quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een nikserigheid, die Vlogs.
Ben ik nou definitief een ouwe lul als die shit-filmpjes me totaal niks doen? Zijn dit nou de relevante influencers van nu? Wil de jeugd dit ook doen, ook beleven, ook hebben?
En dan straks allemaal weer mopperen dat alles zo duur is, dat ze geen kansen krijgen, of nog mooier: dat ze gediscrimineerd worden. Tsja, je had ook iets kunnen dóen met je leven, in plaats van naar dit soort inhoudsloze filmpjes kijken! Kom dan niet klagen, later, als post-millenial.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:16 schreef DKUp het volgende:
Glimworm met Sylvie
Schijnt een topshow te zijn.
Lekker fake
Goh. Verrassend.quote:Sylvie Meis en Niclas Castello gaan scheiden
Ⓒ ANP/HH
Na tweeënhalf jaar scheiden de wegen tussen Sylvie Meis (44) en haar tweede echtgenoot, kunstenaar Niclas Castello (44).
„Met pijn in het hart kondigen we aan dat we samen hebben besloten om uit elkaar te gaan”, bevestigen Sylvie en Niclas aan de Duitse krant Bild . „We kijken terug op hele goede tijden, maar we moeten erkennen dat onze levensstijlen te verschillend zijn voor een toekomst samen.”
De twee brachten de jaarwisseling nog samen door op de Malediven, maar werden daarna niet meer in het openbaar gespot samen. Sylvie en Niclas leefden grotendeels al gescheiden van elkaar, maar hadden wel dagelijks contact. Terwijl zij in Duitsland woont, vestigde hij zich in Zwitserland.
Sylvie en Niclas trouwden in 2020 tijdens een vierdaagse ceremonie. Voordat ze met Niclas in het huwelijksbootje stapte, was ze samen met onder anderen Rafael van der Vaart. De twee waren van 2005 tot en met 2013 getrouwd en hebben samen een zoon
Bron:Telegraaf
Oh help, wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Niet eens 12 december.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:44 schreef Ole het volgende:
Zou er nu weer iets voorgevallen zijn met de jaarwisseling?
Dat is die andere gate.... godzijdank niet 12 december, anders raken we helemaal in de war en denkt Rachel dat ze achter de kunstenaar van Sylvie aan moet ofzoquote:
Goed SHO-feuilletonscenario!quote:Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is die andere gate.... godzijdank niet 12 december, anders raken we helemaal in de war en denkt Rachel dat ze achter de kunstenaar van Sylvie aan moet ofzo
Glibberig mannetje is dat.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aran Bade: De dag dat je wist dat zou komen
Nu zeg je wat,☺️ Sabia was ik alweer helemaal vergeten 😂😂.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zou Sabia nu Niclas proberen te verleiden? Of misschien heeft ze het bed er al mee gedeeld en is dat de reden van de scheiding![]()
Zo spraakmakend als Sabia was ten tijde van haar relatie met Rafael van der Vaart, zo stil is het nu rondom de sexy brunette. Duitse reporters melden echter dat het goed met haar gaat. Sabia is zelf uit de schijnwerpers gestapt en gaat tegenwoordig helemaal op in haar rol als moeder. Ze woont als alleenstaande ouder met haar twee jongste kinderen in Hamburg. Naar verluidt is ze vrijgezel.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nu zeg je wat,☺️ Sabia was ik alweer helemaal vergeten 😂😂.
Iemand enig idee wat zij tegenwoordig doet of waar ze zich mee bezig houdt?
JAAAAAAAA SYLVIE KOM MAAR BIJ MIJ UITHUILENquote:Op zondag 26 februari 2023 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
@:Scorpie krijgt graag een melding als Sylvie weer vrijgezel is
Lekker, meid.quote:Sylvie Meis is sinds haar scheiding van Niclas Castello - nu vijf maanden geleden - nog niet toe aan daten. Maar van alle aandacht die ze genereert, geniet ze intens.
Eind februari lieten de presentatrice en de kunstenaar weten dat hun huwelijk na twee jaar was gestrand. ,,We moeten erkennen dat onze levensstijlen te verschillend zijn voor een toekomst samen.” Waar Meis na haar breuk van voetballer Rafael van der Vaart snel de bloemetjes weer buiten zette, is dat nu wel anders, vertelt ze in de nieuwe Beau Monde. ,,Ik ben er nog niet aan toe, het is nu geen onderdeel van mijn leven. Het zal heus wel een keer weer komen, maar ik heb geen idee wanneer.”
Als ze weer gaat daten, dan is ze niet van plan om over haar nieuwe liefde ‘het achterste van haar tong’ te laten zien. Bovendien moet het, vooral in het begin, allemaal geheimzinnig. ,,Ik kan daten, maar er zijn bepaalde regels aan verbonden: de eerste maanden niet in het publieke oog, want dan bemoeit iedereen zich ermee.”
Na haar zeer publiekelijke scheiding van Van der Vaart in 2013 liet Meis zichzelf wel gaan. Ze had meerdere kortstondige relaties. ,,Ik eiste dat voor mezelf op. I wanna let go. Ik ben ik en ik beslis over mijn eigen leven en hoef met niemand rekening te houden. Een drankje, een dansje, een flirt. Het is goed dat ik dat toen heb gedaan, anders was ik dat onrustige gevoel nu nog niet kwijt.”
Haar manager Marina liet Meis op dat moment haar gang gaan, maar waarschuwde haar ook. ,,Ik had wel gekozen voor een bepaalde carrière waardoor ik met de grootste merken van Duitsland mag werken. Daar hangt een prijskaartje aan, in de zin van dat ik me niet alles kan veroorloven. Ik wilde dat eerst niet horen, maar ze had gelijk. Het mocht iets meer ingetogen.”
Ze kan naar eigen zeggen dus ‘niet zo onbeschaamd leven’. ,,Altijd in het publieke oog staan, immer keurig netjes zijn, went, maar af en toe is het lastig.” Al geniet ze volop van de aandacht die ze genereert. ,,Als ik een restaurant binnenloop, kom ik niet binnen met hangende schouders, maar komt er echt iemand binnen. De iconische juwelenman Harry Winston zei: ‘People are going to stare, so make it worth their while.’ Nou. Ik geef ze waar voor hun geld.”
Erg hè ? Ha ha ha.quote:
Wat een debiel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:03 schreef DavidTwente het volgende:
Ze doet het goed![]()
https://www.aldi-nord.de/(...)is-sommerkollektion[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar moet ik beginnen?quote:
Ik zie een vrouw met tig stoornissen, jij ziet dat anders. Kun je dat ook onderbouwen?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen?
Bij het ijsje? Ze durfde wel, die twee gram op te eten.
Haar drang naar perfectie tot het ziekelijke? Ze is is alleen koopziek.
Haar hoop altijd een lijf van een twintigjarige te hebben? Het kost iets, dan heb je ook wat.
Haar laatste huwelijk? Op tijd inzien dat geld niet alles is.
De bierkip-affaire? Wel haantje de voorst.
Het moment dat ze haar dure tassencollectie moest tonen terwijl half Nederland xxl moest betalen voor gas? Lachgas tas.
Het jaarlijkse kerstboom momentje? Hoge hakken, echte liefde.
Van wie verwacht deze vrouw nog applaus? Van Tong? I love cheap nymphomanes.
Blij zijn met een Aldi deal…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:59 schreef DavidTwente het volgende:
Grappig. Ik zeg dat ze het goed voor elkaar heeft met die Aldi-deal (hoeveel zal ze daar mee verdienen? Paar ton?). En er komt een haatreactie vol met oud FOK!-zeer. Hilarisch. Go Silvie!
In Duitsland kijken mensen niet op Aldi neer.quote:
Zing maar mee....quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In Duitsland kijken mensen niet op Aldi neer.
De meeste mensen in NL ook niet, bij de weg.
Hoe kom je erbij dat ze er een paar ton voor krijgt?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:03 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar Sylvie spuugt niet op een paar ton. En gelijk heeft ze.
Aldi heeft meer dan 11.000 filialen wereldwijd. Dat is aardig wat omzet voor Syl.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze er een paar ton voor krijgt?
"Daarbij krijgt een bepaald percentage van de producten die verkocht worden waar haar naam op staat. Volgens Quote verdient ze hier zeker enkele tonnen per jaar mee."quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze er een paar ton voor krijgt?
Sylvie zou wel gebaat zijn bij een paar zegeltjes LSD op een bergtop, dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Er is schijnbaar ingebroken bij Sylvie Meis thuis waarbij een aantal dure tassen buit zijn gemaakt. Kopt de telegraaf ineens:
Psychiater over dure tas Sylvie Meis: 'Steeds meer prikkels nodig om hetzelfde gevoel te krijgen' (klik)
Haal er ff een psychiater bij ja
https://archive.vn/wLzVgquote:Sylvie Meis is beroofd. Een nare gebeurtenis wanneer iemand je huis insluipt terwijl je weg bent, door je kasten gaat en die vervolgens leegrooft. Normaal kan zo’n gebeurtenis dan ook op iets van sympathie rekenen in de publieke opinie. Maar bij Sylvie Meis is dat niet het geval.
Eens. Nu denk ik dat bij Sylvie het stukje 'fake' wel meespeelt. Niet enkel omdat ze 'glamourpoes' is (wat een kutwoord btw). De in de column genoemde Yolanthe krijgt in het algemeen meer sympathie dan Sylvie, in ieder geval.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
https://archive.vn/wLzVg
Goede column.
Ik zou nooit een Miu Miu- of Prada-tas kopen die over twee jaar out of date is. Van mijn Hermès-tassen kan ik enorm genieten, wetende dat ze hun waarde behouden en zelfs rendement opleveren. Mijn tassen zijn een deel van mijn vermogen, net als bepaalde sieraden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Plus, columniste doet een wel een grote aanname: designertassen houden, of groeien, in waarde. Dit is niet per definitie waar. Vaker niet dan wel behouden ze hun waarde laat staan dat zo'n tas echt (extreem) in waarde groeit.
Maar voor rijke vrouwen als Sylvie is dat toch niet relevant,.
Ja, nee. Dat klopt, dat had ik gelezen. Maar het klopt niet helemaal,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik zou nooit een Miu Miu- of Prada-tas kopen die over twee jaar out of date is. Van mijn Hermès-tassen kan ik enorm genieten, wetende dat ze hun waarde behouden en zelfs rendement opleveren. Mijn tassen zijn een deel van mijn vermogen, net als bepaalde sieraden.
Aldus Syl.
https://grazia.nl/artikel/254465/sylvie-s-column-champagnedouche/
In dat segment, de exclusieve Hermès tassen, denk ik dat ze eerder meer dan minder waard worden, dat geldt voor een Birkin van 30-50K waarschijnlijk meer dan voor een kleine Birkin van 7K.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Plus, columniste doet een wel een grote aanname: designertassen houden, of groeien, in waarde. Dit is niet per definitie waar. Vaker niet dan wel behouden ze hun waarde laat staan dat zo'n tas echt (extreem) in waarde groeit.
Maar voor rijke vrouwen als Sylvie is dat toch niet relevant,.
Wat een mooie post.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, nee. Dat klopt, dat had ik gelezen. Maar het klopt niet helemaal,.
Als je er eens op Googled, en dan niet op Elle-sites oid, dan zul je zien dat het idee van 'designertassen* worden sowieso meer waard en/of behouden hun waarde' niet per definitie waar is (over het algemeen). En al helemaal niet als je ze ook nog (hebt) gebruikt en/of niet goed beschermt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat segment, de exclusieve Hermès tassen, denk ik dat ze eerder meer dan minder waard worden, dat geldt voor een Birkin van 30-50K waarschijnlijk meer dan voor een kleine Birkin van 7K.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |