Was jij niet diegene die in BNW-FB kwam klagen over het schelden en belachelijk maken van anderen waardoor het voeren van een discussie onmogelijk gemaakt werd?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Corona malloot, we hebben het over besmetting via aerosolen waar je een vuile onderbroek voor je mond mag hangen ter bescherming. Kom jij met een statement of ik mezelf durf te injecteren met een seksueel overdraagbaar virus (volgens jullie).
Wat een domme vergelijking om de boel weer te ontsporen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is een item van 30 jaar geleden man![]()
Heb je ook iets actueels?
Trump ging geweldig van start als president, en liet er geen gras over groeien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk je nou echt dat ik hier nog een serieus op in ga? Buiten het feit dat je respectloos over komt ben je een trump hater... Dan kan je niet objectief kijken naar de 'goede' dingen die trump gedaan heeft. Maakt niet uit met welke informatie je komt aan zetten. Zie je ook bij de democraten. Had wat meer van je verwacht aangezien we niet in America leven.
Ik ben dan ook geen trump aanhanger, maar je kan moeilijk ontkennen dat de MSM het op hem heeft gemunt sinds dat hij president is. Ik vind het niet echt nieuwswaardig dat hij zich verspreekt over 'herd immunity/mentallity' dat zou iederen kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trump ging geweldig van start als president, en liet er geen gras over groeien.
Ik was er zelf toen stom verbaasd over.
Maaaaaaarrrr, het probleem zit m in wat deze machtigste man op aarde zegt, als Machtigste man op aarde..
het is gewoon WTF moment na WTF moment, en dan moet je gewoon lachen OM de machtigste man op aarde, en dan valt het kwartje!
Wat zou jij zeggen als de chef van jou bedrijf op je af stapt, en meld zie je die secretaresse?
Die moet je gewoon in de kut grijpen!! en niet eens achter haar rug maar recht in der gezicht.
Of dat hij zegt, Ik mag mijn buurman niet, dus ik ga een HEK plaatsen , en HIJ gaat e voor betalen..
Kom dan lach je hem vierkant uit!
En dit zijn maar een paar kleine voorbeelden, hij doet dit zo vaak...
Jij kwam zelf met:quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Corona malloot, we hebben het over besmetting via aerosolen waar je een vuile onderbroek voor je mond mag hangen ter bescherming. Kom jij met een statement of ik mezelf durf te injecteren met een seksueel overdraagbaar virus (volgens jullie).
Wat een domme vergelijking om de boel weer te ontsporen.
Vind je het dan heel gek als mensen daar op reageren?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Onzin, een virus (Exosoom) is niet besmettelijk.
Ben ik Lambiekje? Of denk je dat we allemaal kloons van elkaar zijn ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar dat mocht voor de uitbraak ook wel.
de vergelijkingen komen door de post van lambiekje, die al in tig post aan geeft dat een virus niet zou bestaan..
Ja, nou en? Het gaat gewoon door dus kennelijk is dat de Fok stijl van communiceren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die in BNW-FB kwam klagen over het schelden en belachelijk maken van anderen waardoor het voeren van een discussie onmogelijk gemaakt werd?
...
Ja had ik ook al gelezen, je zal er maar zitten, gros van de mensen interesseert het niet eens want zal hier wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:45 schreef Sponsje88 het volgende:
Meanwhile in australia:
https://caldronpool.com/v(...)esters-and-families/
Totdat de maatregels hen raakt, maar dan is het al te laat om er iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gelezen, je zal er maar zitten, gros van de mensen interesseert het niet eens want zal hier wel niet gebeuren.
En injecteren is een natuurlijke manier van besmetten volgens jou?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij kwam zelf met:
[..]
Vind je het dan heel gek als mensen daar op reageren?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, nou en? Het gaat gewoon door dus kennelijk is dat de Fok stijl van communiceren.
En malloot is een zeer milde mutatie van wat ik allemaal om mijn oren heb gekregen.
En ja datiszo.
quote:Op donderdag 17 september 2020 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
Whahaha onbevlekte smegma-vlekken. Wie dat zegt zijn zelf walgelijke kindervekrachters.
Voor complotgekkies in het algemeen dient de doodstraf heringevoerd te worden. Walgelijk uitschot. Tering tuig. Misstanden wegwuiven, baggetaliseren of goedpraten dan ben je een klootzak met hoofdletter K.Kan gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort uitspraken verdient gewoon een perma ban. Kan echt niet.quote:
Klopt. Bijna 1 op 1 gekopieerd uit een post van onze Lambiekje.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahaha debunked. Wie dat zegt zijn zelf walgelijke kindervekrachters.
Voor debunkers in het algemeen dient de doodstraf heringevoerd te worden. Walgelijk uitschot. Tering tuig. Misstanden wegwuiven, baggetaliseren of goedpraten dan ben je een klootzak met hoofdletter K.
Mijn idee, maar kennelijk kan dit gewoon dus. Ook voor holocaustontkenning krijg je nog geen ban hier.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken verdient gewoon een perma ban. Kan echt niet.
Mee eens... Dit zou een veilige plek moeten zijn om conspiracies te bespreken. Dit soort uitspreken zorgt ervoor dat de community niet zal groeien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken verdient gewoon een perma ban. Kan echt niet.
Tja en daar moet je dan het gesprek mee aangaan, ik dacht het niet. Die mensen zijn hier om te gallen en de boel op te hitsen.quote:
Een grote community zou leuk zijn, maar ik denk niet dat Fok daar op zit te wachten. Vergeet dat maar, het gaat hier al jaren zo.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mee eens... Dit zou een veilige plek moeten zijn om conspiracies te bespreken. Dit soort uitspreken zorgt ervoor dat de community niet zal groeien.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mee eens... Dit zou een veilige plek moeten zijn om conspiracies te bespreken. Dit soort uitspreken zorgt ervoor dat de community niet zal groeien.
Lambiekje bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja en daar moet je dan het gesprek mee aangaan, ik dacht het niet. Die mensen zijn hier om te gallen en de boel op te hitsen.
Dit zijn jouw uitspraken geweest. Iets waar je kennelijk achter staat. Moet je je niet opeens achter iemand anders verschuilen.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dit zijn jouw uitspraken geweest. Iets waar je kennelijk achter staat. Moet je je niet opeens achter iemand anders verschuilen.
Trol types infiltreren in al die communities, lui die tegen mensen ingaan waar ze van voorbaat weten dat ze niet te overtuigen zijn. Dat zie je hier dagelijks. Rare hobby.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een grote community zou leuk zijn, maar ik denk niet dat Fok daar op zit te wachten. Vergeet dat maar, het gaat hier al jaren zo.
Ik snap die masochistische neiging om je hier constant voor lul te zetten ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Trol types infiltreren in al die communities, lui die tegen mensen ingaan waar ze van voorbaat weten dat ze niet te overtuigen zijn. Dat zie je hier dagelijks. Rare hobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |