Heb je interesse dan?quote:Op zondag 20 september 2020 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was om baby's/kinderen te kopen/verkopen. Was even aan het nadenken hoe dit al 200 delen had
Over 6 maanden ben ik vader. Dan zie ik wel of we het volhouden, anders zien jullie een advertentie tegemoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Ik misschienquote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb een Ellaroo Kristen draagdoek te koop. Afmetingen zijn 0.60 x 4.40. In goede staat.
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik verkoop mijn Medela Freestyle kolf inclusief heel veel extra’s! In 2019 gekocht en uiteraard nog helemaal in orde. DM of PM voor informatie!Zeker interesse maar ik wil eerst kijken of de kleine überhaupt aan de borst wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus mocht je het over een maand nog in de verkoop hebben dan houd ik me zeker aanbevolen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik verkoop mijn Medela Freestyle kolf inclusief heel veel extra’s! In 2019 gekocht en uiteraard nog helemaal in orde. DM of PM voor informatie!Wat wil je ervoor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb nog een Liliputi Folktale draagjas liggen. Heb 'm al tweedehands gekocht van een andere fokker dus hoef er niet de hoofdprijs voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zoek een herfst/winterjas, water- en winddicht (ik heb een hond dus veel buiten). Het liefst met inzetstukken, zodat je hem ook als normale jas kunt dragen, als positiejas en als draagjas.
Ik heb wel eea gevonden, maar de prijzen zijn pittig dus ik gooi hier toch maar een balletje op. Wie weet wil iemand er vanaf (of heeft tips). Ik heb maat 44
Geen interesse, maar wat een leuke jasquote:Op donderdag 24 september 2020 09:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb nog een Liliputi Folktale draagjas liggen. Heb 'm al tweedehands gekocht van een andere fokker dus hoef er niet de hoofdprijs voor.Zie https://babybio.nl/produc(...)jas-4-in-1-folktale/ , bij interesse kan ik eigen foto's maken.
Ja, de eerste winter met de jongste veel plezier van gehad.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen interesse, maar wat een leuke jas
Dat geloof ik. Zo'n jas is op het eerst oog duur, maar je ziet wel dat het kwaliteit en een mooie pasvorm heeft. Ik denk dat je die jas op MP zo kwijt bent mocht Maria 'm niet willen.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, de eerste winter met de jongste veel plezier van gehad.
Als de maten goed zijn dan neem ik hem zeker over, hij is zo geweldig leukquote:Op donderdag 24 september 2020 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Zo'n jas is op het eerst oog duur, maar je ziet wel dat het kwaliteit en een mooie pasvorm heeft. Ik denk dat je die jas op MP zo kwijt bent mocht Maria 'm niet willen.
Interesse. Is deze ook geschikt voor een newborn?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vond ergens in een kast nog een draagdoek. Het is een Yaro, 100% katoen. Maar 6. Mag weg voor ¤30,-
[ afbeelding ]
Ja, hier kan je ook een newborn in knopen. Hij is redelijk zacht, maar het kan vast nog zachter. Heb ik alleen nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Interesse. Is deze ook geschikt voor een newborn?
Haha, snap ik. Ik heb zo’n 100 draagzakken liggen en ben die aan het opruimen, net als de rest van de zooi boven. En daar lag deze tussen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vond ik maar vergeten doeken in de kast. Helaas!
En jij had nog wel zo een mooie paarsachtige doek toch? Die met die glimmers er doorheen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vond ik maar vergeten doeken in de kast. Helaas!
Ik stuur je een PB.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, hier kan je ook een newborn in knopen. Hij is redelijk zacht, maar het kan vast nog zachter. Heb ik alleen nooit gedaan.
Die heb ik helaas niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En jij had nog wel zo een mooie paarsachtige doek toch? Die met die glimmers er doorheen?
[..]
Ik stuur je een PB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |