Het was ook echt een hele verwarde man op leeftijd die het uiteindelijk nog compleet liet ontsporen terwijl er onderling tussen de spelers echt niks aan de hand wasquote:Op zondag 20 september 2020 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je als scheidsrechter toch beter iets anders gaan doen. Het lijkt me voor zo'n gast zelf ook helemaal niet leuk om zo te moeten fluiten.
Afgescheurd? Dat is wel heftigquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
En hamstring afgescheurd dus lig er wel weer een maandje uit gok ik
Karel Anker zooi
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.quote:Op zondag 20 september 2020 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afgescheurd? Dat is wel heftigRobben wannabe
Dat deed je zonder scheurtje ook wel. Niemand zal het verschil merken.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Aha ok, niet helemaal afgescheurd, dacht al dat is wel mega klote.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPENquote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar zag het voorbij komen op twitter jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPEN
Zoals we hem kennen. Genuanceerd en relativerend. Jammer, want @JanCees is een leuke user.quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
Bans worden niet besproken.quote:
Dat wordt dan een beste enquête.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
Walgelijke gang van zaken. Zeker nu het een uiterst genuanceerd user betreft.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptiequote:Op zondag 20 september 2020 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een beste enquête.
Ga jij je nou maar eerst focussen op begripsvaliditeit tijdens het ontwerpen van die vragenlijst, dan komt je zorgen maken over je aantal respondenten later wel.quote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptie
ik snap alleen niet hoeveel mensen ik nodig heb voor validiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |