quote:
Slap gezever om te verhullen dat jouw logica mank gaat. Hoe kun je informatie toepassen zonder het zelf verwerkt te hebben?quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:01 schreef Oversight het volgende:
[..]Logica stelt je in staat om feiten te gebruiken voor wat ze zijn, de uitkomst ervan is niet altijd mooi, hoeft ook niet.
Begin alvast te janken want dit gaat natuurlijk nooit bestraft worden. Kan half Nederland weer verontwaardig reageren en kankeren op D66-rechters.quote:Op dinsdag 22 september 2020 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
Het mag gewoon niet, wtf. Net als Aquarium en ik mag hopen dat dit bestraft wordt. Kan je lang over lullen........pfff
quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:02 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Slap gezever om te verhullen dat jouw logica mank gaat. Hoe kun je informatie toepassen zonder het zelf verwerkt te hebben?
Vertel jij het mij maar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Door het blind te verwerken, en er niet vooraf een verwachting over te hebben, wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder ?
Ik jank nooit, gewoon een realist en dat ben jij ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Begin alvast te janken want dit gaat natuurlijk nooit bestraft worden. Kan half Nederland weer verontwaardig reageren en kankeren op D66-rechters.
Er bestaan geen 'feiten' die zich ongeinterpreteerd aan ons voordoen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 01:58 schreef Oversight het volgende:
[..]Misschien als je gehinderd bent door afwezigheid van logica, maar da's niet voor iedereen zo.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er bestaan geen 'feiten' die zich ongeinterpreteerd aan ons voordoen.
Zo kruimelt het koekje vaakquote:Op dinsdag 22 september 2020 02:06 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Grappig, daar denken we dus wel hetzelfde over.
wat is bestaan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:07 schreef Oversight het volgende:
[..]Er bestaan uitsluitend feiten, ze zitten achter alles waarvan iemand je zojuist zijn interpretatie heeft gegeven.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:07 schreef Oversight het volgende:
[..]Er bestaan uitsluitend feiten, ze zitten achter alles waarvan iemand je zojuist zijn interpretatie heeft gegeven.
Iedereen is sceptisch zolang het buiten een andere beleving is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom ik zo vaak scepticus genoemd word
Nou ik ben het in mijn beleving en in die van praktisch iedereen die ik kenquote:Op dinsdag 22 september 2020 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iedereen is sceptisch zolang het buiten een andere beleving is.
Er staat in de wet wat terrorisme is dus dan is het een feit?quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Door het blind te verwerken, en er niet vooraf een verwachting over te hebben, wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder ?
Raad eens waar wetgeving op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er staat in de wet wat terrorisme is dus dan is het een feit?
Is het dan een feit vraag ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Raad eens waar wetgeving op gebaseerd is.
Neuh, maar je zal mij niet kunnen betrappen op een uitspraak die iets dergelijks beweerdquote:
Is het een feit dat Parijs de hoofdstad is van Frankrijk? En zo ja, waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Neuh, maar je zal mij niet kunnen betrappen op een uitspraak die iets dergelijks beweerddaar ben ik vrij uitgesproken over.
Ja, want dat is nu op dit moment het geval.quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is het een feit dat Parijs de hoofdstad is van Frankrijk? En zo ja, waarom?
Omdat het in de wet staat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 02:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja, want dat is nu op dit moment het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |