Ik heb 1 keer die nijlpaarddingen geprobeerd maar kwam van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Lekker bezig Budaranthaquote:
Ik had een tijdje terug die dingen uit de koeling, dat waren echt van die smerige taaie koeken of ietsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet alles van dit merk wel haha.
Ik zou nooit met jou in zee gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Zuid holland wordt niet afgestoten de zee in dus?
Of het is één van die blauwjoekels geweestquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
@:ltvdk heeft de OP weer door elkaar heen gegooid
HALLO WHISKERSquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik word vakkundig genegeerd![]()
Is dat een hint?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te k*kken
We wilden je al bijna op het monument bij @:Budapestenaar zetten
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo hyperHeb je weer een vriend of zo?
Oh is dat het. Leuk gehad?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben net terug v vakantie. 4 hele dagen
Zekers! Was wat kort. Verderquote:
Naar de supermarkt geweest?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben niks meer gewend. Ik ben total loss.
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou samen geknepen billetjes hoor
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Wazda?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook bang dat ik het jinx als ik er teveel over praat. Vanavond wel voorzichtig de buuf op de hoogte gesteld als mogelijke kattenoppas. Van de week maar eens kijken voor een tsnkini.
Ja heb vooral in mijn hoofd dat het vast niet doorgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk aan denken nog, stilletjes aftellen
lapje voor vrouwen die weinig lapjes aanhebben. Dat jij dat niet weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |