abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195152023
Tijdlijnen: Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid en Khalid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in het 5 * Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2016: 3 mei, Sylvie Meis stopt na vijf jaar met haar modellenwerk voor het lingeriemerk Hunkemöller. ''Ik bedank Hunkemöller voor de prettige samenwerking. Maar het is tijd om op eigen benen te staan met Meis Enterprise''.
2016: 28 juni, Sylvie Meis is één van de gasten van Linda's Zomerweek, De talkshow is vanaf 22 augustus tot en met 26 augustus te zien, tussen 21.30 uur en 23.30 uur bij RTL 4.
2016: 7 juli, Sylvie viert vakantie in St. Tropez. Met meneer Suf Schoen
2016: 13 juli, De Duitse presentatrice Miriam Pielhau is op 41-jarige leeftijd overleden aan kanker. Sylvie Meis kende haar goed en is verbijsterd en diep bedroefd.
2016: augustus: Sylvie heeft sinds herfst 2015 een relatie met meneer Suf Schoen (de Libanees Charbel Aouad)
2017: april: Syl gaat trouwen met haar Charbel Aouad <3
2017: Syl gaat helemaal niet trouwen met haar Charbel Aouad
2018: maart: Syl heeft nu een dr. Sander
2019: Syl verliefd op Niclas Castello

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 15 juni, Rafaël van der Vaart: "Ik wil de rest van mijn leven doorbrengen met Sabia. We passen nou eenmaal goed bij elkaar. Ik kan bij Sabia honderd procent mezelf zijn". Sabia:'"Rafaël geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw op aarde ben. Rafaël zegt dat ik zijn koningin ben en zo behandelt hij me ook. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, dit is wat ik me voorstel bij echte pure liefde."
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam spullen ophalen in de villa. ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar."
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."

Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie uit Amsterdam, ze is 24 jaar, met een zoon van 7 jaar.
2015 3 november, Lolita van der Vaart in de AD: "De relatie van Rafaël en Christie is een fabeltje."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Nieuwe Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël niet worden.
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op terras in Sevilla en zijn verliefd.
2016: 28 april, Rafaël van der Vaart wordt analyticus voor de NOS tijdens het EK Voetbal 2016.

Rafaël en Estavana
2016: 30 maart. Geruchten dat Rafaël en Estavana dit jaar gaan trouwen, dat de bruiloft slechts een kwestie van tijd is.
2016: 9 april, Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. 'Tulipa Estavana'.
2016: 5 mei, Estavana Polman heeft Team Esbjerg de landstitel bezorgd.

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Oma Dolores: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: studio Aalsmeer.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een stilgeboren kindje bevallen is.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."
2016: 4 april, Sabia: "Ik heb 'n tv contract getekend. Ik heb geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."
2016: 7 april, Sabia en Leonard Freier zijn binnenkort te zien in het programma "Grill der Henssler".
2016: 10 april, Sabia: "Ik zal blij zijn wanneer ik uit de villa kan vertrekken waar ik met Rafaël heb gewoond.
2016: 20 april, Sabia heeft vier weken acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.
2016: 3 mei, 'Sabia is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.'
2016: 20 mei, Sabia in Ranking the Stars. Vanaf 17 juli elke zondag BNN, op Nederland 3 om 22:00 uur.
2016: 24 juli, Vandaag de tweede aflevering van Ranking the Stars.

pi_195152048


pi_195152178
Daar heb je dat enge broertje ook weer
Alius aliud dicit
pi_195152221
Er is niks ordi aan die bruiloft. Ze ziet er prachtig uit.

Het enige wat ordi is, is dat de beschikbare beelden geen "officieuze" goedgekeurde beelden zijn, maar plaatjes die duidelijk vanuit de bosjes geschoten zijn (inclusief wapperende blaadjes voor de lens) :@
pi_195152269
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:22 schreef MorganLeFay het volgende:
Er is niks ordi aan die bruiloft. Ze ziet er prachtig uit.

Het enige wat ordi is, is dat de beschikbare beelden geen "officieuze" goedgekeurde beelden zijn, maar plaatjes die duidelijk vanuit de bosjes geschoten zijn (inclusief wapperende blaadjes voor de lens) :@
Sylvie gespot
Alius aliud dicit
pi_195155220
Heel fijn voor Sylvie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 september 2020 @ 22:42:23 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_195155386
Sylvie ziet er blij uit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:12:59 #8
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_195156121
Mooie jurk :)
With love :*
pi_195157371
Huh? Haar zoon gaf haar toch weg?

Of is ze vier keer “weg” gegeven?

1 keer door haar zoon
1 keer door haar broer
1 keer door Martin van ik vertel
1 keer door haar PA

Zit die Nicolas al op het vliegtuig terug naar Miami?

Wat een theater zeg...
pi_195157447
Ok
Haar jurk was beter dan dat frietbakje bij Rafaël.
Maar sorry de mijne was wederom mooier.

Ik wordt hier niet warm of koud van. En dat boeket.. lelietjes van dalen???? Dikke dahlia’s nu

En dat teuttengejank met dat orkest, wie is er dood? Nee wat een shitparty is dit.

Ik haak er geen inspiratie uit.

Gemiste kans, flauwe aankleding ook trouwens
  zondag 20 september 2020 @ 01:56:31 #11
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_195157529
Daar is ons zonnestraaltje weer. :s)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_195158120
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok
Haar jurk was beter dan dat frietbakje bij Rafaël.
Maar sorry de mijne was wederom mooier.

Ik wordt hier niet warm of koud van. En dat boeket.. lelietjes van dalen???? Dikke dahlia’s nu

En dat teuttengejank met dat orkest, wie is er dood? Nee wat een shitparty is dit.

Ik haak er geen inspiratie uit.

Gemiste kans, flauwe aankleding ook trouwens
Dat zal een flinke domper op de feestvreugde zijn voor Sylvie, dat ootjekatootje van Fok hier geen inspiratie uit haalt.
pi_195158165
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 01:56 schreef static het volgende:
Daar is ons zonnestraaltje weer. :s)
Ja, daar waar jouw posts toch altijd een bron van vreugde en licht zijn.
Go hard or go home
pi_195158181
Ik vind Sylvie er eigenlijk altijd prachtig uitzien, nu ook. Volgens mij is ze erg gelukkig.
pi_195158210
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 20:22 schreef MorganLeFay het volgende:
Er is niks ordi aan die bruiloft. Ze ziet er prachtig uit.

Het enige wat ordi is, is dat de beschikbare beelden geen "officieuze" goedgekeurde beelden zijn, maar plaatjes die duidelijk vanuit de bosjes geschoten zijn (inclusief wapperende blaadjes voor de lens) :@
Die beelden zien er zo raar uit. Lijkt wel in scène gezet alsof het gtst is. Inderdaad zo vanuit de bosjes. _O-
pi_195158524
Ze ziet er heel mooi uit en gelukkig uit.
pi_195158531
Eenvoudige jurk, sluier, kapsel en bloemen. Mooi hoor. :) En nagels O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_195158533
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok
Haar jurk was beter dan dat frietbakje bij Rafaël.
Maar sorry de mijne was wederom mooier.

Ik wordt hier niet warm of koud van. En dat boeket.. lelietjes van dalen???? Dikke dahlia’s nu

En dat teuttengejank met dat orkest, wie is er dood? Nee wat een shitparty is dit.

Ik haak er geen inspiratie uit.

Gemiste kans, flauwe aankleding ook trouwens
Aah zo jammer dat ze jou niet geïnspireerd heeft. Dat was nog wel haar bedoeling. Sylvie huilt zichzelf vast in slaap als ze dat leest.
pi_195158633
Ik vond het heel koninklijk.
Je kan zien dat ze klasse en smaak hebben.
pi_195158703
Net de foto's op AD.nl gezien. Echt heel mooi!
pi_195159574
Die 'balkonscene' komt op mij wel een beetje raar over.
Alsof ze zichzelf koninklijke allures aanmeet en zich een echte prinses waant.

Maar ze ziet er prachtig uit.
Hoewel ik opgestoken of los haar mooier vind staan dan zo'n strak knotje.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  zondag 20 september 2020 @ 10:29:35 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_195159678
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 07:27 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, daar waar jouw posts toch altijd een bron van vreugde en licht zijn.
Dat is de zoveelste keer dat je een dergelijke post plaatst. Ik nodig je van harte uit om in FB je hart te ventileren. :)

Je posts als reactie op deze zullen waarschijnlijk weggemikt worden. :*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_195159930
Ze ziet er heel mooi en gelukkig uit.
pi_195161890
Heb met dikke vooroordelen de foto's en filmpjes gekeken. Ik vind bijna alles wat ik van Sylvie zie afstandelijk en gemaakt overkomen maar toegegeven, het viel me alles mee.
Ik vind haar sowieso prachtig en ze ziet er gelukkig uit.
Maar bij hem blijf ik nare vibes houden. Alsof hij iets te verbergen heeft ofzo, niet helemaal zuiver op de graat. Zelfde gevoel had ik met die (ex)man van Amanda Balk, brrr.
Volgens mij wil Syl gewoon heel graag. Het sprookje, happily ever after, de ware. Na een langeafstandsrelatie van een jaar ofzo ken je elkaar ook nog amper.

Hopelijk heb ik het gewoon helemaal mis.
pi_195161921
Overigens sowieso respect voor een strapless jurk en dat gewoon rocken! Ik zou constant lopen hijsen en daardoor als een josti op de foto staan.
  zondag 20 september 2020 @ 13:11:20 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195161950
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij wil Syl gewoon heel graag. Het sprookje, happily ever after, de ware. Na een langeafstandsrelatie van een jaar ofzo ken je elkaar ook nog amper.

Hopelijk heb ik het gewoon helemaal mis.
Ik gok op anderhalf jaar, heb er niet zo'n goed gevoel bij.
pi_195162075
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:11 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik gok op anderhalf jaar, heb er niet zo'n goed gevoel bij.
Maar wel mooi dat je er gevoel bij hebt.

Het lijkt een beetje op Amanda Balk met die Griek. "Iets" klopt er niet.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 september 2020 @ 13:26:28 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_195162156
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Overigens sowieso respect voor een strapless jurk en dat gewoon rocken! Ik zou constant lopen hijsen en daardoor als een josti op de foto staan.
Zij kan hem echt volledig op haar figuur laten maken. Dat zijn de enige manieren waarop strapless werkt. Dan blijft ‘ie namelijk veelal wél goed zitten, :+. Da’s dus wat makkelijker met het inkomen van Meis.

Desalniettemin ziet ze er inderdaad wel mooi uit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 20 september 2020 @ 13:33:01 #29
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_195162253
Ben ik de enige die het ontzettend raar vindt dat haar bruiloft gesponsord is? Dat vind ik nou ordinair, foto’s waarbij de sponsors genoemd moeten worden. Erg bizar, van je eigen bruiloft nog een reclame maken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195162274
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar wel mooi dat je er gevoel bij hebt.

Het lijkt een beetje op Amanda Balk met die Griek. "Iets" klopt er niet.
Noek, ik kwam speciaal even buurten voor jouw analyse. De jurk, de sponsoring, de kushandjes, wat vond je ervan?
pi_195162363
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:22 schreef tiki het volgende:
Die 'balkonscene' komt op mij wel een beetje raar over.
Alsof ze zichzelf koninklijke allures aanmeet en zich een echte prinses waant.

Maar ze ziet er prachtig uit.
Hoewel ik opgestoken of los haar mooier vind staan dan zo'n strak knotje.
Eens. Dat nep-Koninklijke gedoe, ook qua haar en sluier, vind ik niks. Het komt nergens echt spontaan over. En ik vind die man een vreemde snuiter. Maar misschien moet je hem leren kennen.
pi_195162612
Ik vind het mooiste nog wel dat onder de foto's bij AD staat:
Sylvie Meis en Niclas Castello stralen op hun officiële trouwfoto's.
Maar zijn gezicht is helemaal niet te zien op de foto's _O-

über geposeerd door haar maar hij staat nog met zijn hand in zijn zak, alsof ze aan een paspop hangt.

Bij Boulevard dacht ik zo uit de verte dat het een mooi bewerkte jurk was, maar dat kanten kleed kan me niet bekoren.



Rest van de foto's:

- helaas, kunnen we problemen mee krijgen. Maar de meeste users hebben de foto's wel gezien denk ik :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Ole op 22-09-2020 09:58:05 ]
  zondag 20 september 2020 @ 14:10:13 #33
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_195162732
Mooie jurk. Maar wat zou ik me ongemakkelijk voelen als ik deze foto's naar buiten zou brengen. Het gaat toch om beide partners als je trouwt? Breng dan niets naar buiten, dan liever even niet commercieel. Als het masker even afvalt,lijken ze allebei heus wel gelukkig en blij, maar die hele trouwerij is één grote Sylvie-show. Kan me slecht voorstellen wat dat met liefde te maken heeft.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_195162957
Die knakker heeft zijn hand in zijn zak....jezus. Verder hoop ik voor haar dat nr 15 het ‘m dan eindelijk is.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_195162967
Ze ziet er prachtig uit, mooie jurk en ze straalt inderdaad.
pi_195162985
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok
Haar jurk was beter dan dat frietbakje bij Rafaël.
Maar sorry de mijne was wederom mooier.

Ik wordt hier niet warm of koud van. En dat boeket.. lelietjes van dalen???? Dikke dahlia’s nu

En dat teuttengejank met dat orkest, wie is er dood? Nee wat een shitparty is dit.

Ik haak er geen inspiratie uit.

Gemiste kans, flauwe aankleding ook trouwens
Zuur mens.
  zondag 20 september 2020 @ 14:42:47 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_195163229
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar wel mooi dat je er gevoel bij hebt.

Het lijkt een beetje op Amanda Balk met die Griek. "Iets" klopt er niet.
Die Griek was ook wel heel eng. Alles aan hem ademde “georganiseerde misdaad”. Bij de man van Syl krijg ik eerder Kanye-vibes. Waarschijnlijk prima kerel, maar hij moet wel goed oppassen dat hij een rustig en regelmatig leven leidt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_195163510
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eens. Dat nep-Koninklijke gedoe, ook qua haar en sluier, vind ik niks. Het komt nergens echt spontaan over. En ik vind die man een vreemde snuiter. Maar misschien moet je hem leren kennen.
Dit en het voelt niet echt.
pi_195163751
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:01 schreef NedKelly het volgende:

Rest van de foto's:


Wow. De jurk is nog veel mooier dan ik op de eerste foto’s zag.

En dus gewoon één jurk itt geneuzel van mensen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 20 september 2020 @ 15:11:51 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195163816
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:10 schreef Andromache het volgende:
Mooie jurk. Maar wat zou ik me ongemakkelijk voelen als ik deze foto's naar buiten zou brengen. Het gaat toch om beide partners als je trouwt? Breng dan niets naar buiten, dan liever even niet commercieel. Als het masker even afvalt,lijken ze allebei heus wel gelukkig en blij, maar die hele trouwerij is één grote Sylvie-show. Kan me slecht voorstellen wat dat met liefde te maken heeft.
Niets naar buiten brengen is niet echt een optie met zoveel paparazzi.
En het staat hem vrij geen zin in publiciteit te hebben.

Ze moet alleen wel uitkijken met door laten schemeren waar ze zijn, want dat zal hij niet waarderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195163836
Ik vind het een prachtige jurk *O*
pi_195163862
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:27 schreef kleinvogelijn het volgende:
Die knakker heeft zijn hand in zijn zak....jezus. Verder hoop ik voor haar dat nr 15 het ‘m dan eindelijk is.
Soms geeft een fotograaf ook een instructie wbt poses en handen.
Bij de gemiddelde Nederlandse bruiloft vind ik zo een hele serie foto’s veel erger dan alleen deze hand. :D Ik vind het ook niet storend. Een bungelende hand is nog minder aantrekkelijk imo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 20 september 2020 @ 15:14:33 #43
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195163870
Ziet er mooi uit.
Maar dat was ook niet anders te verwachten. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195163883
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niets naar buiten brengen is niet echt een optie met zoveel paparazzi.
En het staat hem vrij geen zin in publiciteit te hebben.

Ze moet alleen wel uitkijken met door laten schemeren waar ze zijn, want dat zal hij niet waarderen.
Dat.

Ben je dan meteen een enge man? Nee. Je hebt niks met media.
Hoeveel BN’ers hebben een partner die wij nog nooit in de publiciteit gezien hebben? 95% misschien wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_195164030
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:34 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Noek, ik kwam speciaal even buurten voor jouw analyse. De jurk, de sponsoring, de kushandjes, wat vond je ervan?
Heb alleen even snel de foto's bekeken die net gepost zijn.
Ze ziet er beeldig uit. Lekkere tan ook. Zal ze antwoord geven wanneer ik vraag welke self tan ze gebruikt, of welke tan haar beste vriend op haar sprayt?
Het lijkt er ook echt op dat ze een enorm leuke dag heeft. Zij wel!

Wanneer je man het afschuwelijk vindt om zo geportretteerd te worden, doe het dan gewoon niet. Ga naar Las Vegas en stop met die poppenkast om zelf maar te kunnen laten zien hoe mooi je bent want dat weten we toch al wel. Het ziet er dus echt uit alsof ze een dag heeft ter ere van zichzelf maar zo is haar hele leven wel.
Hopelijk heeft ze een glutenvrije low carb kruimel van de taart kunnen tjappen. Ipv Champagne zal het wel een bleekselderij juice zijn geweest maar dan heb je wel een glow tot aan de echtscheiding.
Go hard or go home
pi_195164516
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:10 schreef Andromache het volgende:
Mooie jurk. Maar wat zou ik me ongemakkelijk voelen als ik deze foto's naar buiten zou brengen. Het gaat toch om beide partners als je trouwt? Breng dan niets naar buiten, dan liever even niet commercieel. Als het masker even afvalt,lijken ze allebei heus wel gelukkig en blij, maar die hele trouwerij is één grote Sylvie-show. Kan me slecht voorstellen wat dat met liefde te maken heeft.
Dit ja.
Die man vindt dit overduidelijk verschrikkelijk...
Maarja eh..apart dat hij dan toch helemaal gaat voor een partner als Sylvie, zij heeft nog net het woord 'aandachtsgeil' niet op haar voorhoofd staan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_195165143
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2020 15:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow. De jurk is nog veel mooier dan ik op de eerste foto’s zag.

En dus gewoon één jurk itt geneuzel van mensen.
Dit zijn foto's van 1 moment. Ze had toch zelf aangekondigd dat ze 4 jurken had? Tenminste dat begreep ik uit de verhalen bij Boulevard, toen ze opnoemde welke jurken er al wel en nog niet waren.
pi_195165320
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 15:25 schreef Noek het volgende:

[..]

Heb alleen even snel de foto's bekeken die net gepost zijn.
Ze ziet er beeldig uit. Lekkere tan ook. Zal ze antwoord geven wanneer ik vraag welke self tan ze gebruikt, of welke tan haar beste vriend op haar sprayt?
Het lijkt er ook echt op dat ze een enorm leuke dag heeft. Zij wel!

Wanneer je man het afschuwelijk vindt om zo geportretteerd te worden, doe het dan gewoon niet. Ga naar Las Vegas en stop met die poppenkast om zelf maar te kunnen laten zien hoe mooi je bent want dat weten we toch al wel. Het ziet er dus echt uit alsof ze een dag heeft ter ere van zichzelf maar zo is haar hele leven wel.
Hopelijk heeft ze een glutenvrije low carb kruimel van de taart kunnen tjappen. Ipv Champagne zal het wel een bleekselderij juice zijn geweest maar dan heb je wel een glow tot aan de echtscheiding.
_O-
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_195165360
Ja dat kun je wel zeggen, maar die poppenkast is haar brood op de plank. En dat doet ze nagenoeg flawless.

Ze zullen er heus samen een compromis in hebben bereikt en er beide bij winnen op deze manier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195165610
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eens. Dat nep-Koninklijke gedoe, ook qua haar en sluier, vind ik niks. Het komt nergens echt spontaan over. En ik vind die man een vreemde snuiter. Maar misschien moet je hem leren kennen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het vooral komt omdat zij zelf die 'gemaakte' stijl van fotos mooi lijkt te vinden (tenminste ze gebruikt ze altijd, ook op insta) waar haar blijdschap/geluk niet op terug te zien is. Deze bruidfotos zijn ook gewoon weer alsof het een themafotoshoot voor een interview van de Jan ofzo is. Alle passie en liefde ontbreekt erop.

Echter, die 1e fotos (die volgens mij vanuit de bosjes gemaakt zijn) daar zie ik vooral iemand (sylvie) die gewoon blij lijkt te zijn. Alleen dat soort fotos vind ze blijkbaar niets.

Verder vind ik dat ze er prachtig uitziet. Of het wat met die kerel wordt, geen idee, vind het zelf nogal snel allemaal, maar goed ik ken mensen waar dat na 20 jaar nog steeds heel goed gaat dus wie weet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')