Hey je bent er weer.quote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef DeBraad het volgende:
Toch wel gek dat @:DeBraad zoveel getagged wordt maar dat dit de eerste @:DeBraad post is waar @:DeBraad op reageert. En meteen de laatste
Ik heb zin om je spekjes te voeren.quote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef DeBraad het volgende:
Toch wel gek dat @:DeBraad zoveel getagged wordt maar dat dit de eerste @:DeBraad post is waar @:DeBraad op reageert. En meteen de laatste
En Ama dan???quote:Op zondag 20 september 2020 14:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb zin om je spekjes te voeren.
Dan is hij niet de enige die geil van me wordt.quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie denken hem allemaal te irriteren maar volgens mij wordt die bloedgeil van al die aandacht
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie denken hem allemaal te irriteren maar volgens mij wordt die bloedgeil van al die aandacht
Ja.quote:
Echt hequote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wellicht een welkomstopic met excuses van personen die hem kwaad hebben gedaan.quote:Op zondag 20 september 2020 15:58 schreef Catkiller het volgende:
@:Kiid lelijk jong wanneer kom je weer terug om te kletsen
Leugens.quote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef DeBraad het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:18 schreef Solotovski het volgende:
@:debraad
Waarom eet je alleen crackers en leverpastei?
Speelt er misschien iets dat wij niet mogen weten
quote:
Hij postte laatst wel weer en toen ik dat tegen Myrr zei begon ze over zijn moeder.quote:Op zondag 20 september 2020 15:58 schreef Catkiller het volgende:
@:Kiid lelijk jong wanneer kom je weer terug om te kletsen
Classyquote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij postte laatst wel weer en toen ik dat tegen Myrr zei begon ze over zijn moeder.
Daar heeft Myrr vast en zeker een goede reden voor.quote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij postte laatst wel weer en toen ik dat tegen Myrr zei begon ze over zijn moeder.
Ik mag z’n filmpjes niet meer kijken van hemquote:Op zondag 20 september 2020 16:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand @:DeBraad al getagged?
Idd...weer de laatste.. zoals er nog veel laatste zullen volgen jou kennendequote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef DeBraad het volgende:
niet alsof hij daar iets over te zeggen heeft als ze gewoon openbaar zijn voor iedereen lolquote:Op zondag 20 september 2020 17:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik mag z’n filmpjes niet meer kijken van hem
Ja hij ging al weer janken bij de modjesquote:Op zondag 20 september 2020 17:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
niet alsof hij daar iets over te zeggen heeft als ze gewoon openbaar zijn voor iedereen lol
@DeBraad miemiemiemiemiequote:Op zondag 20 september 2020 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hij ging al weer janken bij de modjes
Je weet zelf ook wel dat dat niet zo wasquote:Op maandag 21 september 2020 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Weet je ook eens hoe wij ons voelden toen je zelf een kutmod was.
Jawel hoor, vraag @DeBraad maar.quote:Op maandag 21 september 2020 10:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat niet zo was
@Solotovski beste modquote:Op maandag 21 september 2020 10:14 schreef Catkiller het volgende:
Weet je ook eens hoe wij ons voelden toen je zelf een kutmod was.
Kan niet, hij heeft me overal geblockedquote:Op maandag 21 september 2020 10:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel hoor, vraag @:DeBraad maar.
Op Tinder niet, wel ff geslacht veranderen in vrouwtje.quote:Op maandag 21 september 2020 10:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan niet, hij heeft me overal geblocked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |