Ik bedacht me wel wie dan volgend jaar Pogacar weg zou gaan vegen. Foss kwam ook in mij op😂quote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Zie je het zitten? @:Mani89
En in 2022 gaat de Tour niet door?quote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Zie je het zitten? @:Mani89
Dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 20 september 2020 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En in 2022 gaat de Tour niet door?
Verkouden.quote:Op zondag 20 september 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zijn jullie vanochtend wakker geworden?
Afspraak gemaakt voor dinsdag. Eigenlijk zou ik het graag negeren en doen alsof er niks aan de hand is maar van anderen verwacht ik ook dat ze zich ook laten testen bij klachten.quote:
Ja, voelt raar om bij zulke klachten te laten testen. Maar nu wel verstandig.quote:Op zondag 20 september 2020 13:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor dinsdag. Eigenlijk zou ik het graag negeren en doen alsof er niks aan de hand is maar van anderen verwacht ik ook dat ze zich ook laten testen bij klachten.
Kun je er wel doorkomen? Nou ja op zich is dinsdag niet snel. Moet je wel die hele tijd niet naar werk gaan of supermarkt. Hoor verhalen van bekenden die 3 dagen alleen ter recht konden 50 km verder op maar dan zelf geen auto hebben..ook niet handig.quote:Op zondag 20 september 2020 13:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor dinsdag. Eigenlijk zou ik het graag negeren en doen alsof er niks aan de hand is maar van anderen verwacht ik ook dat ze zich ook laten testen bij klachten.
Ik hoop het in ieder geval nog een paar dagen uit te houden.quote:
Dinsdag was de enige optie die ik kreeg maar kan wel gewoon op de fiets. In Groningen valt het misschien ook nog enigszins mee vergeleken met andere delen van het land.quote:Op zondag 20 september 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je er wel doorkomen? Nou ja op zich is dinsdag niet snel. Moet je wel die hele tijd niet naar werk gaan of supermarkt. Hoor verhalen van bekenden die 3 dagen alleen ter recht konden 50 km verder op maar dan zelf geen auto hebben..ook niet handig.
Hoe is het sentiment in Spanje nu momenteel eigenlijk met betrekking tot de Vuelta?quote:Op zondag 20 september 2020 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of geen winnaar omdat de nr. 1 op doping wordt betrapt?quote:Op zondag 20 september 2020 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Italië (ik weet, dat is geen Spanjequote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe is het sentiment in Spanje nu momenteel eigenlijk met betrekking tot de Vuelta?
Zoveelste slachtoffer van Kuip-vrees?quote:Op zondag 20 september 2020 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat Diemers heel slecht speelt. Hebben we al een reactie van @:Slobeend en @:maxi-mus?
Ik heb er eigenlijk nog weinig over gelezen. De cijfers zijn vooral in het noorden van Spanje niet al te best, maar dat heeft ze in Frankrijk ook niet tegengehouden.quote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe is het sentiment in Spanje nu momenteel eigenlijk met betrekking tot de Vuelta?
De vraag is wel: wat voor cijfers? Als er net als hier veel besmettingen zijn, maar weinig ziekenhuisopnamen en sterfgevallen, dan kun je er nog mee wegkomen op zich...quote:Op zondag 20 september 2020 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog weinig over gelezen. De cijfers zijn vooral in het noorden van Spanje niet al te best, maar dat heeft ze in Frankrijk ook niet tegengehouden.
Ja, besmettingen vooral. Aantal ziekenhuisopnamen neemt toe, maar nog niet vergelijkbaar met de eerste golf. Eigenlijk wel vergelijkbaar met wat je overal ziet.quote:Op zondag 20 september 2020 20:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De vraag is wel: wat voor cijfers? Als er net als hier veel besmettingen zijn, maar weinig ziekenhuisopnamen en sterfgevallen, dan kun je er nog mee wegkomen op zich...
Volgens mij vrij eenvoudig deze Tour doorgekomen.quote:Op zondag 20 september 2020 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat mij nog opviel deze Tour is dat Joris Nieuwenhuis helemaal niet zo slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |