Ik heb 1 keer die nijlpaarddingen geprobeerd maar kwam van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Lekker bezig Budaranthaquote:
Ik had een tijdje terug die dingen uit de koeling, dat waren echt van die smerige taaie koeken of ietsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Ik zou nooit met jou in zee gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Zuid holland wordt niet afgestoten de zee in dus?
Of het is één van die blauwjoekels geweestquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
@:ltvdk heeft de OP weer door elkaar heen gegooid
HALLO WHISKERSquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik word vakkundig genegeerd![]()
Is dat een hint?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te k*kken
We wilden je al bijna op het monument bij @:Budapestenaar zetten
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo hyperHeb je weer een vriend of zo?
Oh is dat het. Leuk gehad?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben net terug v vakantie. 4 hele dagen
Zekers! Was wat kort. Verderquote:
Naar de supermarkt geweest?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben niks meer gewend. Ik ben total loss.
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou samen geknepen billetjes hoor
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Wazda?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Ja heb vooral in mijn hoofd dat het vast niet doorgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellen
lapje voor vrouwen die weinig lapjes aanhebben. Dat jij dat niet weetquote:
Beste houdingquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb vooral in mijn hoofd dat het vast niet doorgaat, kan het alleen maar meevallen.
Scheur die troep zo snel mogelijk van hun lijven af jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lapje voor vrouwen die weinig lapjes aanhebben. Dat jij dat niet weet
Don't get your hopes up..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het verkleinwoordje achter zwembroek leuk
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Het coronavirus maakt een comeback.
Zo klinkt het wel schattig positief Rutte
Ja of het phuket wordt of niet is niet bekend. ook niet hoeveel mensen in aanmerking komen en of je van te voren moet betalen of niet :p maar je zit daar in de winter veiliger dan hierquote:
Ja heerlijkquote:
Niet heel lang hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang was jij wel niet weg @:Whiskers2009?
oh. teleurstellingquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijkkibbeling gegeten ook
en deze keer heb ik me ingesmeerd. Met zonnebrand bedoel ik. Niet met kibbeling.
je hebt de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Morgen met m'n vader afgesproken om een eindje te fietsen.
Oh kan dus ook een ander eiland zijn? Hoe gaat die aanmelding dan? Als je niet gelijk hoeft te betalen gewoon alvast inschrijven en dan kan je later nog bepalen of je gaat of niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het phuket wordt of niet is niet bekend. ook niet hoeveel mensen in aanmerking komen en of je van te voren moet betalen of niet :p maar je zit daar in de winter veiliger dan hier
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
13.000 stappen door dat klotezand.
Klopt wel. Maar dat is toch niet heel lang?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat je weken hier niet was
nog allemaal niet bekendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh kan dus ook een ander eiland zijn? Hoe gaat die aanmelding dan? Als je niet gelijk hoeft te betalen gewoon alvast inschrijven en dan kan je later nog bepalen of je gaat of niet.
Ik vraag me af hoe meeuwen hier op zouden reageren...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en deze keer heb ik me ingesmeerd. Met zonnebrand bedoel ik. Niet met kibbeling.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe meeuwen hier op zouden reageren...
Jammer dat het volgende week kloteweer wordt anders zou ik weer gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben serieus blij voor je dat je zo'n fijne dag hebt gehad!
Vliegenmepper meenemenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze pakken echt het brood uit je handen. Er hing er eentje in m'n nek.
Nooit last van gehad. Woon hier nu 11 jaar..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hard bijten/pikken?
Grujo, wat doe jij hierquote:
Jeejquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kat had eens een duif gevangen en toen liet ik de dierenambulance komen en vertelde dat ik de duif eng vond, die man zei, duiven doen niets, als het een meeuw was gewest was het een ander verhaal...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hard bijten/pikken?
Vertelde hij ook die andere verhalen? Zombie killer meeuw enzo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn kat had eens een duif gevangen en toen liet ik de dierenambulance komen en vertelde dat ik de duif eng vond, die man zei, duiven doen niets, als het een meeuw was gewest was het een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook soms. Sta zelfs in de OP.
Lol nee, gelukkig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertelde hij ook die andere verhalen? Zombie killer meeuw enzo?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Straks op Dumpert een filmpje van een roze propje dat op het strand wordt aangevallen door meeuwen.
Attack of the killer seagullsquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Straks op Dumpert een filmpje van een roze propje dat op het strand wordt aangevallen door meeuwen.
Niemand gelooft dan dat jij het bent joh, misschien denken ze heeeej dat lijkt wel CL, maar dat kan niet want die zit binnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja zodra ik de mueslibol tevoorschijn haalde kwam er zo'n hele groep achter me aan. Had ze eerst niet in de gaten tot ik het gefladder van vleugels hoorde en voeldequote:
nee over de thaise plannen voor toeristenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Watske bitter? Troubles in Bitterland?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
En ze keken gemeen? (kunnen meeuwen heel goed)quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zodra ik de mueslibol tevoorschijn haalde kwam er zo'n hele groep achter me aan. Had ze eerst niet in de gaten tot ik het gefladder van vleugels hoorde en voeldeen ze gingen pas weg toen ik hem op had.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zodra ik de mueslibol tevoorschijn haalde kwam er zo'n hele groep achter me aan. Had ze eerst niet in de gaten tot ik het gefladder van vleugels hoorde en voeldeen ze gingen pas weg toen ik hem op had.
Nee gewoon onnozel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze keken gemeen? (kunnen meeuwen heel goed)
Ik had trek.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Waarom haal je dan ook een mueslibol uit je zak?
Vlammenwerper.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
5 keer raden wat LTVDK zou meenemen.
Ja, je was op het strand. Zand zit naderhand OVERALquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zand in m'n bh zitten.
Als ze uit m'n aura blijven heb ik er geen problemen mee maar dat heb ik met meer organismenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt hoor.. Meeuwen eng vinden en in DH wonen of naar het strand gaan..
Ik mis iets
Ik kom het er graag uithalen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Oké het is nu wel duidelijk, ik ben een miepje dat ver van het strand woont.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja,je was op het strand. Zand zit naderhand OVERAL
Ga je nu vaker?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké het is nu wel duidelijk, ik ben een miepje dat ver van het strand woont.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Was niet lullig bedoeldquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké het is nu wel duidelijk, ik ben een miepje dat ver van het strand woont.
Que?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een flauw grapje moet kunnen. Die maak jij constant op het F1 forum met Max WDC.![]()
Notquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een flauw grapje moet kunnen. Die maak jij constant op het F1 forum met Max WDC.![]()
Zand is wat stroef.quote:
Te ver? weet niet hoe lang je moet rijden?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het blijft een eindje rijden.
Ze krijgen allemaal een onvrijwillige to ladyboy conversie?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee over de thaise plannen voor toeristen
neequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een onvrijwillige to ladyboy conversie?
En een setje pingpongballen die je zelf maar moet afvuren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een onvrijwillige to ladyboy conversie?
Vind ik nog steeds fascinerendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een setje pingpongballen die je zelf maar moet afvuren.
Tot op zekere hoogte en op een gepaste afstandquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds fascinerend
Als ik naar het strand ga met mooi weer ren ik meteen naar het water. Schoenen uit en hoppatee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld
En ik heb er zelf een hekel aan, dus hooguit een strandwandeling
ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar het strand ga met mooi weer ren ik meteen naar het water. Schoenen uit en hoppatee.
Vijf kwartier was het nu. Maar het scheelt nu wel met files natuurlijk. Meestal wacht ik tot na de spits.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te ver? weet niet hoe lang je moet rijden?
Zo'n show ?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
flink wat karma punten verloren door naar zon show te gaan
Lekker zand tussen de tenen, even de boel goed zandstralen. Wel veel kleine kwalletjes vandaag.quote:
Ja goor ergens maar dat er maar een enkel pingpongballetje in past zeg maar, ik ken vrouwen waar drie basketballen in passen en die ze dan nog niet weg geschoten krijgenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte en op een gepaste afstand
Same samequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
flink wat karma punten verloren door naar zon show te gaan
Ik heb echt niks met het strand. Wel tof jouw enthousiasme te lezen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar het strand ga met mooi weer ren ik meteen naar het water. Schoenen uit en hoppatee.
Gisteren ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zand tussen de tenen, even de boel goed zandstralen. Wel veel kleine kwalletjes vandaag.
k zou het er niet op gokkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren ookEn ik heb geen flauw idee of die kleintjes ook steken eigenlijk
das ook neit zo raarquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goor ergens maar dat er maar een enkel pingpongballetje in past zeg maar, ik ken vrouwen waar drie basketballen in passen en die ze dan nog niet weg geschoten krijgen
Ga weg, gatverquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goor ergens maar dat er maar een enkel pingpongballetje in past zeg maar, ik ken vrouwen waar drie basketballen in passen en die ze dan nog niet weg geschoten krijgen
Tunnel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat dat wegschieten juist komt door het kunnen samentrekken van de tunnel :p
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Gruj0 het volgende:
5 kwartier rijden voor een beetje strand zou ik niet gauw doen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar een show van makenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik binnen 5 km. Kom er liever niet. Maar ja, bezoek...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op een half uur hier vandaan.
Ja als ik in de buurt zou wonen is het misschien ook niet bijzonder meer. Maar met dit weer vind ik het er heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met het strand. Wel tof jouw enthousiasme te lezen!
Volgens mij niet. M'n moeder is van het voorjaar op een dooie kwal gaan staan en het was heel ranzig maar niet pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren ookEn ik heb geen flauw idee of die kleintjes ook steken eigenlijk
Ik vind het er vreselijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik in de buurt zou wonen is het misschien ook niet bijzonder meer. Maar met dit weer vind ik het er heerlijk.
Knijpenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dat balletje dan 10 meter verderop?
Serieusquote:
persen :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dat balletje dan 10 meter verderop?
Heb er echt niks meequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus
Zo'n, lekker windje, met de blote voetjes door het water, ergens wat drinken of eten.
Als het waait vind ik het er ook geweldig. In de herfst of winter. Als het maar droog is.
Dus die spieren train jij!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Best prijzige hotels wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
oh de lijst staat online van geschikte hotels in thailand
https://hague.thaiembassy(...)c50a4f523722e8027442
je kan die spieren trainen ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus die spieren train jij!
Niet gewoon bootybuildenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan die spieren trainen ja.
Ja dan wil je niet in een of andere bouwval met allemaal enge beesten zitten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 weken je hotel niet uit mogen is wel een dingetje he
Zolang de room service er maar in mag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 weken je hotel niet uit mogen is wel een dingetje he
Mag je het hotel niet uit of je kamer niet uit?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 weken je hotel niet uit mogen is wel een dingetje he.
Ben jij de mannelijke variant van siswet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al wel een pingpongballetje gevonden ergens.
Dan liever naar dat hippie/teler eiland.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij Thailand nog wel het idee van die vieze hostels zoals in The beach maar dat is zeker achterhaald?
denk dat je het hotel terrein niet mag verlaten nee. lees ook dat ze 2 keer per dag bv je temperatuur komen meten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag je het hotel niet uit of je kamer niet uit?
Nou de standaard ligt wel wat lager dan in Europa.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij Thailand nog wel het idee van die vieze hostels zoals in The beach maar dat is zeker achterhaald?
ja :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shanghai was m'n avontuurlijkste vakantie tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de standaard ligt wel wat lager dan in Europa.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je het hotel terrein niet mag verlaten nee. lees ook dat ze 2 keer per dag bv je temperatuur komen meten.
Lekker smog happen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shanghai was m'n avontuurlijkste vakantie tot nu toe.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja als je wilt overwinteren in thailand of je relatie zit daar?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Omgquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier vorig jaar 2 nachten geslapen, eigen zwembad.
was goede standaard hoor![]()
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus
Zo'n, lekker windje, met de blote voetjes door het water, ergens wat drinken of eten.
Als het waait vind ik het er ook geweldig. In de herfst of winter. Als het maar droog is.
maar dit was wat duur.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
M'n oom is ook al tig keer in Thailand geweest. Die had het ook over mooie villa's enzo.
Ziet er ook leuk uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dit was wat duur.
normaal huur ik een huisje. Is gewoon netjes, schoon en nieuw. en nu hebben ze er ook een zwembad bij gebouwd.
zoiets
[ afbeelding ]
Trouwens wel prijzig voor thaise begrippen maar ik weet wat ik krijg
ohquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het er zo smerig warm is.
Best nog schoon.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dit was wat duur.
normaal huur ik een huisje. Is gewoon netjes, schoon en nieuw. en nu hebben ze er ook een zwembad bij gebouwd.
zoiets
[ afbeelding ]
Trouwens wel prijzig voor thaise begrippen maar ik weet wat ik krijg
Dit.quote:
ja is ook wel duur hoor. Geloof iets van 500 per maand. maar er is een tuin man elke dag en het is een mooie groene omgevingquote:
Incl 'tuinman'/'poolboy' dus? Kan ik als hetero cis-mannelijke thailandtoerist ook voor een french maid kiezen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook wel duur hoor. Geloof iets van 500 per maand. maar er is een tuin man elke dag en het is een mooie groene omgeving
Nou lekker. Vooral als je met meerdere mensen bent.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook wel duur hoor. Geloof iets van 500 per maand. maar er is een tuin man elke dag en het is een mooie groene omgeving
Ik klaag wel een beetje, maar vooral over wat niet door gaat. Zou over 2 weken onderweg naar Singapore moeten zijn, in een mix van business class en first class. Maar niet dus. In plaats daarvan maar bij Geodetische boog van Struve kijken en rendieren spotten (is makkelijk, die zijn overal).quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit.
Al moet ik niet klagen, ben net een maand terug
Op Krabi had ik ook iets wat erop leek eigenlijk wel, leuk sfeertje en zelf speervissen en krabben vangen voor het etenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat deel je dus met 5 andere huisjes dus weet niet of het dan nog zo leuk is. laatste keer dat ik er was was ik de enige huurder omdat ik zo laat in het seizoen gaquote:
Gebeuren op seksgebied vergelijkbare dingen..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
500 euro per maand, daar huur je hier een garage box voor.
500 wat per maand? Bath/Euro?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Singaporequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik klaag wel een beetje, maar vooral over wat niet door gaat. Zou over 2 weken onderweg naar Singapore moeten zijn, in een mix van business class en first class. Maar niet dus. In plaats daarvan maar bij Geodetische boog van Struve kijken en rendieren spotten (is makkelijk, die zijn overal).
das nog duur..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
500 euro per maand, daar huur je hier een garage box voor.
Niks is natuurlijk. En ik weet de koers niet hequote:
Mja, dat ga ik misschien ooit als de wereld weer open gaat eens bekijken/meemaken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Singapore![]()
Ook zo'n smerig klimaat.
Ben je ook op Railay geweest? Vond ik ook heel mooi.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op Krabi had ik ook iets wat erop leek eigenlijk wel, leuk sfeertje en zelf speervissen en krabben vangen voor het eten
ja 500 euro is wel veel geld voor daar. zeker voor het type huisje. is vrij klein ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks is natuurlijk. En ik weet de koers niet he
500 euro klinkt spotgoedkoop eigenlijk. Als dat al duur is voor daar...
Zelf maken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Mis wel de fruitshakes met suikerwater.
Dikke kweeklamp in je kamer zetten voor dat effectquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar is toch anders zonder Thais zonnetje.
Ja Railay beach was 100 meter lopen zeg maar, had een huisje op het midden van het schiereiland, keer zo dronken geraakt aan het strand dat ik naar boven op die hoge rots ben geklommen, ben ik daar maar gaan slapenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je ook op Railay geweest? Vond ik ook heel mooi.
Nah ken je wel toch, dat dingen ergens op een bepaalde plek het allerlekkerste smaken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dikke kweeklamp in je kamer zetten voor dat effect
Zekers, de algehele sfeer is een erg bepalende factor. Dingen zelf thuis na proberen te bootsen lukt meestal niet, en een wijn die prima smaakte op een terras in Napoli, smaakt thuis opeens "minder".quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ken je wel toch, dat dingen ergens op een bepaalde plek het allerlekkerste smaken?
Lol! Denk dat ik wel weet welke huisjes, aan de andere kant van de mangrove? Wel veel klimmers daar maar dronken best gevaarlijk denk ik. Wel echt een plekje voor jou met die piemelgrot.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Railay beach was 100 meter lopen zeg maar, had een huisje op het midden van het schiereiland, keer zo dronken geraakt aan het strand dat ik naar boven op die hoge rots ben geklommen, ben ik daar maar gaan slapen
Smerig op een goede manier.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers, de algehele sfeer is een erg bepalende factor. Dingen zelf thuis na proberen te bootsen lukt meestal niet, en een wijn die prima smaakte op een terras in Napoli, smaakt thuis opeens "minder".
Limoncello daarintegen, dat smaakt gewoon overal smerig
De mangrove kant is toch de niet-zonnige kant? En yeps Princess lagoon heet dat daarboven, heerlijk geslapen daar wel maar toen ik terug klauterde in de ochtend snapte ik echt niet hoe ik de omhoogtocht heb kunnen overleven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Denk dat ik wel weet welke huisjes, aan de andere kant van de mangrove? Wel veel klimmers daar maar dronken best gevaarlijk denk ik. Wel echt een plekje voor jou met die piemelgrot.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ballie is hotels aan het checken nu.
hb je diarree?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ren nou al een een half uur heen en weer tussen de bank en de wc
Ging de pingpongoefening fout?quote:
Verkeerde worst op?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ren nou al een een half uur heen en weer tussen de bank en de wc
Ja zie je, dat idee had ik dus al dat het echt zoveel mogelijk op je kamer blijven is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
je mag niet eens zwemmen
Q7. Are ASQ guests allowed to leave their rooms?
No, except under the following circumstances:
Negative COVID-19 test result after 7 days – Under the Centre for the COVID-19 Situation Administration’s (CCSA) protocols guests in the dedicated and isolated quarantine facility are confined exclusively to their rooms, but may leave their room for 1 hour per day to get some fresh air in an isolated area away from regular guests or visitors to the hotel after they have tested negative for COVID-19 during the 2nd screening on the 7th day after arriving in Thailand. To allow for guests in quarantine to stretch their legs once a day but not swim in the pool, the hotel’s swimming pool and surrounding garden area is closed to regular guests from 3.00 pm daily. This area is sanitised daily after 6.00 pm as an enhanced health and safety precaution for all our guests and colleagues.
Housekeeping service - Servicing of ASQ guest rooms takes place every 2nd day during a guest’s stay when the guest is required to remain outside the room while the housekeeper services the room.
Smoking – ASQ guests can smoke outside in front of their room door when not staying in a smoking room.
verschrikkelijk welquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je, dat idee had ik dus al dat het echt zoveel mogelijk op je kamer blijven is.
Soort bloedhete gevangenis dus.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
je mag niet eens zwemmen
Q7. Are ASQ guests allowed to leave their rooms?
No, except under the following circumstances:
Negative COVID-19 test result after 7 days – Under the Centre for the COVID-19 Situation Administration’s (CCSA) protocols guests in the dedicated and isolated quarantine facility are confined exclusively to their rooms, but may leave their room for 1 hour per day to get some fresh air in an isolated area away from regular guests or visitors to the hotel after they have tested negative for COVID-19 during the 2nd screening on the 7th day after arriving in Thailand. To allow for guests in quarantine to stretch their legs once a day but not swim in the pool, the hotel’s swimming pool and surrounding garden area is closed to regular guests from 3.00 pm daily. This area is sanitised daily after 6.00 pm as an enhanced health and safety precaution for all our guests and colleagues.
Housekeeping service - Servicing of ASQ guest rooms takes place every 2nd day during a guest’s stay when the guest is required to remain outside the room while the housekeeper services the room.
Smoking – ASQ guests can smoke outside in front of their room door when not staying in a smoking room.
ja nadat je 2 weken in een hotel kamer opgesloten hebt gezetenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje gevangenis. Aan de andere kant mag je daarna wel overal heen waar je wil.
nou ja er is aircoquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort bloedhete gevangenis dus.
Beetje pingpongballen schieten vanaf je balkon om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort bloedhete gevangenis dus.
als je nou nog gebruik mocht maken van de faciliteiten in het hotel is et nog te doenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
2 weken is dan ook wel echt lang denk ik, eerste dagen gaat vast nog wel, beetje bijslapen na de lange vlucht enzo maar 2 weken?
Ja maar dan heeft de quarantaine natuurlijk ook weinig nut.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je nou nog gebruik mocht maken van de faciliteiten in het hotel is et nog te doen
Ben al aan het oefenen, zit een deukje in het balletje al.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje pingpongballen schieten vanaf je balkon om de tijd te doden.
oke nou we wachten wel :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft de quarantaine natuurlijk ook weinig nut.
Biljartballen komen harder aanquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben al aan het oefenen, zit een deukje in het balletje al.
Kromme keu erbijquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biljartballen komen harder aan
Godver, heeft die vent niks beters te doenquote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
22:18
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet heeft vandaag in zijn eigen journaal hard uitgehaald naar gebarentolken als Irma Sluis, die massaal door Nederland werd omarmd vanwege haar optreden bij de de coronapersconferenties.
Volgens Baudet is het onzin om een doventolk bij de persconferenties te zetten. De regering zou dit alleen maar doen 'om belangrijk te lijken'. De politicus noemt de coronacrisis in zijn eigen journaal 'een gedroomd scenario voor de gevestigde orde'.
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En zeker tegen Irma.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je nou weer iets tegen een gebarentolk hebben
Stond op Feesboek?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je nou weer iets tegen een gebarentolk hebben
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik terugkwam van het uitlaten van Sjefke lag er nog post in de brievenbus![]()
ben jij dat bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik terugkwam van het uitlaten van Sjefke lag er nog post in de brievenbus![]()
jouw t-shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |