Prachtig ditquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Bijna 1 op 1 gekopieerd uit een post van onze Lambiekje.
[..]
Niet snappen dat het eenquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dit zijn jouw uitspraken geweest. Iets waar je kennelijk achter staat. Moet je je niet opeens achter iemand anders verschuilen.
Een vrij lastig te begrijpen concept, kennelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet snappen dat het een
[ afbeelding ]
is.
Snap het idee er wel achter hoor, maar niet iedereen kent alle uitspraken van iedereen. Als je zoiets walgelijks post, dan verwacht je dat er een moderator ingrijpt, maar kennelijk zitten hier geen moderators die in bnw thuis horen. Anders zou het hier een stuk aangenamer zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet snappen dat het een
[ afbeelding ]
is.
Vandaar dat ik FB ook een vraag had gesteld over de post van lambiekje. Maar aangezien daar geen antwoord op kwam heb ik maar aangenomen dat een dergelijke post gewoon kan hier.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Snap het idee er wel achter hoor, maar niet iedereen kent alle uitspraken van iedereen. Als je zoiets walgelijks post, dan verwacht je dat er een moderator ingrijpt, maar kennelijk zitten hier geen moderators die in bnw thuis horen. Anders zou het hier een stuk aangenamer zijn geweest.
Want lambiekje vertegenwoordigd de rest van de gemeenschap? Zitten hier wel wat meer mensen die je met dat soort uitspraken beledigd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik FB ook een vraag had gesteld over de post van lambiekje. Maar aangezien daar geen antwoord op kwam heb ik maar aangenomen dat een dergelijke post gewoon kan hier.
Nee, want 1 user die zoiets schrijft is nog geen vrijbriefje om dan ook maar meteen alle anderen hier ook even de doodstraf toe te wensen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet snappen dat het een
[ afbeelding ]
is.
Dat heeft niet zo zeer met de moderators te maken, maar de zeer gevoelige onderwerpen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Snap het idee er wel achter hoor, maar niet iedereen kent alle uitspraken van iedereen. Als je zoiets walgelijks post, dan verwacht je dat er een moderator ingrijpt, maar kennelijk zitten hier geen moderators die in bnw thuis horen. Anders zou het hier een stuk aangenamer zijn geweest.
Mimimimiquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, want 1 user die zoiets schrijft is nog geen vrijbriefje om dan ook maar meteen alle anderen hier ook even de doodstraf toe te wensen.
Raar gedrag voor een moderatorquote:
Ik pas me gewoon aan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mimimimi!!!
Het is nou niet alsof jouw gedrag in BNW een schoonheidsprijs verdient, is het wel?
Ik vind het een slap excuus over biek, want de trol gooit ook met pedo naar andere users omdat hij/men het niet kan hebben dat er aantijgingen rondgaan over politici, hollywoodstars en Gates natuurlijk. Is niet meer dan rellen en uitlokken. Treurig gedrag voor wat ik aanneem een volwassen kerel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, want 1 user die zoiets schrijft is nog geen vrijbriefje om dan ook maar meteen alle anderen hier ook maar even de doodstraf toe te wensen.
Je moet wel een krokodillenhuid hebben hier ja ^^quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het een slap excuus over biek, want de trol gooit ook met pedo naar andere users omdat hij/men het niet kan hebben dat er aantijgingen rondgaan over politici, hollywoodstars en Gates natuurlijk. Is niet meer dan rellen en uitlokken. Treurig gedrag voor wat ik aanneem een volwassen kerel.
Jij had het over besmettelijk zijn. Waarom komt daar nu opeens iets over een natuurlijke manier bij?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En injecteren is een natuurlijke manier van besmetten volgens jou?
Ik heb nog nooit een eekhoorn per ongeluk tegen een injectienaald zien lopen, jij wel?
Waarover krokodillentranen biggelen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je moet wel een krokodillenhuid hebben hier ja ^^
Ow niet alleen dat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het een slap excuus over biek, want de trol gooit ook met pedo naar andere users omdat hij/men het niet kan hebben dat er aantijgingen rondgaan over politici, hollywoodstars en Gates natuurlijk. Is niet meer dan rellen en uitlokken. Treurig gedrag voor wat ik aanneem een volwassen kerel.
Voeg daar maar alle wetenschappers aan toe, die mag je van hem ook stenigen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow niet alleen dat.
- agenten
- ziekenhuis personeel
- Tesla bestuurders
- etc etc etc.
Bedoel niemand is veilig voor de beschuldigingen van Lambiekje.
En ik zeg al met een kwaad vingertje iemand beschuldigen kan nog eens naar aflopen.
Nu is het hier op FOK! BNW!
maar hele volkeren zijn uitgemoord en oorlogen gestart door valse beschuldigingen.
ninja Edit!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voeg daar maar alle wetenschappers aan toe, die mag je van hem ook stenigen.
Vaak gaan dat soort onderwerpen gepaard met een bron om vervolgens een discussie te starten. Dat hoeft geen reden te zijn om een hele gemeenschap te beledigen met dat soort uitspraken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo zeer met de moderators te maken, maar de zeer gevoelige onderwerpen.
Bedoel virus ontkennen.
Holocaust ontkennen.
Slachtoffers ontkennen.
En ga maar even door..
Sneakyquote:
Ja het is bnw..quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Vaak gaan dat soort onderwerpen gepaard met een bron om vervolgens een discussie te starten. Dat hoeft geen reden te zijn om een hele gemeenschap te beledigen met dat soort uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |