SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
de buurvrouw?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
Wie klopt er nou op de achterkant van de deur?
Maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat ik hem op slot gooide
Dat je deze weet!quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
Zal ik dan maar?
André Hazes - Een beetje verliefd
Ja, ik ben een kei in het levenslied.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je deze weet!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kei in het levenslied.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Rolling Stones - Under cover of the night.
Er zat er geen, alleen een klopper, nooit de behoefte gehad om er een te plaatsen. Bezorgers en bezoek komen via de achterkant, de rest zoekt het maar lekker uit of klopt aan (en dan doe ik toch niet open)quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
Ben de hele dag bezig geweest met bittergarnituur maken volgens de recepten van deze toffe gozer
*burp* smaakte prima!
Beetje een nadeel van Noorwegen dat je niet gewoon een supermarkt in kan lopen en een paar pakken Mora partysnacks uit de vriezer kan halen. Maargoed, dit smaakt beter
Wat een werk voor wat snacksquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
Ben de hele dag bezig geweest met bittergarnituur maken volgens de recepten van deze toffe gozer
*burp* smaakte prima!
Beetje een nadeel van Noorwegen dat je niet gewoon een supermarkt in kan lopen en een paar pakken Mora partysnacks uit de vriezer kan halen. Maargoed, dit smaakt beter
Ja, kom maar langs als Nederland een keer niet meer rood is enzo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je ons toch ook eens laten proeven dan.
Is goed.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs als Nederland een keer niet meer rood is enzo.
Achja, moet toch wat.quote:
En is dat dan een beetje houdbaar?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, moet toch wat.
Heb ook biermosterd in de maak nu, is over een week klaar.
Vlieg naar de regenboogquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, moet toch wat.
Heb ook biermosterd in de maak nu, is over een week klaar.
Een deel conserveer ik in mijn maag, de rest in de vriezer. Kipcorn wel al doorbakken nu voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
En is dat dan een beetje houdbaar?
Nog nooit?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit een verpakking diepvriessnacks gekocht
Bij terugkomst wel 2 weken in quarantaine natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij terugkomst wel 2 weken in quarantaine natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij terugkomst wel 2 weken in quarantaine natuurlijk.
Symphonic moet het altijd halen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit een verpakking diepvriessnacks gekocht
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Symphonic moet het altijd halen?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Paul niet goed, Celine niet goed.... je hebt Snollebollekes nodig in je leven!quote:
Mijn kinderen hoeven geen patat meer sinds de airfryer. Eigenlijk vinden ze helemaal niks echt lekker uit de airfryer. Dus dat is wel een winstpuntje.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, nooit een frituurpan gehad en de airfryer gaat drie keer per jaar aan voor frietjes
Alleen op de oneven dagenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus alleen jij en je man eten er nog uit? Of staat hij ook werkeloos in de kast?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hoeven geen patat meer sinds de airfryer. Eigenlijk vinden ze helemaal niks echt lekker uit de airfryer. Dus dat is wel een winstpuntje.
Paul prima, maar engnek Celine niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paul niet goed, Celine niet goed.... je hebt Snollebollekes nodig in je leven!
Heel goed. Ik lees soms dat mensen hele maaltijden in dat ding maken, ik heb geen idee waarom ik dat zou moeten doen, ik heb gewoon een oven en verder een kookplaat met pannenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hoeven geen patat meer sinds de airfryer. Eigenlijk vinden ze helemaal niks echt lekker uit de airfryer. Dus dat is wel een winstpuntje.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee hoor, wij maken er wel gebruik van. Rösti-rondjes of aardappelkroketjes of afbakbroodjes bijv..quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus alleen jij en je man eten er nog uit? Of staat hij ook werkeloos in de kast?
Klopt wel ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:46 schreef Fogel het volgende:
Airfryer is toch gewoon een miniversie van een heteluchtoven?
Om het laatste zetje te geven wanneer je suïcidaal bent?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Fogel het volgende:
Commentaar van mijn vriendin op dit nummer "Jezus...".
Ga zo door Melting
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Fogel het volgende:
Commentaar van mijn vriendin op dit nummer "Jezus...".
Ga zo door Melting
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef Fogel het volgende:
Trivia: een Noors TV programma heeft dit nummer "ondertiteld" met de fonetische interpretatie van de tekst. "henger i et busskur" -- we hangen in een bushokje, was een stuk van de vertaling...
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef Fogel het volgende:
Trivia: een Noors TV programma heeft dit nummer "ondertiteld" met de fonetische interpretatie van de tekst. "henger i et busskur" -- we hangen in een bushokje, was een stuk van de vertaling...
Deze is wel leuker.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
De eerste 2 maten moet je bij deze altijd even afwachten, daarna weet je pas of het deze of A One Night Affair is...
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Tramps - Zing Went The String Of My Heart
Over bas gesproken:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |