abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:25:48 #276
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195194698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:

Oh oke. Nou, prima dan. Succes ermee! :)
Ik heb geen succes nodig. Ik heb gewoon gelijk. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195194705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oke Sander! :)
pi_195194708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als je het argument niet kunt weerleggen, dan demoniseer je gewoon degene die het argument aandraagt.

Oh....wacht....dat is iets waar links altijd van beschuldigd wordt....
Jij draait het nu om.

PS; je puntjestoets blijft hangen tijd voor een nieuw toetsenbord.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:27:53 #279
Why is all the rum gone?
pi_195194716
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Jij draait het nu om.

Nee, hoor. Maar het verbaast me niet dat jij dat niet ziet.

......
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:28:00 #280
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195194719
Ze heeft meer spijt van het feit dat het gefilmd is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195194720
misschien toch maar op groenlinks stemmen deze keer. nu een nexit lijkt me geen goed idee.
plus, beetje eng dat na die ouwe nu de dochter de baas is, t lijkt noord korea wel
pi_195194721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee je zit er falikant naast.
pi_195194724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:12 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ze stelt hem natuurlijk hiermee wel bewust in een spectrum dat uiteindelijk naar Hitler leidt, als het "extreme kwaad". Daarmee roept ze dan ook wel de vraag op in hoeverre Baudet daadwerkelijk verschilt van Hitler, en waar de grens ligt tussen het vermoorden van het "extreme kwaad" en het "net iets minder dan extreme kwaad". Misschien was het verstandiger geweest Pim Fortuyn als voorbeeld te nemen aangezien die ook in de politieke hoek van Baudet zit en al vermoord is. Maar op zich is het natuurlijk een heel valide vraag dat je, als je vindt dat het te billijken was geweest om Hitler te vermoorden, je ook afvraagt of het dan te billijken is om Trump te vermoorden of Baudet. Filosofisch gezien is dat eigenlijk heel interessant.
Op zich snap ik de vraag, en het is een Hogeschool natuurlijk waarop om mij onduidelijke redenen filosofie wordt gedoceerd terwijl het allemaal een beetje simpeler en in jipenjanneketaal moet.

Het foute aan de vraag is dat die doet alsof die buiten de box gaat, maar tegelijkertijd binnen een kleingeestig boxje blijft waarin Hitler, Trump en Baudet samen zitten. Als je die vraag echt wil opwerpen kun je net zo goed vragen waarom Hugo De Jonge niet vermoord zou mogen worden om levens te redden, of Von der Leyen, Rutte, Merkel, Kuzu en een paar honderd imams, noem maar op. Vanuit filosofisch opzicht is er geen enkele reden om je tot het simplisme van de Volkert van der G.'s te beperken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195194730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar het verbaast me niet dat jij dat niet ziet.

......
Spiegeltje nodig?
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:29:23 #285
Why is all the rum gone?
pi_195194734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:

Op zich snap ik de vraag, en het is een Hogeschool natuurlijk waarop om mij onduidelijke redenen filosofie wordt gedoceerd

En dat verbaast mij dan weer helemaal niet.
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:06 #286
Why is all the rum gone?
pi_195194745
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Spiegeltje nodig?
Maar niet die van jou, want die is stuk.
pi_195194752
Aangezien we in een keiharde cancel cultuur zitten waar elk foutje genadeloos afgestraft wordt, mag ik toch hopen dat de desbetreffende persoon per direct op non-actief is gezet en verdere maatregelen aangekondigd zijn?
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:31:08 #288
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195194756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
En als je zegt dat je "Minder Marokkanen wil regelen". In hoeverre is dan een woord als "Endlösung" op zijn plaats?
Het is in elk geval suggestief. "Endlösung" is waarschijnlijk voor de meeste mensen synoniem met "gaskamers". Het komt dan over alsof je wilt zeggen dat iemand als Wilders op een nieuwe Holocaust aanstuurt zonder dat woord te willen (of durven) gebruiken, omdat dat misschien toch wel erg vergezocht klinkt.
pi_195194769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.
"Als je een mug mag doodslaan, betekent dat, dat je dan ook een konijn mag doodslaan?" Is ze niet gelijk aan elkaar stellen anders dan dat het allebei dieren zijn.
Gek dan dat ze uitgerekend Baudet kiest, en niet de koning, of Mao, of Rutte, of letterlijk *elk ander persoon*.
pi_195194790
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gek dan dat ze uitgerekend Baudet kiest, en niet de koning, of Mao, of Rutte, of letterlijk *elk ander persoon*.
Vind je dat echt gek, of zou je misschien wel wat overeenkomsten kunnen vinden tussen Baudet en Hitler anno '20?
pi_195194806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:33 schreef babylon het volgende:

[..]

Vind je dat echt gek, of zou je misschien wel wat overeenkomsten kunnen vinden tussen Baudet en Hitler anno '20?
Hey, volgens speknek is het VOLKOMEN WILLEKEURIG dat ze Baudet kiest en is het ABSOLUUT NIET ZO dat er een vergelijking tussen Baudet en Hitler werd gemaakt tijdens deze les.

Dus ja, vertel eens, wat is het nou?
pi_195194817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Tuurlijk, krullebol. :')
In een filosofisch discours had ik wel wat meer diepgaande input verwacht van de fvd goedpraters. Baudet vind zichzelf toch een partij van de rechtse intellectuelen hebben, verder als wat oneliners zie ik ze hier niet komen.

Waarbij het ook nog eens ernstig is dat de populistische zijde van de FVD het noodzakelijk vind om een betoog totaal uit zijn verband te trekken en het makkelijk te beinvloeden publiek met een fragment van 13 seconden te bestoken. :D
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:36:20 #293
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195194820
quote:

[..]

De koning heeft geen uitgesproken politieke mening, Mao doet ons weinig, en de stap van Hitler naar Rutte zal voor de meesten ook te groot zijn als onderdeel van een hellend-vlak-vraagstelling, waarmee die laatste dus ineffectief wordt. (Even ervan uitgaand dat zo'n vraagstelling inderdaad aan de orde is.)
pi_195194836
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:28 schreef Harvest89 het volgende:
Ze heeft meer spijt van het feit dat het gefilmd is.
Allicht, aangezien nu alle boze kereltjes op het internet over haar heen vallen en de context verdwijnt.
Wat mij betreft wachten we de bredere context af voordat iedereen weer woedend wordt...
pi_195194840
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:36 schreef Iblardi het volgende:

[..]

De koning heeft geen uitgesproken politieke mening, Mao doet ons weinig, en de stap van Hitler naar Rutte zal voor de meesten ook te groot zijn als onderdeel van een hellend-vlak-vraagstelling, waarmee die laatste dus ineffectief wordt. (Even ervan uitgaand dat zo'n vraagstelling inderdaad aan de orde is.)
Precies, dus Baudet == nieuwe Hitler, aldus de filosofiedocent in kwestie. Hebben we dat ook weer opgehelderd.
pi_195194861
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Allicht, aangezien nu alle boze kereltjes op het internet over haar heen vallen en de context verdwijnt.
Wat mij betreft wachten we de bredere context af voordat iedereen weer woedend wordt...
Sinds wanneer roepen de Cancel Culture Aanhangers op tot nuance? Dit wijf had godverdomme al op de brandstapel gemoeten, en haar leven moet helemaal KAPOT gemaakt worden. Optyfen met dat zachte gedoe, onwenselijk gedrag en ophef betekent gewoon einde carriere anno 2020, niks meer en niks minder.
pi_195194863
quote:

[..]

Omdat hij een actueel en controversieel politicus is, dat zal haar studenten allicht als onderdeel van een gedachtenoefening meer aanspreken dan de meeste andere personen. Zo gek is dat toch niet?
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:39:44 #298
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195194872
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies, dus Baudet == nieuwe Hitler, aldus de filosofiedocent in kwestie. Hebben we dat ook weer opgehelderd.
Nee, anders is er geen sprake van een hellend vlak.
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:40:18 #299
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195194884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Op zich snap ik de vraag, en het is een Hogeschool natuurlijk waarop om mij onduidelijke redenen filosofie wordt gedoceerd terwijl het allemaal een beetje simpeler en in jipenjanneketaal moet.

Het foute aan de vraag is dat die doet alsof die buiten de box gaat, maar tegelijkertijd binnen een kleingeestig boxje blijft waarin Hitler, Trump en Baudet samen zitten. Als je die vraag echt wil opwerpen kun je net zo goed vragen waarom Hugo De Jonge niet vermoord zou mogen worden om levens te redden, of Von der Leyen, Rutte, Merkel, Kuzu en een paar honderd imams, noem maar op. Vanuit filosofisch opzicht is er geen enkele reden om je tot het simplisme van de Volkert van der G.'s te beperken.
Filosofie zou verplicht moeten zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195194885
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sinds wanneer roepen de Cancel Culture Aanhangers op tot nuance? Dit wijf had godverdomme al op de brandstapel gemoeten, en haar leven moet helemaal KAPOT gemaakt worden. Optyfen met dat zachte gedoe, onwenselijk gedrag en ophef betekent gewoon einde carriere anno 2020, niks meer en niks minder.
Geen idee, jij zit volgens mij meer in de hoek van partijen die graag het onderwijs willen zuiveren van allerlei onwelgevallige elementen. Dus daar kan je zelf beter over oordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')