Zit er klaar voorquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:58 schreef asco het volgende:
Dit is de eerste keer sinds dat handenschudddendrama dat ik kijk. Puur ter amusement.
Mwah, dat is in het algemeen gewoon niet waar. Zorg wisselt stuivertje met de AOW als grootste kostenpost op de Nederlandse begroting en iedereen - van dakloze tot ceo van Unilever - krijgt uitstekende zorg zonder achteraf te hoeven pinnen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, alleen is dat in Nederland heel problematisch vanwege een kapot bezuinigde zorg. Die kraakt binnen de kortste keren uit zijn voegen door de kleinste IC capaciteit per capita in heel Europa en personeelstekorten.
Lokaal horeca 1.00 uur dicht. Max 50 mensen. (randstad)quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Er komen extra maatregelen? Ik ben redelijk 'out of the loop' de laatste weken dus geen idee wat al min of meer bekend was
Doe jij het hem na?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:02 schreef quirina het volgende:
Hij praat alsof hij een stok in z’n achterste heeft zitten.
Oh, boeiend, laat zat om naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lokaal horeca 1.00 uur dicht. Max 50 mensen. (randstad)
zijn goede aanbiedingen nu..quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:03 schreef quirina het volgende:
Ik heb alweer wat wc papier op voorraad genomen want je weet maar nooit.
Dit zou ik ook doen als ik gek was.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:03 schreef quirina het volgende:
Ik heb alweer wat wc papier op voorraad genomen want je weet maar nooit.
Ja maar de gezeligheid!quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:03 schreef Tijn het volgende:
10% van de besmettingen vindt plaats op de werkvloer. Bam!
Ik kan me als oudere jongere ook niet echt meer heugen wanneer ik het in de horeca later dan 1 uur heb gemaakt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, boeiend, laat zat om naar huis te gaan.
Eerst begrip kweken want hij weet ook dat dit ontbreekt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Hij neemt wel de tijd voor het grote nieuws eruit is.
Wij gingen dan ook al rond 20:00 20:30 stappen, vroegah.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me als oudere jongere ook niet echt meer heugen wanneer ik het in de horeca later dan 1 uur heb gemaakt.
Hoe langer het duurt, hoe slechter het nieuwsquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Eerst begrip kweken want hij weet ook dat dit ontbreekt.
Yup, die 10000 besmettingen per dag benoemen schudt mensen hopelijk wakkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Duidelijke taal van Rutte, complimenten.
Oh, dat niet hoor. Vroeger werd het ook regelmatig een uurtje of 5. Het is meer dat het tegenwoordig eerder lekker borrelen in de middag is en dan een hapje eten of wat eten en daarna nog een paar speciaalbiertjes of een paar glazen whisky.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Wij gingen dan ook al rond 20:00 20:30 stappen, vroegah.
Te trillen van woede, ja???quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta te trillen van woede. Ongelofelijk dat dit kan
Waarom ze hier niet op ingrijpen vind ik eigenlijk meer stuitend, waarom blijft dat zo vrijblijvend?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit klinkt wel alsof het nagenoeg elke dag thuis werken straks wederom verlengd gaat worden, juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |