Hebben jullie zo veel plek in de vriezer?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:11 schreef Rene het volgende:
[ afbeelding ]! 2 pakketjes van 3,99 . De twee kaasstengels waren al op.
Mijn bakker heeft nooit taart. Dus genoet ervan! Haha.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:37 schreef Scheepskok het volgende:
De buit. Wat voor taart het is, geen idee.
[ afbeelding ]
Daarom is die bakker zo populair bij Too good to go.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:42 schreef Rene het volgende:
[..]
Mijn bakker heeft nooit taart. Dus genoet ervan! Haha.
Juinpijpjes dan denk ik? Hadden we vroeger in onze moestuin, ik wist niet dat het nog bestond.quote:
In het belang van mijn gezondheid ga ik ook denk ik mijn collega's maar blij maken. Maar er gaat maar driekwart van de taart meequote:Op dinsdag 10 november 2020 20:22 schreef Scheepskok het volgende:
De taart is een soort van citroentaart. Wel lekker. Alleen, hij moet binnen twee dagen op. In mijn eentje.
Hema is altijd goed. Het grappige is dat ze er nog lol in hebben ook. Hema is ook snel weg bij Too good to go. Ze zijn zeer vriendelijk en de laatste keer dat ik daar was zei die mevrouw: ik heb iets leuks voor je samengesteld. En dat was nog waar ook. Broodjes, beleg, van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net een mooi pakket bij de Hema op Rotterdam Centraal gehaald: erwtensoep, 2 belegde broodjes naar keuze,
een hele mokkataart, een pak Vifit sinaasappel, 5 losse broodjes, een speculaaskoek en een chocoladekoek.
Mijn andere Hema pakketten waren al prima, maar deze van CS spant de kroon.
Hij kan vast wel ingevroren worden. En een paar dagen na de datum is hij ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:22 schreef Scheepskok het volgende:
De taart is een soort van citroentaart. Wel lekker. Alleen, hij moet binnen twee dagen op. In mijn eentje.
Goeiedag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:11 schreef Rene het volgende:
[ afbeelding ]! 2 pakketjes van 3,99 . De twee kaasstengels waren al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |