abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 19:45:36 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195272185
Anyyyyyyyyyyyyyway.

Verplichte vaccinantie is illegaal in Nederland. Punt. Hoef je geen polls voor te doen of verhalen voor te verzinnen, het kan gewoon niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195272328
Er zijn zoveel bronnen over de Gates foundations bijdrage aan de WHO, dat is geen geheim hoor.

https://www.usnews.com/ne(...)e-from-us-government.

En nee, als het jullie gerust stelt. Ik heb geen bewijs dat Bill directe opdrachten geeft aan de WHO.

Mijn stelling: Wie betaalt, bepaald. Mogen jullie vreemd vinden, maar dat is wel hoe de wereld werkt.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 19:59:21 #53
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195272416
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn zoveel bronnen over de Gates foundations bijdrage aan de WHO, dat is geen geheim hoor.

https://www.usnews.com/ne(...)e-from-us-government.

En nee, als het jullie gerust stelt. Ik heb geen bewijs dat Bill directe opdrachten geeft aan de WHO.

Mijn stelling: Wie betaalt, bepaald. Mogen jullie vreemd vinden, maar dat is wel hoe de wereld werkt.
Jouw stelling is geen ruk waard zonder onderbouwing en die heb je niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195272458
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn zoveel bronnen over de Gates foundations bijdrage aan de WHO, dat is geen geheim hoor.

https://www.usnews.com/ne(...)e-from-us-government.

En nee, als het jullie gerust stelt. Ik heb geen bewijs dat Bill directe opdrachten geeft aan de WHO.

Mijn stelling: Wie betaalt, bepaald. Mogen jullie vreemd vinden, maar dat is wel hoe de wereld werkt.
Maar betaalt Gates de vaccins die wij als Nederland ingekocht hebben?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195272481
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jouw stelling is geen ruk waard zonder onderbouwing en die heb je niet.
Eerst noem je mijn cijfers onzin. Dan laat ik zien dat jij ongelijk hebt en mijn cijfers kloppen.

Ik zeg ook nog dat ik niet zeg of het goed of slecht is. Maar dat is niet wat je wilt horen..

Dus nu val je spreekwoorden en gezegden aan. :+
pi_195272485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 20:02 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Maar betaalt Gates de vaccins die wij als Nederland ingekocht hebben?
Ik denk het niet. Ik vermoed gewoon de belastingbetaler. Dus jij en ik :Y
pi_195272531
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik vermoed gewoon de belastingbetaler. Dus jij en ik :Y
Dus als Gates niet betaalt, bepaalt hij ook niet, zoals jij beweerde.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195272545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 20:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dus als Gates niet betaalt, bepaalt hij ook niet, zoals jij beweerde.
Jij hebt helemaal gelijk :+
  zaterdag 26 september 2020 @ 20:11:14 #59
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_195272623
- Nee -

[ Bericht 95% gewijzigd door Tijger_m op 26-09-2020 20:19:24 ]
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_195273156
- Genoeg geweest met de BNW posts -

[ Bericht 98% gewijzigd door Tijger_m op 26-09-2020 20:59:33 ]
pi_195273531
- Nee -

[ Bericht 87% gewijzigd door Tijger_m op 26-09-2020 21:03:37 ]
pi_195273931
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Confetti het volgende:
Je zou ook wel knettergek zijn. Voor een vaccin staat minimaal tien jaar.

Waar ze nu mee aan zullen gaan komen is niets meer dan een experiment op grote schaal. Russische roulette.
Jaja tuurlijk joh Boomer. Technologie is wel wat veranderd in de afgelopen decennia.
pi_195273971
-linkdump-

[ Bericht 97% gewijzigd door capricia op 26-09-2020 21:31:24 ]
I will do what i must !!
pi_195274311
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ga allemaal maar lekker jullie prikje halen straks wat een kut mods hier
Ik stuur je een DM. We zijn geen kut mods. En lief doen aub.
Definitely not CIA
pi_195274332
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik stuur je een DM. We zijn geen kut mods. En lief doen aub.
Die lees ik toch niet en dont worry ik blijf hier wel weg
I will do what i must !!
pi_195274489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:37 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Die lees ik toch niet en dont worry ik blijf hier wel weg
Nee. Blijf hier en lees mijn DM.
Want dat geldt voor iedereen die hier een linkje naar een YT video post.

Zeg gewoon:
Wie zien we hier. En waarom is het interessant voor onze posters om op die link te klikken.

Ik ben niet moeilijk. Maar ik wil een discussie. Online. Met woorden. Niet met filmpjes.
Definitely not CIA
pi_195274552
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee. Blijf hier en lees mijn DM.
Want dat geldt voor iedereen die hier een linkje naar een YT video post.

Zeg gewoon:
Wie zien we hier. En waarom is het interessant voor onze posters om op die link te klikken.
Ok sorry ik zal erop letten
I will do what i must !!
pi_195274618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee. Blijf hier en lees mijn DM.
Want dat geldt voor iedereen die hier een linkje naar een YT video post.

Zeg gewoon:
Wie zien we hier. En waarom is het interessant voor onze posters om op die link te klikken.

Ik ben niet moeilijk. Maar ik wil een discussie. Online. Met woorden. Niet met filmpjes.
Vond het anders ook vreemd dat ik daarnet om bronnen gevraagd werd. Die gaf ik netjes, met inleiding, notabene van een universiteit en het instituut zelf. En word ik vervolgens voor een BNW uitgemaakt en gewist.
pi_195274707
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
Waar baseer je dit op? Dit is gewoon gelul, namelijk.
Denk je? Weet jij al wat de bijwerkingen zijn van de vaccin op de langere termijn?

Wie weet leef je er korter van, of wordt je doof, of blind of onvruchtbaar of ...

Zolang dat allemaal niet onderzicht is, is het idd een Russiche roulette.
So we just called him Fred too
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 21:51:13 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195274715
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Denk je? Weet jij al wat de bijwerkingen zijn van de vaccin op de langere termijn?

Wie weet leef je er korter van, of wordt je doof, of blind of onvruchtbaar of ...

Zolang dat allemaal niet onderzicht is, is het idd een Russiche roulette.
Waar haal je vandaan dat het niet onderzocht word?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 21:51:45 #71
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195274724
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Vond het anders ook vreemd dat ik daarnet om bronnen gevraagd werd. Die gaf ik netjes, met inleiding, notabene van een universiteit en het instituut zelf. En word ik vervolgens voor een BNW uitgemaakt en gewist.
Je postte een link naar een conspiracy filmpje op Youtube.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195274771
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:20 schreef Gehrman het volgende:
Jaja tuurlijk joh Boomer. Technologie is wel wat veranderd in de afgelopen decennia.
Hier een millenial: hoe gaat die techniek de ontwikkelingen van het werkende middel in een menselijk lichaam versneld bepalen?
So we just called him Fred too
pi_195274774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je postte een link naar een conspiracy filmpje op Youtube.
Volgens mij was Het een verslag van de Gates Foundation , Hopkins instituut, WHO zelf!! over de COVID oefening in Oktober 2019.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 26-09-2020 22:04:45 ]
pi_195274784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
Waar haal je vandaan dat het niet onderzocht word?
Hoe wil je de effecten die over 10 jaar lopen in 1 jaar onderzoeken?
So we just called him Fred too
pi_195274851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Hier een millenial: hoe gaat die techniek de ontwikkelingen van het werkende middel in een menselijk lichaam versneld bepalen?
Niet. Daar zijn de normale fase 1, 2 en trials voor. Alleen is er nu een hoop tijd bespaard doordat er al een platform is waarop verder ontwikkelt kan worden (Oxford vaccin).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 21:59:11 ]
pi_195274878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Denk je? Weet jij al wat de bijwerkingen zijn van de vaccin op de langere termijn?

Wie weet leef je er korter van, of wordt je doof, of blind of onvruchtbaar of ...

Zolang dat allemaal niet onderzicht is, is het idd een Russiche roulette.
Er zijn nu ook duizenden voorheen gezonde (jonge) mensen die maanden na een (milde) besmetting nog steeds met allerlei slepende gezondheidsklachten lopen. Vooralsnog lijkt me de kans op dat soort chronische klachten een stuk groter dan eventuele complicaties bij een goed getest vaccin.
pi_195274890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:54 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Hoe wil je de effecten die over 10 jaar lopen in 1 jaar onderzoeken?
Ze hebben eerder zulke grapjes uit gehaald in de jaren 60 met een smallpock vacinatie hele steden natuurlijk uit de armste wijken dat was ook niet zo goed gegaan
I will do what i must !!
pi_195274918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:57 schreef Gehrman het volgende:
Niet. Daar zijn de normale fase 1, 2 en trials voor. Alleen is er nu een hoop tijd bespaart doordat er al een platform is waarop verder ontwikkelt kan worden (Oxford vaccin).
Maar hoe weet ik als simpele ziel nou dat het vaccin veilig is?

Straks gaan er meer mensen dood aan het vaccin dan door het virus waar het tegen moet beschermen...
So we just called him Fred too
pi_195274973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:58 schreef Gehrman het volgende:
Er zijn nu ook duizenden voorheen gezonde (jonge) mensen die maanden na een (milde) besmetting nog steeds met allerlei slepende gezondheidsklachten lopen. Vooralsnog lijkt me de kans op dat soort chronische klachten een stuk groter dan eventuele complicaties bij een goed getest vaccin.
Daar valt nog niks over te zeggen, wie weet duurt de nasleep van Corona "maar" een jaar en zit je levenslang vast aan de complicaties van het vaccin.

We weten gewoon te weinig om met droge ogen te beweren dat een vaccin op lange termijn het beste resultaat voor de mensheid heeft.
So we just called him Fred too
pi_195274974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:00 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik als simpele ziel nou dat het vaccin veilig is?

Straks gaan er meer mensen dood aan het vaccin dan door het virus waar het tegen moet beschermen...
Dat weet ik bijna wel zeker
I will do what i must !!
pi_195275212
Eerst Rutte en Hugo De Jong voor de Nederlandse tv zon Spuit in hun bil

I will do what i must !!
pi_195275318
Volkomen terecht.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 22:20:27 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195275434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:00 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik als simpele ziel nou dat het vaccin veilig is?

Straks gaan er meer mensen dood aan het vaccin dan door het virus waar het tegen moet beschermen...
Hoe weet jij of je auto veilig is? Hoe weet jij of je gasmeter veilig is? Hoe weet jij of je vlees veilig is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195275981
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hoe weet jij of je auto veilig is?
Die is getest volgens een vaste testmethode, waarbij alle stappen van de test zijn op te vragen.
Daarnaast zijn er heel veel referenties beschikbaar van auto's die je kan gebruiken om te bepalen of je een auto veilig genoeg vindt om in te stappen.
quote:
Hoe weet jij of je gasmeter veilig is?
Ik heb geen gas in huis: ik vind het niet veilig. Ook hier zijn verschillende referenties en testen beschikbaar om te bepalen of je de gasmeter veilig genoeg vindt om te gebruiken.

quote:
Hoe weet jij of je vlees veilig is?
De verkoper moet voldoen aan bepaalde eisen, waarvan de rapporten zijn op te vragen. Daarnaast zijn er ook hier weer een heleboel referenties om te bepalen of het veilig genoeg is om te eten.

De DKTP prik is een vaccin waarvan je wel voor jezelf kan bepalen of het veilig is: er zijn veelvuldige testen gedaan en miljoenen referenties om te zien wat de bijwerkingen zijn.

Van het Corona vaccin weten we alleen dat het (te?) gehaast wordt ontwijkeld en getest en er geen referenties zijn die je kunnen vertellen wat de bijwerkingen zijn op lange termijn.
Je moet de politiek beïnvloede commerciële medicijnfabrikant maar op zijn blauwe ogen geloven dat het veilig is, het werkt en je met vaccin beter af bent dan zonder.

Ik vind dat te magertjes om iets in mijn lichaam te laten spuiten.
So we just called him Fred too
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 22:38:55 #85
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195276022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:37 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Die is getest volgens een vaste testmethode, waarbij alle stappen van de test zijn op te vragen.
Daarnaast zijn er heel veel referenties beschikbaar van auto's die je kan gebruiken om te bepalen of je een auto veilig genoeg vindt om in te stappen.
[..]

Ik heb geen gas in huis: ik vind het niet veilig. Ook hier zijn verschillende referenties en testen beschikbaar om te bepalen of je de gasmeter veilig genoeg vindt om te gebruiken.
[..]

De verkoper moet voldoen aan bepaalde eisen, waarvan de rapporten zijn op te vragen. Daarnaast zijn er ook hier weer een heleboel referenties om te bepalen of het veilig genoeg is om te eten.

De DKTP prik is een vaccin waarvan je wel voor jezelf kan bepalen of het veilig is: er zijn veelvuldige testen gedaan en miljoenen referenties om te zien wat dd bijwerkingen zijn.

Van het Corona vaccin weten we alleen dat het (te?) gehaast wordt ontwijkeld en getest en er geen referenties zijn die je kunnen vertellen wat de bijwerkingen zijn op lange termijn.
Je moet de politiek beïnvloede commerciële medicijnfabrikant maar op zijn blauwe ogen geloven dat het veilig is, het werkt en je met vaccin beter af bent dan zonder.

Ik vind dat te magertjes om iets in mijn lichaam te laten spuiten.
Oh, dus precies zoals het virus word getest?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195276050
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, dus precies zoals het virus word getest?
?
So we just called him Fred too
pi_195280435
Bill heeft niks met vaccins te maken...

pi_195280543
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef HansCojona het volgende:
Bill heeft niks met vaccins te maken...

Een griezel die vent
I will do what i must !!
pi_195280638
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:02 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een griezel die vent
Ik zie Bill Gates juist als een idealist. Hij wordt ook altijd alleen gelinkt aan vaccinatieprogramma's maar hij doet veel meer. Schoon drinkwater, toiletten, onderwijs, hele basic dingen die nodig zijn in ontwikkelingslanden.
pi_195280658
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zie Bill Gates juist als een idealist. Hij wordt ook altijd alleen gelinkt aan vaccinatieprogramma's maar hij doet veel meer. Schoon drinkwater, toiletten, hele basic dingen die nodig zijn in ontwikkelingslanden.
Rookgordijn
I will do what i must !!
pi_195280675
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:08 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Rookgordijn
Nee, het punt is dat anti-vaxxers Bill Gates hebben gekozen als "het kwaad" omdat hij vaccinatieprogramma's in veel ontwikkelingslanden steunt en zijn fonds ook geld heeft gestopt in het steunen van onderzoek naar een corona vaccin.

Kijk maar eens naar hoe die beweging werkt: iedereen die met vaccinaties te maken heeft, wordt gelijk gemaakt aan de duivel. Filmpjes, cartoons, fake news, etc. Zo zou er een rechtszaak tegen hem lopen in India, wat onzin is.
pi_195280697
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, het punt is dat anti-vaxxers Bill Gates hebben gekozen als "het kwaad" omdat hij vaccinatieprogramma's steunt.

Kijk maar eens naar hoe die beweging werkt: iedereen die met vaccinaties te maken heeft, wordt gelijk gemaakt aan de duivel. Filmpjes, cartoons, fake news, etc. Zo zou er een rechtszaak tegen hem lopen in India, wat onzin is.
Iedereen moet het zelf maar weten he
I will do what i must !!
pi_195280743
quote:
3s.gif Op zondag 27 september 2020 10:11 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Iedereen moet het zelf maar weten he
Inderdaad. Kijk eventueel "Inside Bill's brain" eens op Netflix (mocht je daar een abo hebben).
Ook bijzonder om te zien hoe hard hij nog werkt op zijn leeftijd, als je bedenkt dat hij het voor het geld niet meer hoeft te doen.
pi_195280774
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Inderdaad. Kijk eventueel "Inside Bill's brain" eens op Netflix (mocht je daar een abo hebben). Erg interessant om te zien hoe hard hij nog werkt op zijn leeftijd.
Ik heb netflix ja en volgens mij die docu gezien
I will do what i must !!
pi_195280801
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:14 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik heb netflix ja en volgens mij die docu gezien
Als je 'm gezien hebt, weet je het vast nog ;)
pi_195280804
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Inderdaad. Kijk eventueel "Inside Bill's brain" eens op Netflix (mocht je daar een abo hebben).
Ook bijzonder om te zien hoe hard hij nog werkt op zijn leeftijd, als je bedenkt dat hij het voor het geld niet meer hoeft te doen.
Nee niet voor geld maar voor de duivel
I will do what i must !!
pi_195280854
Geld is niks macht wel
I will do what i must !!
pi_195280952
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Nee niet voor geld maar voor de duivel
Dat bedoel ik dus.

Verdedig je maar eens tegen dat soort aanteigingen.
pi_195281051
Ik ben niet medisch onderlegd, maar ik heb het idee dat de mogelijke horrorverhalen waar mensen mee komen überhaupt niet mogelijk zijn. Een COVID-vaccin heeft een hele specifieke samenstelling, en ik denk niet dat die samenstelling ertoe kan leiden dat je na 25 jaar ineens onverklaarbaar blind bent, doof bent of spontaan explodeert.
pi_195281099
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef Cynicio het volgende:
Ik ben niet medisch onderlegd, maar ik heb het idee dat de mogelijke horrorverhalen waar mensen mee komen überhaupt niet mogelijk zijn. Een COVID-vaccin heeft een hele specifieke samenstelling, en ik denk niet dat die samenstelling ertoe kan leiden dat je na 25 jaar ineens onverklaarbaar blind bent, doof bent of spontaan explodeert.
Klopt, de hulpstoffen worden al decennia gebruikt.

Testen is vooral om de effectiviteit te testen.

De anti-vax beweging vergroot alles uit en verspreidt fake news.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')