Ik zag Drommel de penal stoppen toen ik op Invoeren druktequote:
Weer gelachen om dat Botteghin-gifje.quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De OP wordt ook steeds beter hè
Ik ontwijk Feyenoord op elk mogelijke wijze.quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord - Twente lijkt me dan toch het betere affiche.
Dus je was al in het topic en zag dus ook dat ze een nieuwe kregen, got itquote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag Drommel de penal stoppen toen ik op Invoeren drukte
Doe je dat ook bij PSV?quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ontwijk Feyenoord op elk mogelijke wijze.
Dat ligt er aan. Ik vind het maar energieverspillend. Hopen dat ze verliezen terwijl ze dat 8 op de 10 keer niet doen.quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was Menig ook niet de speler van de megamisser bij Roda JC - PEC in 2016?quote:
Is ook wel genot ja.quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer gelachen om dat Botteghin-gifje.
Geen flauw idee man.quote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was Menig ook niet de speler van de megamisser bij Roda JC - PEC in 2016?
Ik doe niet aan automatisch verversen, dus had het nog niet gelezenquote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je was al in het topic en zag dus ook dat ze een nieuwe kregen, got it
Bedoel jij hier Rosheuvelquote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was Menig ook niet de speler van de megamisser bij Roda JC - PEC in 2016?
Je moet vooral bij voetbal niet kijken als je er geen zin in hebt maar soms vraag ik mij wel af hoe je het dan wel met dat Spaanse voetbal volhoudtquote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Ik vind het maar energieverspillend. Hopen dat ze verliezen terwijl ze dat 8 op de 10 keer niet doen.
Hou vol maatquote:Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe niet aan automatisch verversen, dus had het nog niet gelezen
Grote jongenquote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van negatieve energie.quote:Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet vooral bij voetbal niet kijken als je er geen zin in hebt maar soms vraag ik mij wel af hoe je het dan wel met dat Spaanse voetbal volhoudt
Voor op de achtergrond is het best leuk.quote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Ik vind het maar energieverspillend. Hopen dat ze verliezen terwijl ze dat 8 op de 10 keer niet doen.
Dat hoort bij de act.quote:Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet vooral bij voetbal niet kijken als je er geen zin in hebt maar soms vraag ik mij wel af hoe je het dan wel met dat Spaanse voetbal volhoudt
Doe m'n bestquote:
Dat kaart vragen/aannaaien en rollen is vrij negatief.quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van negatieve energie.
Die had wel mogen zitten ja.quote:Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x5hh5qp
Ken je klassiekers.
Ja en elke wedstrijd die laserlampjesquote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kaart vragen/aannaaien en rollen is vrij negatief.
Dus je zet comments alvast onder klaar? Hmquote:Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe niet aan automatisch verversen, dus had het nog niet gelezen
Normaal wordt Typisch altijd driftig van dit soort posts.quote:
Maar nu ga jij ervan uit dat de discussie al klaar isquote:
Ja, daar hoopte ik stiekem een beetje opquote:Op zondag 20 september 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar nu ga jij ervan uit dat de discussie al klaar is
Gisteren heb ik 90 minuten naar Getafe v Osasuna gekeken terwijl ik op voorhand wist dat het doodsaai ging worden. Call me a masochist.quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kaart vragen/aannaaien en rollen is vrij negatief.
Kijk je daar dan ook echt geconcentreerd naar of ook op de achtergrond terwijl je ondertussen nog andere dingen doet?quote:Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren heb ik 90 minuten naar Getafe v Osasuna gekeken terwijl ik op voorhand wist dat het doodsaai ging worden. Call me a masochist.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je zet comments alvast onder klaar? Hm
Oh, geconcentreerd niet. Is ook onmogelijk als het spel constant stil ligt en het twee verschrikkelijk directe ploegen zijn. Bal eeuwig in de lucht, je weet het.quote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je daar dan ook echt geconcentreerd naar of ook op de achtergrond terwijl je ondertussen nog andere dingen doet?
De stand is 5-4, er kan nog vanalles gebeurenquote:
Ik houd er maar weer over op, negatieve energie, het klinkt diep.quote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, geconcentreerd niet. Is ook onmogelijk als het spel constant stil ligt en het twee verschrikkelijk directe ploegen zijn. Bal eeuwig in de lucht, je weet het.
Hopelijk neemt Pieter BLACKED je snel aan voor VI Pro.quote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, geconcentreerd niet. Is ook onmogelijk als het spel constant stil ligt en het twee verschrikkelijk directe ploegen zijn. Bal eeuwig in de lucht, je weet het.
Hartstikke diep. Ik ben een apart geval, ik weet het.quote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd er maar weer over op, negatieve energie, het klinkt diep.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt Pieter BLACKED je snel aan voor VI Pro.
John Troost heeft er een carrière aan over gehouden dus zet door.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hartstikke diep. Ik ben een apart geval, ik weet het.
Dat keur ik goed.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef Buitendam het volgende:
@:GGMM ik wil mijn stem voor davy aanpassen, kan dat?
Deed het vorige week erg goed.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef Keyos het volgende:
Die Oosterwolde kan er helemaal geen knikker van.
Gelukkig post user @aTypisch pas weer op FOK! als bitcoin op 20k staat.quote:Op zondag 20 september 2020 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal wordt Typisch altijd driftig van dit soort posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat keur ik goed.
Gefeliciteerd Drizzt!
vreemdquote:Op zondag 20 september 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he, anders had hij het niet getypt
Of dacht jij dat het een act was?
quote:Op zondag 20 september 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig post user @:aTypisch pas weer op FOK! als bitcoin op 20k staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik ga het maar niet uitleggen want dan ben ik definitief achterlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John Troost heeft er een carrière aan over gehouden dus zet door.
Hadden Tapia moeten houden.quote:
Een bal is rondquote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Psvcl is niet zo intelligent.
Jorgensen speelt slecht.quote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Psvcl is niet zo intelligent.
Met Jørg of PSVCL?quote:Op zondag 20 september 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen speelt slecht.
Opbokken met die gast.
Allebei.quote:Op zondag 20 september 2020 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Jørg of PSVCL?
Hoe dan ook like gegeven
Prima Feyenoorder dus.quote:Op zondag 20 september 2020 15:38 schreef hollandia02 het volgende:
Linssen is echt een domme tokkie.
De haas is groen,quote:Op zondag 20 september 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima Feyenoorder dus.
@:Lenny_Leonard check deze grap.
Die gaat vandaag de winnende maken.quote:
@Coco.quote:Op zondag 20 september 2020 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Geen Haxball in de rust. Erg jammer.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De haas is groen,
Ik herhaal,
De haas is groen
quote:Op zondag 20 september 2020 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk speelt Willem Deux dat Rangers helemaal weg.
Dat snapt niemand.quote:Op zondag 20 september 2020 15:42 schreef hollandia02 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Diemers gehaald is
Zakt niet door het ijs en voegt niet veel toe.quote:Op zondag 20 september 2020 15:42 schreef hollandia02 het volgende:
Ik snap echt niet waarom Diemers gehaald is
Klopt nijhuis zn uitleg dan niet want zie al die scheidsrechters het tegenovergestelde doenquote:Op zondag 20 september 2020 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onterecht, wanneer we de uitleg van Nijhuis bij VI volgen
Dit, er is dus nog steeds geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 20 september 2020 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onterecht, wanneer we de uitleg van Nijhuis bij VI volgen
Was dat echt prima, of was het gewoon onzichtbaar en deed niet veel fout?quote:Op zondag 20 september 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelde toch prima tegen PEC? Lekker makkelijk slachtoffer zo.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zondag 20 september 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
Een wedstrijd tegen PEC, wat geweldig. Kijk maar of hij ondersneeuwt in de Europa League.
Nee dat was echt prima.quote:Op zondag 20 september 2020 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat echt prima, of was het gewoon onzichtbaar en deed niet veel fout?
LORDDquote:
Haten op de Lordquote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 20 september 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Lord
Zie deze kwast dan
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Elan
@:Fetx
@:Scrummie2.1
@:Kapiteintje (rip)
Ze hebben ook geen geld natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 16:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord heeft wel enorm veel middelmaat zeg. Arme Berghuis
Eindelijk, dat is toch de enige reden waarom ik hier nog naar kijk.quote:
Nee, maar word een beetje irritant.quote:Op zondag 20 september 2020 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat raar zeg , ze moeten zich juist haasten en de boel opengooien!!
Trossen los, een op een achterin.quote:Op zondag 20 september 2020 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat raar zeg , ze moeten zich juist haasten en de boel opengooien!!
Omdat hij er niet zo veel van kanquote:Op zondag 20 september 2020 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Waarom speelt die Bozenik niet gewoon in de basis.
Dan sluiten we dat vraagstuk nu.quote:Op zondag 20 september 2020 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Omdat hij er niet zo veel van kan
Wel wanneer Feyenoord slecht speelt, dus had veel eerder gewisseld moeten worden.quote:Op zondag 20 september 2020 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jorgensen heeft een streepje voor.quote:Op zondag 20 september 2020 16:11 schreef Buitendam het volgende:
Waarom speelt die Bozenik niet gewoon in de basis.
Maar Diemers staat ook in de basis.quote:Op zondag 20 september 2020 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doet me denken aan de moeder van @onlogischquote:Op zondag 20 september 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jorgensen heeft een streepje voor.
Goed puntquote:Op zondag 20 september 2020 16:12 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar Diemers staat ook in de basis.
Omdat hij een eeuwigheid geleden goed speelde. #100%TEAMBOZENICKquote:Op zondag 20 september 2020 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jorgensen heeft een streepje voor.
Die heeft natuurlijk spijt dat hij nu geen basisspeler is bij Barcelonaquote:Op zondag 20 september 2020 16:13 schreef hollandia02 het volgende:
Kokcu krijgt maniertjes trouwens, gaat gelijk naar de douche
Deze manquote:Op zondag 20 september 2020 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat hij een eeuwigheid geleden goed speelde. #100%TEAMBOZENICK
RTquote:Op zondag 20 september 2020 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ja Bozenik kan er inderdaad niks van.
Geen spijt van WIL-HER, hoor. Willem II is op de brommer, en Heracles ook wel lachwekkend matig verder.quote:Op zondag 20 september 2020 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ja Bozenik kan er inderdaad niks van.
Dit was een foutje no datquote:
Willem II ga ik donderdag wel kijken.quote:Op zondag 20 september 2020 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen spijt van WIL-HER, hoor. Willem II is op de brommer, en Heracles ook wel lachwekkend matig verder.
Wat denk je daarvan?quote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II ga ik donderdag wel kijken.
Een typfoutjequote:Op zondag 20 september 2020 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was een foutje no dat
Een foutje van Bozenik of van jou?
@:Caland @:Lenny_Leonard check deze grap.
Dit is gewoon genieten, Lenny.quote:
das redelijk optimistischquote:Op zondag 20 september 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schots voetbal neem ik niet serieus.
6-0 voor Willem II.
Inderdaad, het lukt hem een keertje niet om een hele verdediging zoek te spelen en hij krijgt gelijk bakken kritiek over zich heen. Dat gaat toch nergens meer over.quote:
Zeker sinds Tresor meer vanaf links komt. Pavlidis wel ruim de man van de week.quote:Op zondag 20 september 2020 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, uitstekende tweede helft. Goede wissels van Koster ook.
Ruizgodquote:Op zondag 20 september 2020 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was ooit een tijd dat Twente alleen maar in de laatste minuut scoorde.
Ruiz met namequote:Op zondag 20 september 2020 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ruiz, De Jong en Janssen godenquote:Op zondag 20 september 2020 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is terechtquote:Op zondag 20 september 2020 16:22 schreef RipCity het volgende:
bij wedstrijden waar ze 10 minuten stoppen krijg je net aan 4 minuten en hier 6![]()
Wat een heerlijk team was dat, maar je vergeet Kufoquote:
Janssen god, helaas dat tie destijds naar jullie gingquote:
Madquote:Op zondag 20 september 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
6 minwas te verwachten met kakkerlak Van Boekel
Die hands was penal, geel net ook voor die twente spelerquote:Op zondag 20 september 2020 16:24 schreef PSVCL het volgende:
6 minwas te verwachten met kakkerlak Van Boekel
Dan kom ik spontaan klaarquote:Op zondag 20 september 2020 16:24 schreef Buitendam het volgende:
Als Twente nu nog de 1-2 maakt begint de sloop van de Kuip eerder dan gepland.
Haha
Hij heeft zelf uitgesproken dat ie een die hard Feyenoord supporter is .. verzin dat nietquote:Op zondag 20 september 2020 16:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die hands was penal, geel net ook voor die twente speler
Dus mwua
quote:Op zondag 20 september 2020 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen wonder dat niemand Berghuis wil kopen
Was dit voetbal?quote:Op zondag 20 september 2020 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Mag ik even zeggen hoe blij ik ben dat we weer lekker voetbal kunnen kijken? Dit is toch genieten man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |