen al in opstand te komen zowat langzaam tegen de bestaande maatregelen (of eigenlijk niet echt opstand; men negeert ze gewoon en masse), strengere gaan veel mensen echt niet blij mee zijn en ze willen niet electoraal geslacht worden. Het meerendeel is nu tevreden - dat is het belangrijkste voor het kabinet/regeringspartijen met de verkiezingen in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het heeft er gewoon alles mee te maken dat de verkiezingen eraan komen, daarom geven ze hun fouten ook niet toe.
Er is gewaarschuwd, geen eens boetes gegeven of de kroeg gesloten. Ik ben zo langzaamaan echt helemaal klaar met dit lafhartige kutbeleid.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de mensen vragen er ook zelf om he, en de kroeg eigenaar ook
en achteraf weer gaan janken
Ze willen nog bestaan na de verkiezingen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewaarschuwd, geen eens boetes gegeven of de kroeg gesloten. Ik ben zo langzaamaan echt helemaal klaar met dit lafhartige kutbeleid.
Ja genomen met een aardappel. Nee, het is blijkbaar een screenshot van een filmpje, ik zoek dat filmpje nog maar zal binnenkort wel op Dumpert verschijnenquote:
Oh god heb je hem weer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heee da's grappig. Zo'n soortgelijk foto zag ik zondag ook in de Kuip.
Ik gok dat het op 1 uitkomt. R wordt met vertraging berekend/gerapporteerd en we krijgen de waarde van 4 september. En die periode was het stabiel. Daarna gaat R weer omhoog.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:34 schreef eragon2890 het volgende:
Wie wil gokken of de R vandaag boven de 1,5 komt? 😄
Die coronawet had er natuurlijk al in april moeten zijn op het hoogtepunt......quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewaarschuwd, geen eens boetes gegeven of de kroeg gesloten. Ik ben zo langzaamaan echt helemaal klaar met dit lafhartige kutbeleid.
Met de huidige noodverordeningen kunnen ze toch precies hetzelfde (met uitzondering van achter de voordeur). Buiten dat het een breder gedragen wettelijke grondslag krijgt, wat gaat die coronawet precies voor verschil maken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Die coronawet had er natuurlijk al in april moeten zijn op het hoogtepunt......
nu is het te moeilijk en krijgen ze teveel tegenstand om die wet erdoor te krijgen.
het is gewoon weer een grote faalshow
Waarom wil je zo snel een wet doorvoeren dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nu is het te moeilijk en krijgen ze teveel tegenstand om die wet erdoor te krijgen.
Mensen hebben vergeleken met maart en april nu ook gewoon schijt en nemen het virus totaal niet meer serieus. Vooral omdat de mortaliteit onder jonge mensen relatief laag is gaan alle remmen weer los.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het is weer erg mooi wonen achteraf zie ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
om te kunnen handhaven met gevolgen !quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo snel een wet doorvoeren dan?
Heel veel mensen vechten hun boetes aan (en winnen) https://www.tubantia.nl/o(...)oronaboete~a836a453/quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met de huidige noodverordeningen kunnen ze toch precies hetzelfde (met uitzondering van achter de voordeur). Buiten dat het een breder gedragen wettelijke grondslag krijgt, wat gaat die coronawet precies voor verschil maken?
Dat geloof ik idd wel. Tel daarbij op dat er een aantal situaties geweest zijn waar ingegrepen had moeten worden en het niet gedaan is, en de geloofwaardigheid van de maatregelen is ook gewoon omlaag. Denk aan de BLM demo's die met duizenden door mochten gaan maar de demo's tegen de maatregelen die tegengehouden werden. Kunnen allemaal met goede redenen zijn, maar de beeldvorming is gewoon niet ideaal.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen hebben vergeleken met maart en april nu ook gewoon schijt en nemen het virus totaal niet meer serieus. Vooral omdat de mortaliteit onder jonge mensen relatief laag is gaan alle remmen weer los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |