abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 september 2020 @ 13:58:06 #51
367000 roos94
pi_195266683
Ik vind het echt eng als een vrachtwagen mij tegemoet rijdt :N ik haat die dingen
pi_195268221
Waar ik bang voor ben is dat de mensen waar ik veel van hou iets overkomt. En je kunt er niets aan doen.
pi_195268406
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat de mensen waar ik veel van hou iets overkomt. En je kunt er niets aan doen.
Ja, dat herken ik wel.
Het maakt je kwetsbaar, hè, liefde.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195268474
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:37:48 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195269193
Ik hou absoluut niet van clowns, word ik zeer ongemakkelijk van.

Verder hou ik niet zo van donkere plekjes waar ik vlak langs moet lopen.
Als kind sprong ik van een afstand in bed bv, maar zelfs nu nog blijf ik er liever niet langer dan hoogst noodzakelijk naast staan in het donker en heb ik een schrik reactie als ik s nachts wakker word en mijn hand hangt bv uit bed.

In dieper (en donker) water zwemmen vind ik ook niet prettig. Die koudere onderlaag raken vind ik echt niet leuk. Raak dat niet graag aan.

Denk alleen niet dat dat een onderbewuste ‘angst’ voor bovennatuurlijke zaken is, maar een onderbewuste en instinctieve ‘angst’ voor roofdieren en enge beestjes.

Het enige ongemak dat ik heb dat met ‘bovennatuurlijk’ te maken heeft zijn starende katten. Die naar het niets lijken te staren en zich ongemakkelijk gedragen.
Dat is sinds mijn zoon op 1 kamer in ons huis ‘wolkenmensen’ zag toen hij klein was en de kat daar heel zwaar op reageerde.
Als in met dikke staart en schotel ogen naar boven stoof om perse de kamer in te willen en dan direct tussen kind en ‘iets’ in te gaan staan staren, blazen en grommen.

In die betreffende kamer heeft elke kat die ik heb gehad in dit huis dit soort gedrag vertoont
Van staren met zwiepende staart tot zelfs blazen ed aan toe. Lang niet altijd, maar allemaal wel zo nu en dan.
En ik zoek dan naarstig naar redenen ervoor, die wat minder verontrustend zijn.

Het moge duidelijk zijn dat die kamer al heel wat jaren geen slaapkamer meer is😋
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195271590
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel.
Het maakt je kwetsbaar, hè, liefde.
Heel kwetsbaar.
pi_195278757
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.

Vroeger was ik wel bang voor aliens, spoken en dat soort shit.. Maar die tijd heb ik wel gehad.
pi_195282093
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 02:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.

Vroeger was ik wel bang voor aliens, spoken en dat soort shit.. Maar die tijd heb ik wel gehad.
Ik begrijp wat je bedoelt. Dat vervelende houterige gevoel.
  zondag 27 september 2020 @ 11:54:08 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195282194
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 02:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.

Vroeger was ik wel bang voor aliens, spoken en dat soort shit.. Maar die tijd heb ik wel gehad.
Dat heb ik met watjes.
Krijg daar echt de griebels van. Al mijn haren in afschuw overeind.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195282506
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 02:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.

Vroeger was ik wel bang voor aliens, spoken en dat soort shit.. Maar die tijd heb ik wel gehad.
Ik kauw daar vaak op. :@


Maar het antwoord is Liuk, een stokje van drop. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195282676
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik hou absoluut niet van clowns, word ik zeer ongemakkelijk van.

Verder hou ik niet zo van donkere plekjes waar ik vlak langs moet lopen.
Als kind sprong ik van een afstand in bed bv, maar zelfs nu nog blijf ik er liever niet langer dan hoogst noodzakelijk naast staan in het donker en heb ik een schrik reactie als ik s nachts wakker word en mijn hand hangt bv uit bed.

In dieper (en donker) water zwemmen vind ik ook niet prettig. Die koudere onderlaag raken vind ik echt niet leuk. Raak dat niet graag aan.

Denk alleen niet dat dat een onderbewuste ‘angst’ voor bovennatuurlijke zaken is, maar een onderbewuste en instinctieve ‘angst’ voor roofdieren en enge beestjes.

Het enige ongemak dat ik heb dat met ‘bovennatuurlijk’ te maken heeft zijn starende katten. Die naar het niets lijken te staren en zich ongemakkelijk gedragen.
Dat is sinds mijn zoon op 1 kamer in ons huis ‘wolkenmensen’ zag toen hij klein was en de kat daar heel zwaar op reageerde.
Als in met dikke staart en schotel ogen naar boven stoof om perse de kamer in te willen en dan direct tussen kind en ‘iets’ in te gaan staan staren, blazen en grommen.

In die betreffende kamer heeft elke kat die ik heb gehad in dit huis dit soort gedrag vertoont
Van staren met zwiepende staart tot zelfs blazen ed aan toe. Lang niet altijd, maar allemaal wel zo nu en dan.
En ik zoek dan naarstig naar redenen ervoor, die wat minder verontrustend zijn.

Het moge duidelijk zijn dat die kamer al heel wat jaren geen slaapkamer meer is😋
Ja zo iets hebben wij ook gehad, zal vast wel te verklaren zijn op eoa manier maar blijft creepy.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195307558
Ben niet echt bevreesd of ergens bang van ;maar kijk wel uit voor mensen die aan vodoo-oculte zaken doen .Dingen die Kees van der Spek liet zien in zijn programma over vodoo poppen zijn best wel eng en ongelooflijk dat er mensen zijn die zich met zulke zaken kunnen bezig houden. Geloof er heilig in dat het beleiden en zich bezig houden met zulke zaken ;mensen vroeg of laat opbreken en zeker duur komen te staan omdat het duivelse praktijken zijn of niet soms ?????
pi_195406885
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 02:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.
Houten ijsstokjes: die is nieuw voor me.
Enig idee waar deze aversie vandaan komt?

quote:
Vroeger was ik wel bang voor aliens, spoken en dat soort shit.. Maar die tijd heb ik wel gehad.
Als kind was ik ook bang voor veel, gelukkig is het nu minder. Hahaha! Wel leuk om je hier in TRU te zien posten, indiaantje89. :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195411237
wou het nog uitleggen maar door drukte vergeten :@.

Het is niet echt bang, maar meer een ongemakkelijk gevoel. Die krengen kunnen je aankijken of ze alle krochten van je brein kunnen lezen.
Mijn opa en oma hadden er een staan in de logeerkamer, en de stond op een kastje tegen over het bed, dus als je wakker lag, keek ze je aan. In het donker is dat echt freaky
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195420964
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Robert_(doll)

Dit soort verhalen helpen ook niet. Op YT zijn redelijk wat filmpjes over deze pop.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195421098
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
wou het nog uitleggen maar door drukte vergeten :@.

Het is niet echt bang, maar meer een ongemakkelijk gevoel. Die krengen kunnen je aankijken of ze alle krochten van je brein kunnen lezen.
Mijn opa en oma hadden er een staan in de logeerkamer, en de stond op een kastje tegen over het bed, dus als je wakker lag, keek ze je aan. In het donker is dat echt freaky
Misschien stond hij in de logeerkamer omdat opa en oma hem zelf ook maar eng vonden ;)
Ik snap precies wat je bedoelt: kinderpoppen, zoals die waar mijn dochter mee speelt, die zijn gewoon cute en schattig. Niets engs aan. Maar van die Victoriaanse poppen, in die 'volwassen' kleding en die hoedjes enzo. Daar moet ik ook niets van hebben. Lijken wel verkleinde mensjes.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195421166
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Robert_(doll)

Dit soort verhalen helpen ook niet. Op YT zijn redelijk wat filmpjes over deze pop.
Ja, die ken ik wel....
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195421194
quote:
88s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ja, die ken ik wel....
Ik ga die filmpjes binnenkort even bekijken :).
Wat zijn jouw ideeën dat poppen meestal negativeit aantrekt?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195421229
quote:
88s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef Natalie het volgende:

[..]

Misschien stond hij in de logeerkamer omdat opa en oma hem zelf ook maar eng vonden ;)
Ik snap precies wat je bedoelt: kinderpoppen, zoals die waar mijn dochter mee speelt, die zijn gewoon cute en schattig. Niets engs aan. Maar van die Victoriaanse poppen, in die 'volwassen' kleding en die hoedjes enzo. Daar moet ik ook niets van hebben. Lijken wel verkleinde mensjes.
Beide eens.
Een baby born of zo komt er wel in :D.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195421471
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:43 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik ga die filmpjes binnenkort even bekijken :).
Wat zijn jouw ideeën dat poppen meestal negativeit aantrekt?
Of het meestal zo is, dat weet ik niet. Maar een museum voor Victoriaanse poppen, daar zal niemand vrolijk van worden :P

• Die kleine gezichtje lijken te echt, maar klein;
• Indringende grote ogen;
• En er is vaak ook iets met die lachjes.

Vul jij aan?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195421594
quote:
88s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Of het meestal zo is, dat weet ik niet. Maar een museum voor Victoriaanse poppen, daar zal niemand vrolijk van worden :P

• Die kleine gezichtje lijken te echt, maar klein;
• Indringende grote ogen;
• En er is vaak ook iets met die lachjes.

Vul jij aan?
Zal het anders zeggen, als er objecten zijn die iets paranormaals aantrekken, dan zijn het meestal dit soort poppen. Waarom, Is me nu een raadsel.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195424450
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:10 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Zal het anders zeggen, als er objecten zijn die iets paranormaals aantrekken, dan zijn het meestal dit soort poppen. Waarom, Is me nu een raadsel.
Media kan er iets mee te maken hebben. Er zijn films gemaakt over bezeten poppen bijv. Of je ze nu gezien hebt of niet, de gedachte komt wel op als je geconfronteerd wordt met zo'n pop. Associatie enzo.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195425359
quote:
88s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef Natalie het volgende:

[..]

Media kan er iets mee te maken hebben. Er zijn films gemaakt over bezeten poppen bijv. Of je ze nu gezien hebt of niet, de gedachte komt wel op als je geconfronteerd wordt met zo'n pop. Associatie enzo.
Dat is zeker wel een optie :).

Vanavond was ik van plan om YouTube aan te slingeren filmpjes te kijken ovet dit onderwerp
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 19:02:52 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_195450258
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:52 schreef possetje het volgende:

[..]

moet je je scherpe messen wegdoen en alles met aardappelschil mesje doen?
Of gesneden groenten kopen.
pi_195451548
quote:
88s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef Natalie het volgende:

[..]

Misschien stond hij in de logeerkamer omdat opa en oma hem zelf ook maar eng vonden ;)
Ik snap precies wat je bedoelt: kinderpoppen, zoals die waar mijn dochter mee speelt, die zijn gewoon cute en schattig. Niets engs aan. Maar van die Victoriaanse poppen, in die 'volwassen' kleding en die hoedjes enzo. Daar moet ik ook niets van hebben. Lijken wel verkleinde mensjes.
Mijn opa en oma hadden indonesische poppen op de logeerkamer tussen de exotische spullen. Die vond ik ook maar gemeen kijken altijd. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195451663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik hou absoluut niet van clowns, word ik zeer ongemakkelijk van.

ik was keer op een plek waar idereen een masker droeg, dus geen clowns masker maar meer zoals bij een feest in Venetie, ik kreeg opeens hyperventilatie aanval
pi_195451696
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 02:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Bang is misschien een verkeerd woord. Maar ik kan er absoluut niet tegen... van die ijsstokjes (bijvoorbeeld van een raketijsje), daar word ik helemaal akelijk van. Als ik moet kiezen tussen 1 uur liggen in een bak vol slangen/spinnen of 10 minuten likken aan zo'n houtje geef mij dan maar dat eerste.

ze zijn ook vaak geimpregneerd met een bepaald soort chemicalie. antischimmel ofzo
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 20:03:56 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_195451707
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:02 schreef possetje het volgende:

[..]

ik was keer op een plek waar idereen een masker droeg, dus geen clowns masker maar meer zoals bij een feest in Venetie, ik kreeg opeens hyperventilatie aanval
Dat kan ik me best voorstellen. Ik vind mensen nú al moeilijk te herkennen met die mondkapjes.
pi_195451756
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het echt eng als een vrachtwagen mij tegemoet rijdt :N ik haat die dingen
ja zeker als je weet dat ze vaak van hun baas over uren moeten draaien en kans bestaat dat ze in slaap vallen tijdens het rijden :)
pi_195451878
Ik was keer op de snelweg

ik zat naast mn broer

en opeens werdt het extreem druk op de weg

en we reden al honderd twintig

en opeens zaten we opgesloten in een heeeeele kudde aan bumperklevende autos

voor achter zijkant rechts en links

echt stuk of 90 en allemaal dik honderd twintig rijdend

en je kon geen kant meer op

zo toen ***** ik wel even in mn broek

mijn broer die achter het stuur zat bleef er heel kalm onder
pi_195451999
Oja ik ben wel eens bang van anti rood haar sektes

die bestaan dus ( of hebben ooit bestaan )

soort van klux klux clan maar dan tegen mij gericht omdat ik rood haar heb
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 20:20:04 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_195452196
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:09 schreef possetje het volgende:
Ik was keer op de snelweg

ik zat naast mn broer

en opeens werdt het extreem druk op de weg

en we reden al honderd twintig

en opeens zaten we opgesloten in een heeeeele kudde aan bumperklevende autos

voor achter zijkant rechts en links

echt stuk of 90 en allemaal dik honderd twintig rijdend

en je kon geen kant meer op

zo toen ***** ik wel even in mn broek

mijn broer die achter het stuur zat bleef er heel kalm onder
Dat lijkt me afschuwelijk. Opgesloten tussen de andere auto's en dan met zó'n snelheid. :o oO<
pi_195452265
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me afschuwelijk. Opgesloten tussen de andere auto's en dan met zó'n snelheid. :o oO<
ummm deze geloof je nooit

ik was keer op de snelweg honderdtwintig

en het regende enorm

reden we langs een auto waar twee kinderen achter in de auto van tien a elf aan de xtc zaten

een soort van bad trip hebbend

ik was zooooo verbaasd dat ik geen woord over mn lippen kreeg

anders had ik mn zus nog kunnen vragen : kijk jij eens naar die kinderen? Wat is daarmee aan de hand?
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 20:25:35 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_195452303
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:23 schreef possetje het volgende:

[..]

ummm deze geloof je nooit

ik was keer op de snelweg honderdtwintig

en het regende enorm

reden we langs een auto waar twee kinderen van tien aan elf aan de xtc zaten

een soort van bad trip hebbend

ik was zooooo verbaasd dat ik geen woord over mn lippen kreeg

anders had ik mn zus nog kunnen vragen : kijk jij eens naar die kinderen? Wat is daarmee aan de hand?
Jullie reden er langs? Hoe kon je dat zien dan? Of zijn jullie gestopt om te kijken?
pi_195452324
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jullie reden er langs? Hoe kon je dat zien dan? Of zijn jullie gestopt om te kijken?
ja de auto met de kinderen erin haalde ons vrij langzaam in

dus dat ik wel vijf volle seconde in hun auto kon kijken
  maandag 5 oktober 2020 @ 20:27:23 #86
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195452344
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:14 schreef possetje het volgende:
Oja ik ben wel eens bang van anti rood haar sektes

die bestaan dus ( of hebben ooit bestaan )

soort van klux klux clan maar dan tegen mij gericht omdat ik rood haar heb
The Redheaded League :D
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 20:41:17 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_195452683
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:26 schreef possetje het volgende:

[..]

ja de auto met de kinderen erin haalde ons vrij langzaam in

dus dat ik wel vijf volle seconde in hun auto kon kijken
Kinderen aan de xtc |:(
pi_195452891
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kinderen aan de xtc |:(
ja ik schok me echt half dood ja
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 20:50:04 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_195452933
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef possetje het volgende:

[..]

ja ik schok me echt half dood ja
Snap ik :o
pi_195461076
Goodmorning........Al enige tijd worden wij bij ons in de buurt geconfronteerd met iets aparts of zou ik moeten zeggen raars? Op weg naar mijn werk ;maak namelijk gebruik van het openbaar vervoer,ligt de weg bezaaid met allerlei dingen zoals blikjes met bier en een fles met bacardi rum op een een bedje met zwarte aarde . en verder was er vrijdag op het loop pad iets als bruine houtsnippers of bruine blaadjes. Mijn moeder zegt dat ze van onze Afrikaanse buurvrouw heeft vernomen dat het afkomstig zou kunnen zijn van een persoon die in een conflict situatie zit met een van de bewoners in de straat ;of zou ook kunnen komen uit afgunst-jaloezie .Verder zei ze dat wij niet bevreesd hoeven te zijn want ze zou zou de nodige maatregelen hebben getroffen door het met rituelen onschadelijk hebben gemaakt en in de geest terug hebben gestuurd naar de opdrachtgever of afzender ;die indien hij of zij er boosaardige bedoelingen mee heeft zich zeer ongemakkelijk bij zal voelen op z'n zachts uitgedrukt.Gelukkig heeft de reinigingsdienst of vuilnisdienst alles opgeruimd en ligt alles er weer netjes bij.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:02:10 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_195465708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 09:51 schreef Jemirfa het volgende:
Goodmorning........Al enige tijd worden wij bij ons in de buurt geconfronteerd met iets aparts of zou ik moeten zeggen raars? Op weg naar mijn werk ;maak namelijk gebruik van het openbaar vervoer,ligt de weg bezaaid met allerlei dingen zoals blikjes met bier en een fles met bacardi rum op een een bedje met zwarte aarde . en verder was er vrijdag op het loop pad iets als bruine houtsnippers of bruine blaadjes. Mijn moeder zegt dat ze van onze Afrikaanse buurvrouw heeft vernomen dat het afkomstig zou kunnen zijn van een persoon die in een conflict situatie zit met een van de bewoners in de straat ;of zou ook kunnen komen uit afgunst-jaloezie .Verder zei ze dat wij niet bevreesd hoeven te zijn want ze zou zou de nodige maatregelen hebben getroffen door het met rituelen onschadelijk hebben gemaakt en in de geest terug hebben gestuurd naar de opdrachtgever of afzender ;die indien hij of zij er boosaardige bedoelingen mee heeft zich zeer ongemakkelijk bij zal voelen op z'n zachts uitgedrukt.Gelukkig heeft de reinigingsdienst of vuilnisdienst alles opgeruimd en ligt alles er weer netjes bij.
Het is herfst, dus dat zal je vaker zien.
Verder is het fijn dat alles goed gekomen is door het ritueel van die buurvrouw en de reinigingsdienst, dus geen zorgen meer maken.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:07:02 #92
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_195465781
Voor erg weinig dingen ben ik bang, met uitzondering van volgezogen teken. Bah, wat een enge beesten. Durf ik ook echt niet op te pakken. Brr.



Spinnen vind ik overigens niet eng t/m acceptabele grootte. Als er een huisspin rondwarreld thuis pak ik 'm altijd op en zet hem buiten. Hooiwagens laten we altijd zitten, geen last van in huis. Maar bijvoorbeeld de Golden silk orb-weavers zijn weer een slag te groot en daardoor te eng om in de buurt te hebben. (Paar keer in exotische landen gezien, daarvan krijg ik de rillingen op m'n rug.

Verder zijn bepaalde typische dingen zoals buikspreekpoppen of clowns wel 'akelig' of niet bepaald vertrouwd. Maar echt eng vind ik ze niet.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_195467526
Het plaatsen van allerlei ''bewerkte attributen '' zoals bierblikjes .fruit; blaadjes; bacardi rum ; zand (aarde) etc. is niet seizoen gebonden hoor....

[ Bericht 15% gewijzigd door Jemirfa op 06-10-2020 16:58:03 ]
pi_195467739
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is herfst, dus dat zal je vaker zien.
Verder is het fijn dat alles goed gekomen is door het ritueel van die buurvrouw en de reinigingsdienst, dus geen zorgen meer maken.
Het plaatsen van dergelijke ''bewerkte'' attributen is niet seizoen gebonden hoor.......
pi_195468064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 09:51 schreef Jemirfa het volgende:
Goodmorning........Al enige tijd worden wij bij ons in de buurt geconfronteerd met iets aparts of zou ik moeten zeggen raars? Op weg naar mijn werk ;maak namelijk gebruik van het openbaar vervoer,ligt de weg bezaaid met allerlei dingen zoals blikjes met bier en een fles met bacardi rum op een een bedje met zwarte aarde . en verder was er vrijdag op het loop pad iets als bruine houtsnippers of bruine blaadjes.
Dat eerste zou ik zwerfvuil noemen, de houtsnippers doen me denken aan bodembedekking (zeker voor een looppad) en de blaadjes vallen in de herfst. Maar....

quote:
Mijn moeder zegt dat ze van onze Afrikaanse buurvrouw heeft vernomen dat het afkomstig zou kunnen zijn van een persoon die in een conflict situatie zit met een van de bewoners in de straat ;of zou ook kunnen komen uit afgunst-jaloezie .Verder zei ze dat wij niet bevreesd hoeven te zijn want ze zou zou de nodige maatregelen hebben getroffen door het met rituelen onschadelijk hebben gemaakt en in de geest terug hebben gestuurd naar de opdrachtgever of afzender ;die indien hij of zij er boosaardige bedoelingen mee heeft zich zeer ongemakkelijk bij zal voelen op z'n zachts uitgedrukt.Gelukkig heeft de reinigingsdienst of vuilnisdienst alles opgeruimd en ligt alles er weer netjes bij.
... Ik kan me voorstellen dat door een dergelijke uitleg van je moeder, het ineens een stuk minder onschuldig lijkt. Kan ik, gezien het topic waarin je post, daarom concluderen dat je er wat angstig voor bent? Ik hoop dat het opruimen er van door de gemeente, het probleem heeft opgelost voor je.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195468205
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat eerste zou ik zwerfvuil noemen, de houtsnippers doen me denken aan bodembedekking (zeker voor een looppad) en de blaadjes vallen in de herfst. Maar....
[..]

... Ik kan me voorstellen dat door een dergelijke uitleg van je moeder, het ineens een stuk minder onschuldig lijkt. Kan ik, gezien het topic waarin je post, daarom concluderen dat je er wat angstig voor bent? Ik hoop dat het opruimen er van door de gemeente, het probleem heeft opgelost voor je.
Goh ;van harte bedankt voor je snelle reactie en medeleven hoor ;maar helaas zijn het ongrijpbare zaken die ook tot het leven behoren;maar thx to the mighty God zal je zien dat hij ''engelen '' op je pad stuurt die de gave bezitten om je de bescherming en hulp te bieden...Fijne avond !
pi_195468211
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Kaizen_ het volgende:
Voor erg weinig dingen ben ik bang, met uitzondering van volgezogen teken. Bah, wat een enge beesten. Durf ik ook echt niet op te pakken. Brr.

[ afbeelding ]
Brrrr :X
Of erger... als ze zich nog niet volgezogen hebben dan gezellig op je been komen zitten.

quote:
Spinnen vind ik overigens niet eng t/m acceptabele grootte. Als er een huisspin rondwarreld thuis pak ik 'm altijd op en zet hem buiten. Hooiwagens laten we altijd zitten, geen last van in huis. Maar bijvoorbeeld de Golden silk orb-weavers zijn weer een slag te groot en daardoor te eng om in de buurt te hebben. (Paar keer in exotische landen gezien, daarvan krijg ik de rillingen op m'n rug.

Verder zijn bepaalde typische dingen zoals buikspreekpoppen of clowns wel 'akelig' of niet bepaald vertrouwd. Maar echt eng vind ik ze niet.
Op spinnen ben ik niet erg dol. Ligt een beetje aan de grootte. Van die kleintjes doen me niet zoveel, maar we hebben hier een paar keer van die dikke snelle zwarte exemplaren gehad, en daar word ik toch echt niet zo heel erg gelukkig van.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195468360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:27 schreef Jemirfa het volgende:

[..]

Goh ;van harte bedankt voor je snelle reactie en medeleven hoor ;maar helaas zijn het ongrijpbare zaken die ook tot het leven behoren;maar thx to the mighty God zal je zien dat hij ''engelen '' op je pad stuurt die de gave bezitten om je de bescherming en hulp te bieden...Fijne avond !
Er zijn zeker ongrijpbare zaken in het leven en die kunnen behoorlijk griezelig zijn.
Jij ook een fijne avond :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195468753
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

Er zijn zeker ongrijpbare zaken in het leven en die kunnen behoorlijk griezelig zijn.
Jij ook een fijne avond :)
BANG zijn we niet hoor ;we vinden het wel heel apart en zeer uitzonderlijk dat iemand er zoveel werk van maakt om als een dwangmatige - ongeremde psychiatrische patient zijn of haar tijd verdoet aan dergelijke nutteloze zaken .....
pi_195565493
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef Laysa het volgende:
Het is misschien een ander soort angst. Ik ben niet bang om dood te gaan. Dood en ik dansen zo nu en dan ;). Ik ben wel verdrietig dat ik ws mn nichtjes en neefjes niet meer in hun 20ste ga meemaken. Ik hoop de tienerjaren nog wel mee te kunnen mee maken. Ze zijn mijn alles❤️
:*

Ik ben niet om dood te gaan.
Sterker nog... ik zie er naar uit :D ik hoop alleen dat het snel en pijnloos zijn als het zover is.

Maar ik ben wel bang voor mijn geliefde ... dat vooral.. en voor mensen die niet dood willen en
daarom ga ik nergens heen in deze tijd, Corona shit enzo...

Wil ik niet op mijn geweten hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')