En ik sta er nog in!quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Graag aanpassenquote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Jij bent toch modquote:
Jankzak.quote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
TR geplaatstquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je kanker.
Hiet gaat iets misquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je gedoe.
Wie stond er niet meer tussen dan?quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.quote:
Totale wanorde hier.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Gewoon met je poten van die OP afblijven.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |