quote:
Weer een loodgieter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef potjecreme het volgende:
‘Sylvie Meis vindt nieuwe liefde bij Quote 500-miljonair Wim Beelen’
Presentatrice Sylvie Meis is gevallen voor de charmes van de in de Quote 500-genoteerde vastgoedondernemer Wim Beelen. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan Quote.
https://www.quotenet.nl/q(...)-500-lid-wim-beelen/
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk waar.quote:Sylvie Meis zal overigens niet om het geld op Wim Beelen zijn gevallen, want ze is uitstekend in staat haar eigen centen te verdienen. In 2017 al schatten we haar vermogen op ¤14 miljoen. ‘Ik heb altijd mijn eigen geld verdiend, en veel ook. Het zijn vaak oude mannen die op me afgeven, misschien omdat ze bij lange na niet verdienen wat ik verdien, en daar gefrustreerd over zijn', reageerde ze enkele jaren geleden als eens op mensen die haar het succes lijken te misgunnen. En gelijk heeft ze. Niet voor niets plaatsten wij haar tot haar veertigste op onze jaarlijkse lijst van jonge, selfmade miljonairs.
Ze heeft wel altijd lelijke kerels zeg, inmiddels is ze toch zelf vermogend genoeg dat ze ook eens een keer een lekkere kerel met geld kan pakken ipv deze shebbige gasten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef potjecreme het volgende:
‘Sylvie Meis vindt nieuwe liefde bij Quote 500-miljonair Wim Beelen’
Presentatrice Sylvie Meis is gevallen voor de charmes van de in de Quote 500-genoteerde vastgoedondernemer Wim Beelen. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan Quote.
https://www.quotenet.nl/q(...)-500-lid-wim-beelen/
[ afbeelding ]
Wie weet pakt ze wel een lekkere geile tennisleraar tussendoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft wel altijd lelijke kerels zeg, inmiddels is ze toch zelf vermogend genoeg dat ze ook eens een keer een lekkere kerel met geld kan pakken ipv deze shebbige gasten.
Precies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef vencodark het volgende:
Dat commentaar dat ze altijd met een rijke man date is natuurlijk nogal achterhaald. Het is logisch dat een vrouw met haar vermogen, zakelijk instinct en levensstijl alleen mannen date die op dezelfde lijn zitten.
Andersom date een rijke man ook niet gauw met de toilet juffrouw van de Hema.
Maar er zullen zeker toch ook mannen met een gevulde bankrekening zijn die qua uiterlijk aantrekkelijker zij dan datgene wat ze tot nu toe gehad heeft..quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Wie weet pakt ze wel een lekkere geile tennisleraar tussendoor.
Bij haar gaat alles om het plaatje. Twee rijke succesvolle mensen.
Misschien valt ze juist op het innerlijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maar er zullen zeker toch ook mannen met een gevulde bankrekening zijn die qua uiterlijk aantrekkelijker zij dan datgene wat ze tot nu toe gehad heeft..
Als ik terug kijk maar haar mannen verleden zat er nog nooit iets fatsoenlijks tussen... Van der vaart was ook niet om aan te zien...en nou nog erger...
Je gaat het bijna denken 😂☺️quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien valt ze juist op het innerlijk!
Wat is daar zo grappig aan? Dat kan toch werkelijk zo zijn? Ze heeft genoeg eigen geld. Mensen worden vaak ook aantrekkelijker als je ze leuk vindt, ze grappig zijn ed. Dan ga je ze fysiek vaak ook beter zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien valt ze juist op het innerlijk!
Denk ook inderdaad wel dat het zo is want het is allemaal niet echt geweldig en bovendien heeft ze inmiddels wel centjes genoeg... Zag laatst een artikel dat haar vermogen geschat is op 14 miljoen...😎quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Dat kan toch werkelijk zo zijn? Ze heeft genoeg eigen geld. Mensen worden vaak ook aantrekkelijker als je ze leuk vindt, ze grappig zijn ed. Dan ga je ze fysiek vaak ook beter zien.
De ex van Julia Roberts.....quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Dat kan toch werkelijk zo zijn? Ze heeft genoeg eigen geld. Mensen worden vaak ook aantrekkelijker als je ze leuk vindt, ze grappig zijn ed. Dan ga je ze fysiek vaak ook beter zien.
Hij lijkt hier echt op een halfbroer van Wim-Lex inderdaad,quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Wim Beelen ook niet heel onaantrekkelijk, al lijkt hij op deze foto op een mengeling van Frank Masmeijer en onze koning.
[ afbeelding ]
Wat een boerenjong, nouja smaken verschillen gelukkig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Wim Beelen ook niet heel onaantrekkelijk, al lijkt hij op deze foto op een mengeling van Frank Masmeijer en onze koning.
[ afbeelding ]
Silvia Toth en die knakker van Philips.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:57 schreef Andromache het volgende:
Alleen bij Thomas Dekker. En in mindere mate Afrojack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |