quote:Op zondag 20 september 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Daar heb je het al, de hand van Drank.
Davy Klaassen krijgt plek in 38-koppige voorselectie van Oranje
Doet er toevallig een NEDERLANDER mee bij een van die teams?quote:Op zondag 20 september 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dinsdag kijkcijferkanon Maccabi Tel Aviv - Red Bull Salzburg op TV (SBS6)
Hahaha![]()
Oefenpotjequote:Op zondag 20 september 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha![]()
Voorronde CL natuurlijk.quote:
Uitgezocht door God.quote:Op zondag 20 september 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha![]()
Kunnen beter Crocodile Dundee deel 2637 gaan uitzenden geloof ik... Beetje te hoge verwachtingen van AZquote:
Tsja, het zijn gewoon erg treurige affiches doordat die toplanden er niet bij zitten.quote:Op zondag 20 september 2020 21:17 schreef showtimer het volgende:
Laatste voorronde zit gewoon bij het rechtenpakket hoor. Wat heeft dat met verwachtingen te maken?
Inderdaad, in 2015 had je nog Lazio - Bayer Leverkusen en Valencia - AS Monacoquote:Op zondag 20 september 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het zijn gewoon erg treurige affiches doordat die toplanden er niet bij zitten.
Voetbal is geen ....quote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat moet de TT nu worden?
Goed idee.quote:
#9 toch. Of worden wij beflikkerdquote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op naar de Giroquote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar lijkt het op.quote:Op zondag 20 september 2020 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#9 toch. Of worden wij beflikkerd
Die kunnen we wel in WLR houden toch?quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Die kunnen we wel in WLR houden toch?
Wordt het overigens vooraf bekend waar de teams verblijven vlak voor de Giro? Allicht dat ik dan nog even langs kan gaan en jullie van goede CM tips kan voorzien
We krijgen wel weer Extra Time Koers!quote:Op zondag 20 september 2020 21:32 schreef showtimer het volgende:
[..]Dat mag altijd. Zeer jammer dat we Viva Il Giro mislopen, anders had je bij Karl en Astrid langs kunnen gaan.
Ook geen streampjes op werk dus. Maar ja da's met de Vuelta eigenlijk ook.quote:Op zondag 20 september 2020 21:33 schreef Momo het volgende:
Giro is wel stuk minder in trek in het algemeen ook omdat het alleen op eurosport is.
Gewoon de Eurosport pleejerquote:Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook geen streampjes op werk dus. Maar ja da's met de Vuelta eigenlijk ook.
Ziggogo oid?quote:Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziggo goquote:Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen zonder PLAYER, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op zondag 20 september 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja geen ES Player en ook geen Sicho hier.
Ik ben nog altijd principieel tegen die service sinds ik het nam een paar jaar terug. Ze weigerden de Player te gebruiken voor hun Ligue 1 rechten en vervolgens reageerden ze ook niet op mijn mailtjes.quote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen zonder PLAYER, de leegheid van die levens schokt me.
Zie TT.quote:Op zondag 20 september 2020 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd principieel tegen die service sinds ik het nam een paar jaar terug. Ze weigerden de Player te gebruiken voor hun Ligue 1 rechten en vervolgens reageerden ze ook niet op mijn mailtjes.
(ja ik was ziedend)
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 20 september 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
De laatste en belanghebbende post uit het vorige topic:
[..]
Hij lijkt zelfs te gaan winnen!quote:Op zondag 20 september 2020 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat mij nog opviel deze Tour is dat Joris Nieuwenhuis helemaal niet zo slecht is.
Patson Dakaquote:Op zondag 20 september 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha![]()
Als jij beelden kan laten zien dat Kreuziger actief aan de wedstrijd deeel nam, waar Chevalier liet zien een groot talent te zijn en waar Jens zich bemoeide met de sprint.quote:Op zondag 20 september 2020 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij lijkt zelfs te gaan winnen!
TDF / De meest onopvallende renner in de Tour 2020
Die zijn geschrapt of hebben een aantekening verdiend op basis van de gestelde regels. Richard nou ja, niet.quote:Op zondag 20 september 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als jij beelden kan laten zien dat Kreuziger actief aan de wedstrijd deeel nam, waar Chevalier liet zien een groot talent te zijn en waar Jens zich bemoeide met de sprint.
Is dit een meme?quote:Op zondag 20 september 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles alles alles alles naar de klote.
Dat riep Merijn.quote:
Is McEwen voor Australië?quote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef Steven184 het volgende:
Robbie heeft ook teveel gedronken
[ twitter ]
Het halve team van Maccabi heeft ook nog corona.quote:Op zondag 20 september 2020 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha![]()
We geven niet toe na een potje tegen Zwolle maar ik ga ook niet mijn gelijk halen na een potje tegen Twente. #sterfnietalseenopportunist.quote:Op zondag 20 september 2020 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat Diemers heel slecht speelt. Hebben we al een reactie van @:Slobeend en @:maxi-mus?
Sportieve reactie.quote:Op zondag 20 september 2020 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We geven niet toe na een potje tegen Zwolle maar ik ga ook niet mijn gelijk halen na een potje tegen Twente. #sterfnietalseenopportunist.
Er zit weer een hoop narigheid van AZ bij.quote:Op zondag 20 september 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
De laatste en belanghebbende post uit het vorige topic:
[..]
Ik heb niet gekeken. Alleen de samenvatting.quote:Op zondag 20 september 2020 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sportieve reactie.
Slob is nergens te bekennen.
Hij schittert weer in afwezigheid. @Mani89quote:Op zondag 20 september 2020 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sportieve reactie.
Slob is nergens te bekennen.
Te laat.quote:Op zondag 20 september 2020 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij schittert weer in afwezigheid. @:Mani89
Vandaag is een groot zwart gatquote:Op maandag 21 september 2020 07:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Normaal van je nu in een soort zwart gat, de dagen aftellend tot de Clasica daar is. Nu hoef je maar met je ogen te knipperen of er wordt alweer een wereldtitel uitgedeeld. Het is fijn, maar mijn autisme slaat toch een beetje op hol.
Wel kut voor Pogacar en Roglic dat ze geen criteriums kunnen rijden is toch een aantal ton.quote:Op maandag 21 september 2020 11:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaag is een groot zwart gat
Ach, verdienen op zich wel leukquote:Op maandag 21 september 2020 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel kut voor Pogacar en Roglic dat ze geen criteriums kunnen rijden is toch een aantal ton.
Luisito Suárez, zeg het maar.quote:Op maandag 21 september 2020 07:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Normaal van je nu in een soort zwart gat, de dagen aftellend tot de Clasica daar is. Nu hoef je maar met je ogen te knipperen of er wordt alweer een wereldtitel uitgedeeld. Het is fijn, maar mijn autisme slaat toch een beetje op hol.
De Op1-redactie kan zelfs dit niet goed doen.quote:Op maandag 21 september 2020 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogocar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2020 17:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 posts per forum van 29-08-2020 t/m 20-09-2020
nr / aantal posts / forum
01 101287 Onzin voor je leven!
02 026638 Tour de France 2020
03 026268 General Chat
04 025595 Nieuws & Achtergronden
05 025050 Voetbal
06 019852 Klaagbaak
07 017979 Eurovisie Songfestival
08 016839 Corona COVID-19 forum
09 013099 Mens erger je niet
10 011007 Muziek
TDF een belachelijk groot succes
WLR on tourquote:Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel zullen we bieden @:showtimer?
quote:Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel zullen we bieden @:showtimer?
Je zou denken dat een website wel lekker doorgaat, zeker nu wielrennen weer begint. Of heeft hij ook ander werk?quote:Op maandag 21 september 2020 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]Steef hep crisis?
![]()
[ twitter ]
En dat is allemaal mijn schuld.quote:Op maandag 21 september 2020 17:00 schreef Momo het volgende:
03 026268 General Chat
05 025050 Voetbal
06 019852 Klaagbaak
10 011007 Muziek
Dat dodetopicspel zorgt altijd voor krankzinnig veel posts.quote:Op maandag 21 september 2020 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er zo leuk in ONZ dat het zulk bizar aantal posts heeft?
Je zou zeggen dat die gozer helemaal binnenloopt met zo'n site.quote:Op maandag 21 september 2020 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]Steef hep crisis?
![]()
[ twitter ]
Waarom staat WLR er niet tussen? Zijn hier rare keuzes gemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 17:00 schreef Momo het volgende:
03 026268 General Chat
05 025050 Voetbal
06 019852 Klaagbaak
10 011007 Muziek
Sponsort Steef het epische Team PCS no wel dan?quote:Op maandag 21 september 2020 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]Steef hep crisis?
![]()
[ twitter ]
Omdat we in deze tijdsperiode voornamelijk in TDF hebben gepost?quote:Op maandag 21 september 2020 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom staat WLR er niet tussen? Zijn hier rare keuzes gemaakt?
WLR is 22e gedurende TDF.quote:Op maandag 21 september 2020 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom staat WLR er niet tussen? Zijn hier rare keuzes gemaakt?
Mwa, hij zal wel een nieuwere kopen. Zoveel onkosten heeft hij niet.quote:Op maandag 21 september 2020 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die gozer helemaal binnenloopt met zo'n site.
Maarja, Danny is ook aan de bedelstaf. Valt niet mee, zo'n site runnen.
Jeetje...quote:De Vlaamse fanclub van de Alkmaarse wielrenner en Tour de France-deelnemer Cees Bol heeft zijn doel bereikt. "We wilden duizend leden als hij de Champs-Élyssées zou opdraaien, en we hebben er nu 1.050", vertelt Patrick Engelen, oprichter van de 'Cees Bol Fanclub Toreke'. "En er zijn nog 150 aanvragen in behandeling. Dat is grandioos."
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 21 september 2020 20:33 schreef VoMy het volgende:
Nog niet iedereen wist dit, maar Nederlandse (hiphop)artiesten zijn hoofdzakelijk laagbegaafde totaalmongolen. #ikdoenietmeermee. Ze zullen morgen waarschijnlijk wel mogen aanschuiven bij #Op1.
Prima maar dan moeten ze ook niet zeuren als ze straks alleen maar terecht kunnen bij linedancevereniging Op een Rijtje.quote:Op maandag 21 september 2020 20:33 schreef VoMy het volgende:
Nog niet iedereen wist dit, maar Nederlandse (hiphop)artiesten zijn hoofdzakelijk laagbegaafde totaalmongolen. #ikdoenietmeermee. Ze zullen morgen waarschijnlijk wel mogen aanschuiven bij #Op1.
Adem even rustig in en uit voor je dit leest.quote:Op maandag 21 september 2020 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
quote:Een groep artiesten is gezamenlijk een actie begonnen tegen het coronabeleid van het kabinet. Bekende namen als Tim Douwsma, Bizzey en Thomas Berge stellen op Instagram dat het zo niet langer kan. ‘Wij willen duidelijkheid’, schrijven ze in identieke berichten.
De afgelopen uren stroomden de berichten van bekende artiesten binnen op Instagram. Met hun volgersaantallen zijn bijvoorbeeld rappers Famke Louise (1 miljoen), Bizzey (417.000) en zanger Tim Douwsma (152.000) behoorlijk invloedrijk. Zij openen met diverse andere collega's de aanval op het kabinetsbeleid rond corona. In een uitgebreid statement onder de hashtag #ikdoenietmeermee stellen ze: ‘Wij zeggen ‘nee’, tot hier. Genoeg is genoeg.’
Voorafgaand aan die woorden maken de artiesten duidelijk dat ze voor een goede volksgezondheid zijn. Ze zijn echter van mening dat de huidige maatregelen ‘rammelen aan alle kanten’. ‘Onze ouderen worden vergeten, onze economie staat op instorten, menselijk gedrag wordt strafbaar gesteld en hoe zit het met de toekomst van mijn en onze kinderen?’
quote:'Wij willen duidelijkheid', is de boodschap. De BN'ers roepen op tot eerlijkheid en transparantie. Daarna stellen ze flink wat vragen: 'Wat is het nut van niet-medische mondkapjes en de anderhalve meter? Hoe betrouwbaar is de PCR-test en waarom stemt de overheid tegen een onderzoek? Waarom worden kritische artsen de mond gesnoerd? Angst is de grootste onderdrukker van het immuunsysteem. Hoe kun je dan rechtvaardigen dat je mensen massaal bang maakt? Waar is de griep gebleven? Hoe dodelijk is dit virus?'
Het statement wordt afgesloten met een oproep om te delen. 'Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. #ikdoenietmeermee.'
Laat al die B-artiesten lekker optreden in een tentje in Fallujah of Najaf, als ze dat zo graag willen.quote:Op maandag 21 september 2020 20:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prima maar dan moeten ze ook niet zeuren als ze straks alleen maar terecht kunnen bij linedancevereniging Op een Rijtje.
Dit is niet best.quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Adem even rustig in en uit voor je dit leest.
https://www.ad.nl/show/po(...)ietmeermee~a856eb65/
[..]
[..]
Treurig.... Helaas bereiken ze heel veel mensen hier mee die er wel wat in zien...quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet heel super dit inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2020 20:37 schreef Mykonos het volgende:
Er gaat iets niet helemaal goed bij de superboeren.
Dit gaat maar om één ding en dat is de eigen portemonnee van deze "artiesten".quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat PSV nu ook al wielrenners halen?quote:Op maandag 21 september 2020 20:39 schreef Tjacka het volgende:
Wat is dat verhaal over TadejGOAT en de Roog met dokter Schmidt? Iemand misschien wat achtergrondinformatie?
Die reacties onder een #freethepiepel berichten van die "rappers" en "zangers"quote:
quote:denzo_officieell
Eerlijk je hebt zwaar gelijk man toch 1 iemand die het ziet en duft zeggen love man mss dat mensen het nu wel gaan zien dat het boelchittttt is
quote:miss.flowerpowerpeacetothemaxx
geloof niet alles wat in je smoel geworpen wordt en kijk vooral geen journaal en lees geen krant...brainwash to the maxx!!!! 99.98% overleeft die shizzle 2% lichte verschijnselen 0,35% van de 2% komt op de IC duzzzzzz waar hebben we het over.. LIES big Pharma LIES!!! zodat we allemaal gevaccineerd kunnen worden voor saus!!!
quote:janinemeijering
@timdouwsma klopt helemaal maar men ziet dit als een aanval denk ik , terwijl mensen gewoon de oogkleppen af moeten doen en verder kijken ....... luister Indd ook eens naar de podcast van lange Frans met goeie interviews .......
quote:bent dus nog niet wakker genoeg. Ben blij dat het aantal bekende Nederlanders met de dag stijgt tegen de maatregelen! Want het klopt gewoon niet! Daarom ben ik dankbaar voor een @timdouwsma @bizzey @langefrans dat die allemaal hun mond open doen en kritische vragen durven te stellen tegen dit kabinet!
Ze hebben de sportscholen ook weer open gedaan, omdat ze geen zin hadden in nog meer gezeik van Arie. Dus wellicht werkt het nu weer.quote:
Hier ook. Gelijk weer brandhaarden na een week met tientallen besmettingen in een gym.quote:Op maandag 21 september 2020 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben de sportscholen ook weer open gedaan, omdat ze geen zin hadden in nog meer gezeik van Arie. Dus wellicht werkt het nu weer.
Don't wanna live on this planet anymore...quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Die reacties onder een #freethepiepel berichten van die "rappers" en "zangers"
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |