De race met @Smart_ass is on!quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Goede verhalen, het gaat druk worden de komende tijd
Leg een stuk sunlight zeep in je bed, dat kan daar tegen helpen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:12 schreef LittleTeaCup het volgende:
De halve nacht wakker gelegen door rusteloze benen. Zo klaar mee! Ik ga weer terug naar bed. Blergh!
Ohhh wat spannend! En je wist echt gelijk van oke dit is een wee?!quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:55 schreef Seven. het volgende:
Hier ook een baggernacht. Eerst al vroeg in slaap gevallen, 2 uur later plassen, daarna nog een uurtje geslapen en vervolgens pas rond half 6 weer een oog dichtgedaan. Werd ik om 06:42 wakker van een wee! Raar gevoel, druk en klein beetje tintelende pijn over mijn hele buik, trok zo van onderen door naar de bovenkant. Dus ik dat een beetje weg geademd en me bedacht dat ik niet met maar 4 uurtjes slaap kan gaan bevallen. Na de wee kwam ik dan wel in een superlekkere hormoonbubbel, half uurtje later nog een mildere gevoeld en om half 8 weer in slaap gesukkeld. Paar uurtjes later werd ik weer wakker want toen besloot mijn kleine vriend om weer wat extreme buikvormen te oefenen (de schans is nu zijn favoriet, ik zal die vandaag eens proberen vast te leggen voor het buiktopic).
Ik had gisteren al idioot veel harde buiken, echt meerdere per uur. Vaak getriggerd door beweging van onze kleine man. Nou ja, de knop is bij mij nu wel om, ik ben er klaar voor en ook wel aan toe in m'n hoofd. Zul je zien dat het alsnog 41.6 wordt of zo.
Nog gauw ff een Elle TENS besteld, die komt morgen.
Heel verwarrend inderdaad, precies de reden waarom mijn vk aan gaf geen schattingen te doen qua gewicht. Gelukkig heb je volgende week nog een echo, misschien dat ze dan met iets meer waarschijnlijkheid een schatting kunnen geven! Zo weet je ook niet waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:43 schreef MaJo het volgende:
Zo lekker nog even 2 uur liggen knorren met Noa
Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en die vertelde weer een heel ander verhaal dan de VK vorige week. Waar de VK ons echt aanraadde om tussen 38 en 39 weken ingeleid te worden vond de gynaecoloog het omgekeerde. Hij zei dat lammer nu op 4200 gram wordt geschat met 40 weken en daar niet erg van onder de indruk is. Ook na het voelen aan mijn buik maakte hij zich geen zorgen. Volgende week (met 36 weken) nog 1 laatste echo en dan gaan we bepalen wat we gaan doen.
Ik ben wel een beetje in de war nu. Vorige week me helemaal ingesteld op ingeleid worden en nu weer compleet het omgekeerde, erg verwarrend!
Ja, was een pijnlijke harde buik dus dat is dan wel op z'n minst een oefenwee.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh wat spannend! En je wist echt gelijk van oke dit is een wee?!
Hier alles nog rustig, daarnet nog 40 minuten gewandeld met de hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik meld me trouwens bij de club.Welkom, welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Irritant is het wel, zeg...! Waar gaat jouw voorkeur naar uit?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:43 schreef MaJo het volgende:
Zo lekker nog even 2 uur liggen knorren met Noa
Vanochtend bij de gynaecoloog geweest en die vertelde weer een heel ander verhaal dan de VK vorige week. Waar de VK ons echt aanraadde om tussen 38 en 39 weken ingeleid te worden vond de gynaecoloog het omgekeerde. Hij zei dat lammer nu op 4200 gram wordt geschat met 40 weken en daar niet erg van onder de indruk is. Ook na het voelen aan mijn buik maakte hij zich geen zorgen. Volgende week (met 36 weken) nog 1 laatste echo en dan gaan we bepalen wat we gaan doen.
Ik ben wel een beetje in de war nu. Vorige week me helemaal ingesteld op ingeleid worden en nu weer compleet het omgekeerde, erg verwarrend!
Ik weet dat mijn familie dat ook geweldig zou vinden, maar wij niet. Dus ik heb gewoon aangekondigd dat er een jochie gebouwd wordt in de groepsappquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Hebben jullie ideeën voor een gender reveal die geen gender reveal is? Soort van![]()
Okee, hier is de deal. We willen graag weten wat het wordt, gewoon omdat ik zeg jongen en man zegt meisje. We houden wel van een wedje, zeg maar![]()
Nou goed en als wij het dan weten dan wil iedereen het weten en dat vind ik ook dikke prima. Voor mijn familie doen we gewoon lekker een bakkie koffie en een taartje en vertellen we het. Maar, ik weet dat mijn schoonfamilie een gender reveal echt leuk zou vinden. Ik vind het helemaal niks want ik vind dat een jongen ook roze glitter moet kunnen dragen en een meisje opgeschoren haar en een tuinbroek. You get the drill, lekker zijn wie je bent en niet wie je vanuit de maatschappij zou moeten zijn.
Maar goed, ik ben altijd al zo recalcitrant en vertellen moeten we het toch. Ze zouden het echt wel leuk vinden en ik vind het dan ook wel weer leuk om ze zoiets te gunnen. Dus ik dacht al aan een groene taart met gewoon het woord erop. Is dat minder kazig en Amerikaans? Of zijn er andere ideeën?
Haha ja dat appje was mijn idee ook. Maar ik vind het ook wel weer leuk om mijn schoonfamilie eens happy te makenquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn familie dat ook geweldig zou vinden, maar wij niet. Dus ik heb gewoon aangekondigd dat er een jochie gebouwd wordt in de groepsapp.
Ik zou zeggen: doe iets met een regenboog. Diverser kan haast niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:24 schreef lunapuella het volgende:
Ik zou denk ik gaan trollen met zo'n speciale taart, maar dat ie bij aansnijden van binnen een regenboog bevat en je blij roept "het wordt een kindje!"
Weten wat het wordt
Gender reveals
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik meld me trouwens bij de club.#wachtmaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MaJo, dat is ook verwarrend ja. Het is lastig als meerdere mensen verschillende dingen roepen. Wat is jouw eigen gevoel?disclaimer
@bleiblei tochquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:28 schreef SQ het volgende:
Ik heb gewoon verteld wat het werd. Zo van "hoi, we hebben een echo laten doen, en we krijgen een meisje!" Er hoeven echt geen fratsen omheen. Daarom heb ik dus ook geen instagram
Bij mijn tweede heb ik gewoon een dickpic op Facebook gepost trouwens. Hij poseerde er zó mooi mee.
Haha ja dat klopt, ik las laatst ook ergens dat 1 op de 100 mensen zelfs zonder heel duidelijk geslacht wist geboren. Maar dat hoor je nooit, nooit, nooit van iemandquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:33 schreef lunapuella het volgende:
'Weten wat het wordt' is ook maar betrekkelijk trouwens. Je weet misschien welke genitaliën je kind heeft, maar dat zegt nog niks over genderidentiteit of intersekse variaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |