Ja!quote:
Juist welquote:Op zondag 20 september 2020 23:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja!En dat dansje.
Daar moet je nu niet meer mee aankomen.
quote:
Wat mis ik nou weerquote:Op zondag 20 september 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Beetje meerdere piemels verwennen
Haha ja, daar moest ik ook aan denken. A la Ruben van de Lama's.quote:Op zondag 20 september 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Beetje meerdere piemels verwennen
Oooow datquote:
Hahaha jaquote:Op zondag 20 september 2020 23:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha ja, daar moest ik ook aan denken. A la Ruben van de Lama's.
quote:
quote:
Doet me denken aan een krulspelden apparaat van de Blokker en ontharingscreme van de Actionquote:
Ik nu hierquote:Op maandag 21 september 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die zat er vast tussenIk zit nu hier:
De echt mooie vrouwen, daar heb je geen ogen voor nodigquote:Op maandag 21 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo blind als een mol, maar toch zag hij
Klopt, ik ben weer Das Parfum aan het lezen van Patrick Suskind, man die kan dat zo mooi en tergend omschrijven. Ik denk sowieso in beelden maar deze schrijver neemt me volledig mee in het stinkende Parijs. En stinkend kan ook zomaar positief zijnquote:Op maandag 21 september 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echt mooie vrouwen, daar heb je geen ogen voor nodig
Oeh ja, bijzonder boek, beetje incel gone wrong.quote:Op maandag 21 september 2020 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, ik ben weer Das Parfum aan het lezen van Patrick Suskind, man die kan dat zo mooi en tergend omschrijven. Ik denk sowieso in beelden maar deze schrijver neemt me volledig mee in het stinkende Parijs. En stinkend kan ook zomaar positief zijn
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2020 01:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kurt kann mich leider nicht berhren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |