abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 juli 2023 @ 21:23:52 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209987213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 14:51 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat een mooie post. _O_ Pure poëzie.

:T
:D
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210863944
‘Sylvie Meis vindt nieuwe liefde bij Quote 500-miljonair Wim Beelen’
Presentatrice Sylvie Meis is gevallen voor de charmes van de in de Quote 500-genoteerde vastgoedondernemer Wim Beelen. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan Quote.

https://www.quotenet.nl/q(...)-500-lid-wim-beelen/

Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:09:54 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_210864554
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef potjecreme het volgende:
Presentatrice Sylvie Meis is gevallen voor de charmes van de in de Quote 500-genoteerde vastgoedondernemer Wim Beelen. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan Quote.

[ afbeelding ]
Weer een loodgieter. _O_ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:49:54 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210877336
quote:
Sylvie Meis zal overigens niet om het geld op Wim Beelen zijn gevallen, want ze is uitstekend in staat haar eigen centen te verdienen. In 2017 al schatten we haar vermogen op ¤14 miljoen. ‘Ik heb altijd mijn eigen geld verdiend, en veel ook. Het zijn vaak oude mannen die op me afgeven, misschien omdat ze bij lange na niet verdienen wat ik verdien, en daar gefrustreerd over zijn', reageerde ze enkele jaren geleden als eens op mensen die haar het succes lijken te misgunnen. En gelijk heeft ze. Niet voor niets plaatsten wij haar tot haar veertigste op onze jaarlijkse lijst van jonge, selfmade miljonairs.
Waarschijnlijk waar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210877898
Dat commentaar dat ze altijd met een rijke man date is natuurlijk nogal achterhaald. Het is logisch dat een vrouw met haar vermogen, zakelijk instinct en levensstijl alleen mannen date die op dezelfde lijn zitten.
Andersom date een rijke man ook niet gauw met de toilet juffrouw van de Hema.
pi_210885683
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef potjecreme het volgende:

[ afbeelding ]
Ze heeft wel altijd lelijke kerels zeg, inmiddels is ze toch zelf vermogend genoeg dat ze ook eens een keer een lekkere kerel met geld kan pakken ipv deze shebbige gasten.
pi_210887901
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ze heeft wel altijd lelijke kerels zeg, inmiddels is ze toch zelf vermogend genoeg dat ze ook eens een keer een lekkere kerel met geld kan pakken ipv deze shebbige gasten.
Wie weet pakt ze wel een lekkere geile tennisleraar tussendoor.
Bij haar gaat alles om het plaatje. Twee rijke succesvolle mensen.
pi_210889284
Ik ken haar niet, maar kan het mij voorstellen dat ze liever wat minder knappe kerels uitzoekt omdat er dan (hypothetisch) een kleinere kans bestaat dat de man in kwestie vreemd gaat.

Niet dat het zo is, maar je kan je voorstellen dat een miljonair met een schitterend uiterlijk een hele "fanbase" heeft van golddiggers en dat dat een stuk minder is bij een vrij doorsnee type met veel poen op de bank.

Maar ik snap wel dat ze heel kritisch is. Bij een onbekende jongen weet je niet of ie voor haar of voor het geld/bekendheid gaat. Bij een miljonair weet je tenminste zeker dat het niet om geld gaat. Is ook wel fijn om te weten.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:52:31 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210891643
Ik weet niet of zij uberhaupt in kringen verkeert waar je klusjesmannen of loodgieters tegenkomt. Die loopt vast premieres, fundraising events, etentjes en andere netwerkevents af. Dan kom je vast dit soort m.i. niet zo interessante mensen tegen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210899117
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef vencodark het volgende:
Dat commentaar dat ze altijd met een rijke man date is natuurlijk nogal achterhaald. Het is logisch dat een vrouw met haar vermogen, zakelijk instinct en levensstijl alleen mannen date die op dezelfde lijn zitten.
Andersom date een rijke man ook niet gauw met de toilet juffrouw van de Hema.
Precies.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 02:28:26 #261
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210899562
Die Franse mooiboy was nogal slecht bevallen, en zo aartslelijk vind ik Wim niet, zeker niet in iets slankere tijden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210908356
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:07 schreef quirina het volgende:

[..]
Wie weet pakt ze wel een lekkere geile tennisleraar tussendoor.
Bij haar gaat alles om het plaatje. Twee rijke succesvolle mensen.
Maar er zullen zeker toch ook mannen met een gevulde bankrekening zijn die qua uiterlijk aantrekkelijker zij dan datgene wat ze tot nu toe gehad heeft..
Als ik terug kijk maar haar mannen verleden zat er nog nooit iets fatsoenlijks tussen... Van der vaart was ook niet om aan te zien...en nou nog erger...
pi_210908650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:02 schreef sherezade het volgende:

[..]
Maar er zullen zeker toch ook mannen met een gevulde bankrekening zijn die qua uiterlijk aantrekkelijker zij dan datgene wat ze tot nu toe gehad heeft..
Als ik terug kijk maar haar mannen verleden zat er nog nooit iets fatsoenlijks tussen... Van der vaart was ook niet om aan te zien...en nou nog erger...
Misschien valt ze juist op het innerlijk! _O-
pi_210910445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Je gaat het bijna denken 😂☺️
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 oktober 2023 @ 12:27:38 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210914047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wat is daar zo grappig aan? Dat kan toch werkelijk zo zijn? Ze heeft genoeg eigen geld. Mensen worden vaak ook aantrekkelijker als je ze leuk vindt, ze grappig zijn ed. Dan ga je ze fysiek vaak ook beter zien.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210914764
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat is daar zo grappig aan? Dat kan toch werkelijk zo zijn? Ze heeft genoeg eigen geld. Mensen worden vaak ook aantrekkelijker als je ze leuk vindt, ze grappig zijn ed. Dan ga je ze fysiek vaak ook beter zien.
Denk ook inderdaad wel dat het zo is want het is allemaal niet echt geweldig en bovendien heeft ze inmiddels wel centjes genoeg... Zag laatst een artikel dat haar vermogen geschat is op 14 miljoen...😎
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2023 @ 16:31:50 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_210916403
quote:
17s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De ex van Julia Roberts.....

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 oktober 2023 @ 16:32:17 #268
138876 Andromache
pi_210916408
Ik beken. Ik val ook op Wim. Vooral als die nagetekende foto in het FD klopt. :9
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 17:03:52 #269
184769 crew  Deisyy
pi_210916606
Ik vind Wim Beelen ook niet heel onaantrekkelijk, al lijkt hij op deze foto op een mengeling van Frank Masmeijer en onze koning.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 oktober 2023 @ 17:10:32 #270
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210916654
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Wim Beelen ook niet heel onaantrekkelijk, al lijkt hij op deze foto op een mengeling van Frank Masmeijer en onze koning.

[ afbeelding ]
Hij lijkt hier echt op een halfbroer van Wim-Lex inderdaad, :o.
pi_210918684
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een boerenjong, nouja smaken verschillen gelukkig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 oktober 2023 @ 08:25:46 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210922377
Wat ik overigens irritant vind, is dat er bij bekende (buitenlandse) vrouwen met een nieuwe vent bijna altijd zo’n headline staat zoals ook die bij Sylvie: “(…) vindt nieuwe liefde bij Quote-500 miljonair!”*

Dat is gewoon al een opzet naar het eeuwige golddiggernarratief voor vrouwen. Het zal vast eens gebeuren maar ik zie weinig: “(bekende man) vindt nieuwe liefde bij miljardair-vrouw/Quote 500-miljonair!”

:(

*Uitzonderingen zijn vaak situaties waar de ene rijke bekende celeb met de andere rijke bekende celeb gaat, hoewel het hier ook niet altijd van toepassing het geval is.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:57:50 #273
138876 Andromache
pi_210922603
Alleen bij Thomas Dekker. En in mindere mate Afrojack.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 oktober 2023 @ 12:47:31 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_210924556
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:57 schreef Andromache het volgende:
Alleen bij Thomas Dekker. En in mindere mate Afrojack.
Silvia Toth en die knakker van Philips.

pi_210928414
Ik zag hier het woord bierkip voorbij komen 😂😂 doet me gelijk denken aan Sabia Engnek.
Hoe zou het met haar nu zijn eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')