Bij de chinees krijg ik voor een tientje ook teringveel eten waar ik makkelijk 2 dagen van kan etenquote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Het platbrood is ook een aanrader. De rijsttafel is wel prijzig ja, 20 knaken pp. Maar daar krijg je wel teringveel eten voor.
Ja, bij het leukste hotel in de buurt #helpTimdewinterdoorquote:Op woensdag 11 november 2020 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hallo. Is er ergens eten?
Die betaalt mijn loon niet. En geeft je geen 15 bakjes voerquote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de chinees krijg ik voor een tientje ook teringveel eten waar ik makkelijk 2 dagen van kan eten
Ik weet niet meer waar je werkt. In een hotel, dat wist ik nogquote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, bij het leukste hotel in de buurt #helpTimdewinterdoor
Ik zit mobiel maar @LTVDK dmt het je wel evenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar je werkt. In een hotel, dat wist ik nog
Nee maar momenteel betaalt niemand mijn loon.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die betaalt mijn loon niet. En geeft je geen 15 bakjes voer
Wij betalen dus allemaal jouw loon maar het terug doen ho maarquote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar momenteel betaalt niemand mijn loon.
Precies, ik loop gewoon alleen maar de hele dag rondjesquote:Op woensdag 11 november 2020 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij betalen dus allemaal jouw loon maar het terug doen ho maar
Hij ziet er wel goed uit. We hebben laatst al een rijsttafel van Ron Blaauw thuis laten bezorgen. 2 Personen, 39 euro. Ik geloof best dat jullie eten goed is maar na Ron ga ik waarschijnlijk misschien teleurgesteld raken. Dat was echter wel echt afgepast voor 2 personen. Er bleef geen rijstkorrel over.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Het platbrood is ook een aanrader. De rijsttafel is wel prijzig ja, 20 knaken pp. Maar daar krijg je wel teringveel eten voor.
We zijn niet zo goed als Blaauw, maar bij ons heb je wel overquote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij ziet er wel goed uit. We hebben laatst al een rijsttafel van Ron Blaauw thuis laten bezorgen. 2 Personen, 39 euro. Ik geloof best dat jullie eten goed is maar na Ron ga ik waarschijnlijk misschien teleurgesteld raken. Dat was echter wel echt afgepast voor 2 personen. Er bleef geen rijstkorrel over.
Crisisberaad jongenquote:Op donderdag 26 november 2020 14:28 schreef Frutsel het volgende:
FvD staat in de fik en gelijk post niemand hier meer. @:Straatcommando. al uitgehuild?
Ik zet mijn geld op Geertjequote:Op donderdag 26 november 2020 18:48 schreef sp3c het volgende:
dat met die straatcommando's was toch LPF?
ze vegen hun straatjes goed schoon!quote:Op donderdag 26 november 2020 19:00 schreef timmmmm het volgende:
Zouden dat ook de commando's zijn die knieschoten uit moesten delen?
Geertje was dat ja, maar dat waren stadscommando'squote:Op donderdag 26 november 2020 18:48 schreef sp3c het volgende:
dat met die straatcommando's was toch LPF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |