Ik heb 1 keer die nijlpaarddingen geprobeerd maar kwam van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Lekker bezig Budaranthaquote:
Ik had een tijdje terug die dingen uit de koeling, dat waren echt van die smerige taaie koeken of ietsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Ik zou nooit met jou in zee gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Zuid holland wordt niet afgestoten de zee in dus?
Of het is één van die blauwjoekels geweestquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
@:ltvdk heeft de OP weer door elkaar heen gegooid
HALLO WHISKERSquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik word vakkundig genegeerd![]()
Is dat een hint?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te k*kken
We wilden je al bijna op het monument bij @:Budapestenaar zetten
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo hyperHeb je weer een vriend of zo?
Oh is dat het. Leuk gehad?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben net terug v vakantie. 4 hele dagen
Zekers! Was wat kort. Verderquote:
Naar de supermarkt geweest?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben niks meer gewend. Ik ben total loss.
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou samen geknepen billetjes hoor
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Wazda?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Ja heb vooral in mijn hoofd dat het vast niet doorgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellen
lapje voor vrouwen die weinig lapjes aanhebben. Dat jij dat niet weetquote:
Beste houdingquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb vooral in mijn hoofd dat het vast niet doorgaat, kan het alleen maar meevallen.
Scheur die troep zo snel mogelijk van hun lijven af jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lapje voor vrouwen die weinig lapjes aanhebben. Dat jij dat niet weet
Don't get your hopes up..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het verkleinwoordje achter zwembroek leuk
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Het coronavirus maakt een comeback.
Zo klinkt het wel schattig positief Rutte
Ja of het phuket wordt of niet is niet bekend. ook niet hoeveel mensen in aanmerking komen en of je van te voren moet betalen of niet :p maar je zit daar in de winter veiliger dan hierquote:
Ja heerlijkquote:
Niet heel lang hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang was jij wel niet weg @:Whiskers2009?
oh. teleurstellingquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijkkibbeling gegeten ook
en deze keer heb ik me ingesmeerd. Met zonnebrand bedoel ik. Niet met kibbeling.
je hebt de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Morgen met m'n vader afgesproken om een eindje te fietsen.
Oh kan dus ook een ander eiland zijn? Hoe gaat die aanmelding dan? Als je niet gelijk hoeft te betalen gewoon alvast inschrijven en dan kan je later nog bepalen of je gaat of niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het phuket wordt of niet is niet bekend. ook niet hoeveel mensen in aanmerking komen en of je van te voren moet betalen of niet :p maar je zit daar in de winter veiliger dan hier
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
13.000 stappen door dat klotezand.
Klopt wel. Maar dat is toch niet heel lang?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat je weken hier niet was
nog allemaal niet bekendquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh kan dus ook een ander eiland zijn? Hoe gaat die aanmelding dan? Als je niet gelijk hoeft te betalen gewoon alvast inschrijven en dan kan je later nog bepalen of je gaat of niet.
Ik vraag me af hoe meeuwen hier op zouden reageren...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en deze keer heb ik me ingesmeerd. Met zonnebrand bedoel ik. Niet met kibbeling.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe meeuwen hier op zouden reageren...
Jammer dat het volgende week kloteweer wordt anders zou ik weer gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben serieus blij voor je dat je zo'n fijne dag hebt gehad!
Vliegenmepper meenemenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze pakken echt het brood uit je handen. Er hing er eentje in m'n nek.
Nooit last van gehad. Woon hier nu 11 jaar..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hard bijten/pikken?
Grujo, wat doe jij hierquote:
Jeejquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kat had eens een duif gevangen en toen liet ik de dierenambulance komen en vertelde dat ik de duif eng vond, die man zei, duiven doen niets, als het een meeuw was gewest was het een ander verhaal...quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hard bijten/pikken?
Vertelde hij ook die andere verhalen? Zombie killer meeuw enzo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn kat had eens een duif gevangen en toen liet ik de dierenambulance komen en vertelde dat ik de duif eng vond, die man zei, duiven doen niets, als het een meeuw was gewest was het een ander verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |