SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dus mag er hier niet over gepraat worden?quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben een apart subforum voor Corona
er mag wel over gepraat worden maar we houden het rustig, ieder zijn mening en dat is goed en zo houden we het ook gezelligquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus mag er hier niet over gepraat worden?
quote:
Het is een ook gek, maar de rijders zullen blij zijn dat ze toch nog iets kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo maar eens languit op de bank de Tour kijken, het blijft toch gek dat het in deze periode is
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
er mag wel over gepraat worden maar we houden het rustig, ieder zijn mening en dat is goed en zo houden we het ook gezellig
quote:
Hoezo ben ik anders?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
het is omdat jij het bent maar anders..
Sorry... Voor straf ga ik nu in t zonnetje golfenquote:
Ik wens je bijna een handicapquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry... Voor straf ga ik nu in t zonnetje golfen
Ik weet niet of ik mee kan luisterenquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:50 schreef peaceman het volgende:
Even ter info... vanavond ga ik draaien. Nog geen idee wat, dus ik noem het maar:
19.30 - ?? Wat gaan we horen??
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mee kan luisteren
Wat doe je dan nog op Fok?quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb ineens een sociaal leven gekregen
Leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:50 schreef peaceman het volgende:
Even ter info... vanavond ga ik draaien. Nog geen idee wat, dus ik noem het maar:
19.30 - ?? Wat gaan we horen??
Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaanquote:
ach als het zo doorgaat, ligt iedereen zijn sociale leven weer stil op vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaan
Helaas is het nog een beetje rustig. Dat is wel vaker het geval op vrijdagavond.
Daar ziet het inderdaad wel naar uit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach als het zo doorgaat, ligt iedereen zijn sociale leven weer stil op vrijdagavond
Maar goed dat is een ander onderwerp.
Ik had niet meegekregen dat dat Tunng was.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Robert Palmer - The Silver Gun
02. 0:05:59 incubus - wish you were here
03. 0:09:32 Teenage Fanclub - Nowhere
04. 0:13:09 Gossip - pop goes the world
05. 0:16:32 Tunng - Out of the Window With the Window
06. 0:19:45 Macy Gray - I Try
Nee om eerlijk te zijn niet. Maar ben best wel druk, heb zelfs de nieuwe Nothing But Thieves nog niet geluisterdquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had niet meegekregen dat dat Tunng was.Ze hebben net een nieuw nummer uit, heb je dat meegekregen?
zeker! veel is leuk, maar dit is mijn favorietquote:
Staaaaaaaaaaaaaaay, don't just walk awayquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Geen sociaal leven, maar ook geen energie op vrijdagavond. Maar ik luister wel even mee.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef brother52 het volgende:
![]()
Verdorie, Incubus en Teenage Fanclub gemist...
Heel mooi nummer van hen. Ik ken het via jou.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staaaaaaaaaaaaaaay, don't just walk away
Nee, maar mad maar zo gekund. Vorige show zelf nog gedraaid. :quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer meteen om bij binnen te vallen. Verzoekje van DJ11?
Ja, dat was hun comeback in 2000 na zeven jaar stilte.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel mooi nummer van hen. Ik ken het via jou.
Ja, ik heb getwijfeld om die cd van hen te kopen. Staan een paar mooie nummers op. Mooie nieuwe kennismaking.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat was hun comeback in 2000 na zeven jaar stilte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |