Waarom je dat paulgo? Waarom maak je er met opzet iets anders van dan wat er staat?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:18 schreef paulgo het volgende:
Veel verpleegkundigen willen zelf niet gevaccineerd worden tegen corona: 33 % weigert een inenting.
Kennelijk hebben ze weinig vertrouwen erin dat er in zo'n korte tijd een veilig engoedwerkend vaccin kan worden ontwikkeld. Als vaccinatie verplicht wordt voor die groep werknemers is zelfs driekwart daartegen.
Volgens Stella Salden, voorzitter van NU’91 : “Er wordt nu ingespeeld op de emoties en het schuldgevoel van verpleegkundigen en verzorgenden. Op die manier wordt de morele druk verhoogd en dat kan echt niet.”
Dat onze regering geen geld over heeft om de lonen van verpleegkundigen extra te laten stijgen is nog tot daar aan toe maar ze verplichten om zich te laten inenten is wel heel erg cru.
?quote:Op zondag 20 september 2020 00:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom je dat paulgo? Waarom maak je er met opzet iets anders van dan wat er staat?
Waar baseer je dit op? Dit is gewoon gelul, namelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Confetti het volgende:
Je zou ook wel knettergek zijn. Voor een vaccin staat minimaal tien jaar.
Waar ze nu mee aan zullen gaan komen is niets meer dan een experiment op grote schaal. Russische roulette.
In het bericht wordt gesproken over een VERPLICHTE vaccinatie. TS maakt daar iets anders van in zijn TT.quote:
Nu niet meerquote:Op zondag 20 september 2020 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In het bericht wordt gesproken over een VERPLICHTE vaccinatie. TS maakt daar iets anders van in zijn TT.
Ok, maar jouw reactie was een beetje vreemdquote:Op zondag 20 september 2020 01:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In het bericht wordt gesproken over een VERPLICHTE vaccinatie. TS maakt daar iets anders van in zijn TT.
Nee.quote:Op zondag 20 september 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, maar jouw reactie was een beetje vreemd
Dat is omdat het me al vaker is opgevallen dat deze TS dat doet. Dat is met opzet en ik vraag me af wat het doel daar van is.quote:
Stuur een dm en vraag dat. Het is mij niet opgevallen.quote:Op zondag 20 september 2020 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is omdat het me al vaker is opgevallen dat deze TS dat doet. Dat is met opzet en ik vraag me af wat het doel daar van is.
Eh, je vergat een woordje in je eerste postquote:Op zondag 20 september 2020 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is omdat het me al vaker is opgevallen dat deze TS dat doet. Dat is met opzet en ik vraag me af wat het doel daar van is.
Nee, ik vraag dat hier. Dat maakt mij niet uit. Mij wel, dus ik vraag het.quote:Op zondag 20 september 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stuur een dm en vraag dat. Het is mij niet opgevallen.
Ja, dat is correct.quote:Op zondag 20 september 2020 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, je vergat een woordje in je eerste post
Ik neem aan dat je bedoelde "Waarom doe je dat" en niet "Waarom je dat"
O godquote:Op zondag 20 september 2020 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, je vergat een woordje in je eerste post
Ik neem aan dat je bedoelde "Waarom doe je dat" en niet "Waarom je dat"
Het wordt steeds grappigerquote:Op zondag 20 september 2020 01:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik vraag dat hier. Dat maakt mij niet uit. Mij wel, dus ik vraag het.
Je lult uit jouw nek. Ik heb letterlijk één van de vele nieuwsberichten geciteerd. Of denk jij dat iedereen die kritisch is het allemaal uit zijn duim zuigt? Het is een teken aan de wand dat zelfs veel medisch geschoolden niet echt enthousiast zijn over een overhaast gefabriceerd vaccin. Dat was de aanleiding om dit topic te starten.quote:Op zondag 20 september 2020 01:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zeker! Veel liever hersenschade, longschade en mogelijk nog m'n ouders doodmaken met een Chinees experiment, dan een Europese vaccinatie die is goedgekeurd en letterlijk door heel de wereld wordt gecontroleerd.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Confetti het volgende:
Waar ze nu mee aan zullen gaan komen is niets meer dan een experiment op grote schaal. Russische roulette.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:11 schreef HansCojona het volgende:
Hoezo nemen mensen het vaccin niet dan? Bill Gates gaat echt niet zomaar iets op de markt brengen wat niet werkt.
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Confetti het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |