Kiki heeft er zin in!quote:Kiki Bertens is mede door het afzeggen van enkele toppers als vijfde geplaatst op Roland Garros, maar dat weegt niet als een zware last op haar schouders. ,,Ik voel geen druk, zegt ze in Parijs. ,,En ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten en hoe mijn vorm is. Ik kan vrij spelen.’’
quote:Fernando Verdasco is woedend op de organisatie van Roland Garros. De Spanjaard mag niet meedoen aan het Grand Slam-toernooi in Parijs, omdat hij eerder deze week bij aankomst in de Franse hoofdstad positief testte op het coronavirus.
Volgens Verdasco klopt er niets van de uitslag van zijn test. De nummer 58 van de wereld liet zich op eigen initiatief nog tweemaal controleren en dat leverde beide keren een negatieve uitslag op.
"Ik ben heel gefrustreerd en verontwaardigd", schrijft Verdasco in een verklaring op Twitter. "De organisatie van Roland Garros heeft me het recht ontnomen mee te doen aan dit belangrijke toernooi zonder me een kans te geven met een tweede test aan te tonen dat de uitslag van de eerste test fout kan zijn."
Verdasco raakte vorige maand besmet met het coronavirus, maar hij vertoonde geen symptomen. Nadat hij enkele dagen in isolatie verbleef, keerde hij na twee negatieve tests terug op de tennisbaan.
De afgelopen weken testte de voormalig nummer zeven van de wereld ook negatief bij de toernooien in Rome en Hamburg. In Parijs kreeg hij dus wel weer een positieve uitslag, waarna de organisatie van Roland Garros hem onmiddellijk uit het toernooi zette.
Zonde.quote:Op zondag 27 september 2020 12:20 schreef The_Undertone het volgende:
Goffin kijkt al tegen een 7-5, 3-0 achterstand aan tegen Jannik Sinner
Is ook wel een beroerde loting voor Goffin, maar dit was behoorlijk kansloosquote:Op zondag 27 september 2020 12:20 schreef The_Undertone het volgende:
Goffin kijkt al tegen een 7-5, 3-0 achterstand aan tegen Jannik Sinner
Goffin eigenlijk altijd ruk op RGquote:Op zondag 27 september 2020 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook wel een beroerde loting voor Goffin, maar dit was behoorlijk kansloos
jaquote:Op maandag 28 september 2020 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Regent het weer in dat godsvergeten kutland?
Fluwelen handschoentjes godinquote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raemon op baan straks!
Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |