Oh ik, ja niet meer heel de dag rondjes lopen.quote:
we zijn trotsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik, ja niet meer heel de dag rondjes lopen.
En?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik, ja niet meer heel de dag rondjes lopen.
Het ging goed de eerste twee weken, tot ik vrijdagmiddag opeens een epileptische aanval kreeg en ik met een ambulance werd afgevoerdquote:
Eikeltje! Nou mag je 8 maanden niet racen..quote:Op maandag 14 juni 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging goed de eerste twee weken, tot ik vrijdagmiddag opeens een epileptische aanval kreeg en ik met een ambulance werd afgevoerd
Flopshowquote:Op maandag 14 juni 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging goed de eerste twee weken, tot ik vrijdagmiddag opeens een epileptische aanval kreeg en ik met een ambulance werd afgevoerd
Weet nog niet hoe of wat, heb de doorverwijzing naar de neuroloog lopen, hopelijk kan ik daar een beetje snel terecht. Had 2 jaar geleden wel pilletjes gehad maar die vielen echt extreem slecht (levetiracetam), kreeg ik eerst een paar uur barstende koppijn, daarna werd ik overemotioneel om vervolgens zes uur te slapenquote:Op woensdag 16 juni 2021 00:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Eikeltje! Nou mag je 8 maanden niet racen..
Nee kut pik, ben je bekend met clonazepam? Hebben ze je dat wel eens gegeven of is dat nu misschien het plan? Slide into DM, geef me je nummer of zo.. I've been there and you know it. Epileptische shit is razendkut.
Interessantere vraag, waarom post je dit in de SC?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:12 schreef KareldeStoute het volgende:
Waarom verdwijnen er berichten in dit topic? NWS / Kamerlid Freek Jansen schiet op papieren Mark Rutte
Vermoedelijk omdat er dingen werden gezegd die tegen de policy zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 23:12 schreef KareldeStoute het volgende:
Waarom verdwijnen er berichten in dit topic? NWS / Kamerlid Freek Jansen schiet op papieren Mark Rutte
Ik vind het wel lievvvvquote:
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat er dingen werden gezegd die tegen de policy zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |