abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195154518
Hallo,

Soms tijdens werk raak ik erg overspannen en zit het me tot hier. Het overspannen gevoel is dan zo intens dat ik gewoon al mijn werk wil stilleggen en naar huis gaan. Heb dit al vaker aangegeven bij mijn baas maar feitelijk negeert hij het door te zeggen dat ik me niet zo druk moet maken en blabla dat het wel goed komt.

De vraag is echter of overspannenheid een geldige reden is om ziek te melden. Is dit toegestaan?

Danke.
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:04:54 #2
489639 Declan-Harp
The Black Wolf Company
pi_195154647
Aldus het werkpaard..
#Poezenpleegmoeder
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:07:32 #3
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_195154697
Met werk gerelateerde lichamelijke en psychische klachten ga je naar de bedrijfsarts. Zeker als je leidinggevende niet mee wilt denken
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_195154698
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:58 schreef Werkperd het volgende:
Hallo,

Soms tijdens werk raak ik erg overspannen en zit het me tot hier. Het overspannen gevoel is dan zo intens dat ik gewoon al mijn werk wil stilleggen en naar huis gaan. Heb dit al vaker aangegeven bij mijn baas maar feitelijk negeert hij het door te zeggen dat ik me niet zo druk moet maken en blabla dat het wel goed komt.

De vraag is echter of overspannenheid een geldige reden is om ziek te melden. Is dit toegestaan?

Danke.
Overspannenheid is een valide reden. Maar zoek snel hulp voor je te laat bent. Zoek de reden.
pi_195154825
Dit is pas een geldige reden wanneer dit (met terugwerkende kracht) medisch wordt geconstateerd.
pi_195154845
Huh maar je kunt dan schijnbaar wel doorwerken want je bleef de vorige keren gewoon.
@Seven verbetertrajectje?
Vakman pur sang
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:16:06 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195154857
Ben je arts? Zo niet, dan is het lastig jezelf te diagnosticeren.

Ben je nu op je werk? Zo nie, meld je ziek, kom je vanzelf bij de huisarts / bedrijfsarts en dan zie je wel waar je uitkomt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_195155140
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Huh maar je kunt dan schijnbaar wel doorwerken want je bleef de vorige keren gewoon.
@:Seven verbetertrajectje?
Ik weet niet of ik deze usert wel serieus moet nemen. Voor frequent verzuim schakel ik de arbodienst in.

Indien wel serieus: ga naar je huisarts en bespreek je klachten. Ga daarna met je werkgever in overleg over wat beide partijen kunnen doen om het verzuim te beperken. Als het te maken heeft met de werkdruk, dan heb je als werkgever zeker iets te doen. En als werknemer is het niet verplicht maar wel slim om zelf ook je verantwoordelijkheid nemen, gezonde levensstijl en meedenken over oplossingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 19-09-2020 22:48:15 ]
Resistance is futile.
pi_195155173
En ja: overspannen zijn is een natuurlijk een geldige reden om naar huis te gaan.
Resistance is futile.
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:32:55 #10
35768 descon
Music is the answer
pi_195155203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 21:58 schreef Werkperd het volgende:
Hallo,

Danke.
Hoe zou je een overspannenhejd gevoel omschrijven ?
Mixing for a living
pi_195155251
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:30 schreef Seven. het volgende:
En als werknemer moet je ook je verantwoordelijkheid nemen, gezonde levensstijl
Dat klinkt leuk, maar als werkgever heb je er niks over te zeggen of je werknemer elke dag bij de Mac of pizzeria zit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195155274
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk, maar als werkgever heb je er niks over te zeggen of je werknemer elke dag bij de Mac of pizzeria zit.
Jawel als die te ongezond en te vaak ziek wordt zorg je dat ie het niet naar zijn zin heeft en gaat ie wel weg.
Vakman pur sang
pi_195155297
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:31 schreef Seven. het volgende:
En ja: overspannen zijn is een natuurlijk een geldige reden om naar huis te gaan.
Dit is dus lastig te constateren. Ik bedoel, kun je die diagnose zelf stellen? ik neem aan van niet aangezien ik een geen huisarts ben. Het gaat meer om de situatie en het moment daarvan. Het is zo dat mijn hoofd dan wil ontploffen, ik raak gefrustreerd en reageer het deels af op mijn collega's terwijl dat echt niet mijn bedoeling is. Einde van werkdag voel ik me dan ook alsof er een tank over me heen is gereden.

Maar als ik me dus erg overspannen voel, dan mag dit een reden zijn om ziek naar huis te gaan en dagje of twee thuis blijven totdat je je weer herstelt voelt?
pi_195155335
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:35 schreef vosss het volgende:

[..]

True. Maar mensen die graag willen werken zijn wel altijd bereid om die dingen te doen die in hun macht liggen.
Resistance is futile.
pi_195155361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:37 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dit is dus lastig te constateren. Ik bedoel, kun je die diagnose zelf stellen? ik neem aan van niet aangezien ik een geen huisarts ben. Het gaat meer om de situatie en het moment daarvan. Het is zo dat mijn hoofd dan wil ontploffen, ik raak gefrustreerd en reageer het deels af op mijn collega's terwijl dat echt niet mijn bedoeling is. Einde van werkdag voel ik me dan ook alsof er een tank over me heen is gereden.

Maar als ik me dus erg overspannen voel, dan mag dit een reden zijn om ziek naar huis te gaan en dagje of twee thuis blijven totdat je je weer herstelt voelt?
Heb je dit dagelijks?
Resistance is futile.
pi_195155373
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

True. Maar mensen die graag willen werken zijn wel altijd bereid om die dingen te doen die in hun macht liggen.
Zeker, maar jij stelt dat een werknemer verantwoordelijkheid en een gezonde levensstijl moet nemen.

En dat moet een werknemer dus helemaal niet.
vosss is de naam,
pi_195155392
quote:
81s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:04 schreef Declan-Harp het volgende:
Aldus het werkpaard..
Werkpaard ja die trouwe dienst levert. Maar hoe meer ik alles alleen moet doen, hoe meer ik vermoeid raak. Ik ben zeker geen watje en kan echt wel wat hebben maar denk dat ik mezelf daarmee nu in de gezondheidsproblemen breng.

Ps. Dit speelt wel langer dan een dagje af. Al zo'n 4 jaar dit. Ondertussen twee andere bazen gehad.
pi_195155413
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Werkpaard ja die trouwe dienst levert. Maar hoe meer ik alles alleen moet doen, hoe meer ik vermoeid raak. Ik ben zeker geen watje en kan echt wel wat hebben maar denk dat ik mezelf daarmee nu in de gezondheidsproblemen breng.

Ps. Dit speelt wel langer dan een dagje af. Al zo'n 4 jaar dit. Ondertussen twee andere bazen gehad.
Klinkt als hoogste tijd voor een afspraak bij de huisarts.
vosss is de naam,
pi_195155423
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:07 schreef lipje het volgende:
Met werk gerelateerde lichamelijke en psychische klachten ga je naar de bedrijfsarts. Zeker als je leidinggevende niet mee wilt denken
Ik ben niet psychisch. Er ontstaan gewoon pieken vanwege omstandigheden zoals werkdruk die je week lang moet ervaren.
pi_195155470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:07 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Overspannenheid is een valide reden. Maar zoek snel hulp voor je te laat bent. Zoek de reden.
Ja wat is eigenlijk te laat? Ik weet niet of ik de situatie telkens onderschat door te zeggen ik red me wel, komt wel goed etc. Je hebt mensen die bij elke scheet ziekmeld of wat dan ook. Zo ben ik niet ingesteld. Ben sterk en een harde werker maar heb nu telkens het gevoel dat ik de grens van iets passeer.
pi_195155503
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:45 schreef Werkperd het volgende:
maar heb nu telkens het gevoel dat ik de grens van iets passeer.
Ik zou het op zijn allerminst bespreekbaar maken bij/met je werkgever en vervolgens bedrijfsarts/huisarts en dan maar kijken hoe of wat.
vosss is de naam,
pi_195155520
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker, maar jij stelt dat een werknemer verantwoordelijkheid en een gezonde levensstijl moet nemen.

En dat moet een werknemer dus helemaal niet.
Ik zal m'n post aanpassen naar 'niet verplicht maar helpt wel'.
Resistance is futile.
pi_195155528
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je dit dagelijks?
Ik werk in ploegen. Moeilijk om te zeggen of het dagelijks is. Soms is het een hele week druk. Meestal voel ik die vermoeidheid in weekend nog. Net zoals vandaag, constant op terras aan het gapen en noem maar op terwijl ik gewoon genoeg slaap 7 - 8 uurtjes. Mijn benen voelen soms loodzwaar op werk, ik meen het.
pi_195155533
Zoek een andere baan of zoek een oplossing. Ziek melding is geen oplossing maar symptoom bestrijden
All management is Strategic Management.
pi_195155544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:45 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja wat is eigenlijk te laat? Ik weet niet of ik de situatie telkens onderschat door te zeggen ik red me wel, komt wel goed etc. Je hebt mensen die bij elke scheet ziekmeld of wat dan ook. Zo ben ik niet ingesteld. Ben sterk en een harde werker maar heb nu telkens het gevoel dat ik de grens van iets passeer.
Das niet best, dus de werkdruk is te hoog.
Geef dat aan en als er niks gedaan word kun jeje idd ziek melden om een statement te maken.
Je laat toch gvd niet over je heen lopen?
Vakman pur sang
pi_195155550
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zal m'n post aanpassen naar 'niet verplicht maar helpt wel'.
Voor mij hoef je je post niet aan te passen hoor, ik lag gewoon wat te bitchen en te stangen :B
vosss is de naam,
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:48:37 #27
35768 descon
Music is the answer
pi_195155560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik ben niet psychisch. Er ontstaan gewoon pieken vanwege omstandigheden zoals werkdruk die je week lang moet ervaren.
Gevoel van overspannendheid = psychisch ;)
Mixing for a living
pi_195155565
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zou het op zijn allerminst bespreekbaar maken bij/met je werkgever en vervolgens bedrijfsarts/huisarts en dan maar kijken hoe of wat.
Dit doe ik al vaak. Ik geef vaak aan bij mijn baas dat ik overspannen raak etc. Hij probeert het dan altijd de doven met mooie praatjes. Je weet hoe managers zijn.
pi_195155587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:48 schreef Werkperd het volgende:
Je weet hoe managers zijn.
Ik ken @Seven. niet persoonlijk, sorry :@
vosss is de naam,
pi_195155600
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dus het komt naar jouw idee door de werkdruk? En zijn er dan taken die je wel uit kunt voeren zodat je niet direct ziek hoeft te melden? Hoe ziet dat er dan uit? Heb je hulp nodig, kun je thuiswerken, wil je gewoon een tijdje wat minder werken?
Resistance is futile.
pi_195155697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik werk in ploegen. Moeilijk om te zeggen of het dagelijks is. Soms is het een hele week druk. Meestal voel ik die vermoeidheid in weekend nog. Net zoals vandaag, constant op terras aan het gapen en noem maar op terwijl ik gewoon genoeg slaap 7 - 8 uurtjes. Mijn benen voelen soms loodzwaar op werk, ik meen het.
Heb je er tijdens bepaalde diensten meer last van?

Als je het weekend nodig hebt om bij te komen van je werkweek, dan loopt het wel scheef. Bespreek je klachten met je huisarts en denk alvast na over hoe je het wl vol kunt houden zonder dat je in het weekend op apegapen ligt.
Resistance is futile.
pi_195155698
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Das niet best, dus de werkdruk is te hoog.
Geef dat aan en als er niks gedaan word kun jeje idd ziek melden om een statement te maken.
Je laat toch gvd niet over je heen lopen?
Er wordt dan gezegd dat ik prioriteiten moet stellen terwijl er 4 lijnen stilstaan op storingen bijvoorbeeld. Ik kan wel zeggen ik heb schijt en doe gewoon rustig aan mijn werk maar dit werkt niet. Als ik intens bezig ben met een storing dan willen ze dat ik daarmee stop op moment een andere lijn stil valt die hogere prioriteit heeft. Ze denken er niet bij na dat ik me dan niet goed meer kan consenteren omdat ik met mijn hoofd nog bij de andere storing zit etc.

Het is dus meer mentaal dan fysiek.
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:54:24 #33
35768 descon
Music is the answer
pi_195155699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een goede vakantie gehad?
Mixing for a living
pi_195155700
quote:

[..]

Dit doe ik al vaak. Ik geef vaak aan bij mijn baas dat ik overspannen raak etc. Hij probeert het dan altijd de doven met mooie praatjes. Je weet hoe managers zijn.
Be-dr-ij-fs-ar-ts
pi_195155737
quote:

[..]

Een goede manager gaat met jou kijken naar concrete oplossingen om te zorgen dat de emmer niet overloopt. De boel sussen is korte termijn denken.
Resistance is futile.
pi_195155782
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je er tijdens bepaalde diensten meer last van?

Als je het weekend nodig hebt om bij te komen van je werkweek, dan loopt het wel scheef. Bespreek je klachten met je huisarts en denk alvast na over hoe je het wl vol kunt houden zonder dat je in het weekend op apegapen ligt.
Vaker in de avondploeg als ik alleen sta terwijl de hele toko draait. Weekend is niet voldoende en maandag moet ik dan weer op voor de vroege dienst. Krijgt zo nooit rust te pakken. Heb pas drie weken vrij gehad en met avond ploeg begonnen. Die week was het al meteen raak. Gelijk frustratie.

Waarom is deze klacht zo moeilijk om te schrijven.
pi_195155799
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef descon het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een goede vakantie gehad?
Vaker in de avondploeg als ik alleen sta terwijl de hele toko draait. Weekend is niet voldoende en maandag moet ik dan weer op voor de vroege dienst. Krijgt zo nooit rust te pakken. Heb pas drie weken vrij gehad en met avond ploeg begonnen. Die week was het al meteen raak. Gelijk frustratie.

pi_195155812
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Er wordt dan gezegd dat ik prioriteiten moet stellen terwijl er 4 lijnen stilstaan op storingen bijvoorbeeld. Ik kan wel zeggen ik heb schijt en doe gewoon rustig aan mijn werk maar dit werkt niet. Als ik intens bezig ben met een storing dan willen ze dat ik daarmee stop op moment een andere lijn stil valt die hogere prioriteit heeft. Ze denken er niet bij na dat ik me dan niet goed meer kan consenteren omdat ik met mijn hoofd nog bij de andere storing zit etc.

Je kunt niet schakelen.
Hier moet je wel wat mee doen. Ik zie dit ook vaak bij mijn jongens.
Is jammer hoor, of ook zo’n voorbeeld:
Worden ze helemaal intern woest als ze onderhoud moeten doen aan een installatie die oud is en waar volgens hun grote revisies moeten gebeuren. Maar die binnen een jaar op vervanging staat.
Vakman pur sang
pi_195155819
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Be-dr-ij-fs-ar-ts
Ik ken die meneer niet, nooit mee in aanraking geweest. Weet ook niet hoe ik zo n persoon moet bereiken. Ik ben ook niet iemand die meteen naar de PZ stapt. Wil mijn baas ook een kans geven maar hoe vaak?
pi_195155855
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een goede manager gaat met jou kijken naar concrete oplossingen om te zorgen dat de emmer niet overloopt. De boel sussen is korte termijn denken.
Nu ik je toch tref, klein beetje offtopic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de offtopic mag je ook antwoorden in PM/DM :)
vosss is de naam,
pi_195155870
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dit hoort bij het werk, daar kan je werkgever niets aan veranderen. De lijn die het meest cruciaal is, moet als eerste gerepareerd worden. Je werkgever kan niet ineens besluiten om de prioriteiten anders te stellen omdat werkperd die dienst draait.

Zijn er manieren waarop het jouwel lukt om te schakelen tussen 2 opdrachten zonder dat het je heel veel stress oplevert?
Resistance is futile.
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:01:11 #42
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_195155871
Banen zijn te vervangen maar je lichaam niet. Klinkt als een paardenmiddel maar ik zou minimaal 6 maanden sabbatical nemen indien financiel mogelijk!
pi_195155907
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je kunt niet schakelen.
Hier moet je wel wat mee doen. Ik zie dit ook vaak bij mijn jongens.
Is jammer hoor, of ook zo’n voorbeeld.
Worden ze helemaal intern woest als ze onderhoud moeten doen aan een installatie die oud is en waar volgens hun grote revisies moeten gebeuren. Maar die binnen een jaar op vervanging staat.
Kon ik maar aan onderhoud toe komen. Ik ben constant door hele fabriek heen en weer aant rennen om brandjes te blussen. Soms zijn de storingen complexer wat meer tijd nodig heeft. Je bent ook alleen omdat ze van mening zijn dat een monteur genoeg is. Ondertussen wordt je platgebeld door andere lijnen. En dan zeggen ze prioriteiten stellen. Heb geen collega meer niks sta constant alleen. Vanuit nergens ondersteuning en dan verwachten ze dat ik sfeervol mijn werk kan doen.

Eerst ging ik met zin naar werk, nu voortaan met tegenzin en dat vind ik jammer.
pi_195155914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik ken die meneer niet, nooit mee in aanraking geweest. Weet ook niet hoe ik zo n persoon moet bereiken. Ik ben ook niet iemand die meteen naar de PZ stapt. Wil mijn baas ook een kans geven maar hoe vaak?
Nou, hierbij. Ga naar pz en informeer hoe je er komt
pi_195155931
Je bent niet stressbestendig zo te lezen. Dat hebben wel meer mensen maar voor je functie is die eigenschap blijkbaar wel nodig.
You have to be very clean to get really dirty
pi_195155959
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Nu ik je toch tref, klein beetje offtopic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de offtopic mag je ook antwoorden in PM/DM :)
'Kan je werkgever nog meer doen om jou te helpen in je herstel?'. En dan opties als minder uren of ff helemaal ziekmelden bespreken. Zulke dingen moeten toch geen maanden doorbroeien.. op termijn ontkom je niet aan een langdurige ziekmelding en daar is niemand bij gebaat.
Resistance is futile.
pi_195155987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Vraag het aan je leidinggevende. Die heeft zelf al genoeg kansen gehad, dus vragen om de contactgegevens van de arbodienst. Kan zijn dat hij je naar HR doorstuurt.
Resistance is futile.
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:08:18 #48
35768 descon
Music is the answer
pi_195156012
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:58 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Aangeven bij je manager dat je overspannenheids verschijnselen hebt en vragen of je met een bedrijfsarts mag overleggen wat de beste manier is om hier mee om te gaan.

Klinkt alsof je op klappen staat en een bedrijfsarts kan hierin goed adviseren hoe hier verder in te gaan.

Duurt dit allemaal te lang dan ziek melden. Dan komt de bedrijfsarts vanzelf in beeld als je lang genoeg ziek bent.
Mixing for a living
pi_195156017
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit hoort bij het werk, daar kan je werkgever niets aan veranderen. De lijn die het meest cruciaal is, moet als eerste gerepareerd worden. Je werkgever kan niet ineens besluiten om de prioriteiten anders te stellen omdat werkperd die dienst draait.

Zijn er manieren waarop het jouwel lukt om te schakelen tussen 2 opdrachten zonder dat het je heel veel stress oplevert?
Schakelen deed ik altijd, maar toe had ik een collega en deden we dat samen. Nu is hij weg, dus feitelijk is werklast verdubbeld. Hier houden ze dus geen rekening mee maar gebruiken ondertussen het argument prioriteiten stellen.

Ja, schijt eraan hebben. Werkt dit? Nee, want vroeg of laat komt die automatische overspannenheidsgevoel gewoon weer terug.

Ik ben een mens voor alle duidelijkheid, geen robot.
pi_195156027
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

'Kan je werkgever nog meer doen om jou te helpen in je herstel?'. En dan opties als minder uren of ff helemaal ziekmelden bespreken. Zulke dingen moeten toch geen maanden doorbroeien.. op termijn ontkom je niet aan een langdurige ziekmelding en daar is niemand bij gebaat.
De vraag was eigenlijk meer als ik onder jou werkte en ik gaf dat antwoord als jij me vroeg, wetende van mijn blessure, hoe het nu ging. Wat zou je mij dan antwoorden.
vosss is de naam,
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')