Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Door die gedachte zitten we nu in deze situatie.
Ditquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, door rare Chinezen die vleermuizen vreten zitten we in deze situatie.Waarschijnlijk dan toch.
Dan is er beperkt publiek, dus voor jou 10 anderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja op zich heb je me nu wel de optie gegeven om je gewoon HT te noemen
Ja snapjequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat het optie C wordt hè, en de helft live is en de andere helft zitten we als publiek naar een tv-scherm te kijken, kost m’n kaartje dan nog 100-nog-wat euro?
Ja en dan H_T weer afgekort als HTquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Haateequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een andere SC werd ik jaren terug al aangesproken als H_T, dus ik ben het gewend
Zo herkenbaar dit, heb ik vrijwel altijd met lapo'squote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Cee het volgende:
Sorry ik zat topic nog bij te lezen na het posten van mijn post, zag toen pas dat het LaPo was.
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja snapjeIk hoop zo dat we op z'n minst met z'n allen op 1,5m aanwezig mogen zijn
en zelfs dan vind ik eigenlijk dat de kaartjes dan al 'minder waard' zijn ofzo
Ben wel langzaam een beetje met het idee aan het dealen dat we gewoon echt pech hebben dat we nooit écht zullen proeven hoe zo'n hele Eurovillage is met al die duizenden fans van over het hele land. Dat het tóch anders dan optie A gaat zijn
Dat is zo waarquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Daar zou ik dan weer niet zomaar vanuit gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zo waar
En ik denk ook dat we sowieso de smaak te pakken hebben in ESF-land dus dat er ook kans is dat we op relatief korte termijn gewoon weer winnen
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslandersquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk heel erg jammer zijn. Tegelijk denk ik dan wel: het allergrootste feestje is toch al geweest, de avond dat we wonnen.Dat is een avond die ik nooit zal vergeten.
Ja echtquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier klamp ik me ook regelmatig aan vast. Dit had ik echt niet door de neus geboord willen zien worden. (arme IJslanders).
Little Bigquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt
Is er eigenlijk al nieuws wat ze voor Songvakappnin gaan doen? Ik hoop zo dat Dadi terug mag komen
En The Roop en Little Big?
Ik had het niet verwacht van mezelf maar ik ben er nog niet aan toe om veel ESF te luisteren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb al die liedjes van 2020 nooit beluisterd eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh wacht je bedoelt je hebt ze nooit gehoord?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |