Heb jij ook een rossige poes?quote:Op maandag 21 september 2020 18:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Die otter en die rossige poes mogen blijven.
Ohhh jij gaat hier zo lekker op he!!quote:Op maandag 21 september 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat ze dat niet meer kan.
Hap.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na alle woede en frustratie, hier even een fotootje van de pas geboren hondjes van mijn ouders:
[ afbeelding ]
Ik kan niet ontkennen dat ik hier wel van geniet ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ohhh jij gaat hier zo lekker op he!!
Pak je massage olie en je keukenrol er maar bij.
Ohquote:Op maandag 21 september 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
Vond die hondengrap van me niet heel sterk.
Helemaal niet nu hij geliked wordt door user @:elan
quote:Op maandag 21 september 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Charrel maakt zich echt ontzettend druk. Je zou bijna denken dat ze verder niet zoveel heeft in haar leven, een baan bijvoorbeeld.
OnlyFans is ook een baan.quote:Op maandag 21 september 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Charrel maakt zich echt ontzettend druk. Je zou bijna denken dat ze verder niet zoveel heeft in haar leven, een baan bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
Dit topic heeft duidelijk een zware maandag.
Ja maar dat is jullie doel, om zovaak mogelijk tegen iemand schenen te schoppen.quote:Op maandag 21 september 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik hier wel van geniet ja.
Vooral omdat jij je hier echt oprecht heel druk om maakt.
We kijken allemaal uit naar VI.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
Dit topic heeft duidelijk een zware maandag.
Ah, ik ben precies om 22:20 thuis.quote:
Ik heb gister rendang gehad met een Brand IPA. Lekker man.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef Elan het volgende:
Straks rendang genot eten.
@:Saind welk speciaalbiertje er bij?
Speciaal? Daar moet toch gewoon Bintang bij, gewoon voor het idee.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef Elan het volgende:
Straks rendang genot eten.
@:Saind welk speciaalbiertje er bij?
Ik mis haxball in deze omschrijving van de avond.quote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kijken allemaal uit naar VI.
Lachen met Feyenoord en Negers kunnen niet keepen.
Met als special: de Grote Bas Nijhuis Show.
Dit moet wel over mij gaan, ik ben de meest populaire VBL'er volgens mij.quote:Op maandag 21 september 2020 18:32 schreef Charrell het volgende:
Alleen de fokker die het meest schijnheilig is wordt op handen en voeten gedragen.
Het zal wel.quote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kijken allemaal uit naar VI.
Lachen met Feyenoord en Negers kunnen niet keepen.
Met als special: de Grote Bas Nijhuis Show.
Als er vanavond geen haxball is dan word ik woedendquote:Op maandag 21 september 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis haxball in deze omschrijving van de avond.
Ik ook maat, ik ook.quote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er vanavond geen haxball is dan word ik woedend
Ben jij blauw dan?quote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit moet wel over mij gaan, ik ben de meest populaire VBL'er volgens mij.
Ik weet nog niet eigenlijk. Wil ook nog even sporten vanavond.quote:Op maandag 21 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook maat, ik ook.
Begrijp ik hieruit dat je zelfs VI gaat kijken?
Oh die moet ik ook nog een keer proberenquote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister rendang gehad met een Brand IPA. Lekker man.
Nu sporten, straks VI kijken en haxball spelen.quote:Op maandag 21 september 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eigenlijk. Wil ook nog even sporten vanavond.
Ik zet net het eten op het vuur.quote:Op maandag 21 september 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu sporten, straks VI kijken en haxball spelen.
Eet smakelijk (alvast) dan.quote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet net het eten op het vuur.
kapucijners, jus, aardappel, briefstuk @:drizzt
Proatgroepje in de kerk. Beetje praten over het leven.quote:
Succes.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Proatgroepje in de kerk. Beetje praten over het leven.
Neem Renee mee, + de kankerschelders.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft onze lieve Renee jou aangedaan?quote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Neem Renee mee, + de kankerschelders.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik heet Renéquote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Filosoferen is leuk.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima avondje gedachten verzetten.quote:
quote:
Kapucijners. Dat hoor ik niet vaak.quote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet net het eten op het vuur.
kapucijners, jus, aardappel, briefstuk @:drizzt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |