ik vind het niet raar. begrijp het ook welquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja heb je ook wel gelijk in hoor. Ik vind het gewoon heel jammer. Ik heb geen idee hoe ik iets moet aanpakken zonder meteen uitgelachen te worden (ja ik ben ook 15 geweest). Dus doe ik maar niks. Raar? Vast wel. Zwak? ja hoor. Lachwekkend? Wat je wilt. Maar dit is het. En dan word je dus volledig afhankelijk van vrouwen die naar jou toe komen.
Nou, dan kunnen we de tent dus wel sluiten. En dat is wat er dus gebeurt. Of eigenlijk een jaar of tien geleden al gebeurd is, want dit is niet nieuw natuurlijk.
Meer zoals ik die een koffer gaat kopen?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof ik een broek ga kopen he
nou ja uiteindelijk heb je die koffer gekochtquote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer zoals ik die een koffer gaat kopen?
Of eens kijken of een professioneel relatiebemiddelingsbureau iets kan betekenen. Om even weg te blijven van die cattle markets die al die apps zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
ik vind het niet raar. begrijp het ook wel![]()
Maar om een beetje feeling te krijgen kan je beginnen op apps. Of je inschrijven voor speeddates events. en er zijn zelfs cursussen die je kan volgen om het een en ander te leren. En zelfs dan blijft het een kwestie van geluk.
Vrouwen zonder broekquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof ik een broek ga kopen he
Zie je nou wel, uiteindelijk komt alles goedquote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja uiteindelijk heb je die koffer gekocht
ja dat bv ook. maar die drempel ismisschien wat hoog zo gelijkquote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of eens kijken of een professioneel relatiebemiddelingsbureau iets kan betekenen. Om even weg te blijven van die cattle markets die al die apps zijn.
Nou Thais is wel low.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een relatie willen is iets anders dan een Thais vrouwtje die af en toe je huis en jou zuigt he?
Alles komt op zijn wieltjes terecht.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel, uiteindelijk komt alles goed
Zo klinkt het wel heel erg sad.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Thais is wel low.
Maar voor veel mensen is dit de enige uitweg van een totaal eenzaam leven.
En voor die vrouwen de uitweg van armoede en uitzichtloosheid.
Dus win win?
heb nooit aan speeddaten gedaan (want al te lang niet in de markt), maar volgens mij werkt dat matig als je maar matig bent in gesprekken aanknopenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
Maar om een beetje feeling te krijgen kan je beginnen op apps. Of je inschrijven voor speeddates events. en er zijn zelfs cursussen die je kan volgen om het een en ander te leren. En zelfs dan blijft het een kwestie van geluk.
Ja nou maar zo is het wel. De realiteit.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel erg sad.
Jawel, ik waardeer het meedenken ook echt wel hoor, maar dat soort dingen is gewoon steeds weer opnieuwe het bekende mes in lopen. Ik heb dat een paar jaar geleden echt wel een kans gegeven hoor, via Paiq en Parship en zo. Maar niemand wil echt risico lopen. Zodra je met iemand contact hebt is eigenlijk het enige doel "wie wijst wie het eerst af?" Kennelijk voelt dat toch veiliger of zo. Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Thais is wel low.
Maar voor veel mensen is dit de enige uitweg van een totaal eenzaam leven.
En voor die vrouwen de uitweg van armoede en uitzichtloosheid.
Dus win win?
Waarschijnlijk niet, maar ik heb überhaupt nooit echt gedate.quote:
Kan toch ook een Witrus zijn?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.
Super treurig is dat jaquote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.
Sleep with one eye open.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan toch ook een Witrus zijn?
ja maar het is iets. Helemaal niets doen werkt sowieso niet. het levert je misschien geen relatie op maar je kan wel werken aan je social skills en krijgt misschien ook wel feedback waar je iets aan hebt.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nooit aan speeddaten gedaan (want al te lang niet in de markt), maar volgens mij werkt dat matig als je maar matig bent in gesprekken aanknopen
Makkelijk in de omgang, alsof het over een hondenras gaat.quote:WAAROM ZOEKT MEN OEKRAĪENSE EN RUSSISCHE BRUIDEN.
Vrouwen uit de Oekraīne en Rusland zijn zacht, medelevend, vrouwelijk, romantisch, sterk op de familie gericht en gemakkelijk in de omgang. Voor haar familie zorgen is de eerste prioriteit van een Oekraīense vrouw. Oekraīense vrouwen zijn zowel innerlijk als uiterlijk mooi. Dit zijn de meest in het oog springende kwaliteiten die mannen van over de hele wereld aantrekken vinden in Oekraīense en Russische vrouwen.
Als u op zoek bent naar een betrouwbare, stijlvolle en sexy vrouw, uw beste vriendin, uw bestemming – dan willen wij u graag helpen om uw levenspartner te vinden.Wij hebben deze website gebouwd om alleenstaanden te helpen elkaar te ontmoeten. Als u op zoek bent naar een buitenlandse bruid, als uw hart verlangend en hoopvol uitkijkt naar een langdurige relatie met een vrouw die om je geeft, van je houdt, toegewijd is en het huwelijk hoog inschat - dan staan de deuren van ons relatiebureau wijd open voor u en bent u van harte welkom.
Ja geef je te snel op fles. Sorry maar via apps is een eindeloze weg vol met drempels en trollen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, ik waardeer het meedenken ook echt wel hoor, maar dat soort dingen is gewoon steeds weer opnieuwe het bekende mes in lopen. Ik heb dat een paar jaar geleden echt wel een kans gegeven hoor, via Paiq en Parship en zo. Maar niemand wil echt risico lopen. Zodra je met iemand contact hebt is eigenlijk het enige doel "wie wijst wie het eerst af?" Kennelijk voelt dat toch veiliger of zo. Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijk.
En als je dat een of twee keer gezien hebt ben je echt niet meer bereid om het nog een derde of vierde kans te geven natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is iets. Helemaal niets doen werkt sowieso niet. het levert je misschien geen relatie op maar je kan wel werken aan je social skills en krijgt misschien ook wel feedback waar je iets aan hebt.
Fles heeft echt wel dingen te bieden. hij heeft een hobby waar die veel plezier uit haalt. Hoeft de dame in kwestie niet die hobby te delen maar het wel te waarderen dat er een passie is. Hij is reislustig, genoeg mannen van zijn leeftijd die dat helemaal niet hebben. Hij is slim, hoog opgeleid (ga ik van uit) en financieel zelfstandig. Hij is blijkbaar ook leuk in de omgang gezien de fokkers zoals bv liesje die met hem al langere tijd omgaan.
En los van ervaring opdoen en daar eventueel feedback op krijgen: irl ontmoetingen zijn ook niet te vergelijken met onlinecontact. Een oogopslag zegt (mij) meer dan een geschreven "hoi".quote:Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is iets. Helemaal niets doen werkt sowieso niet. het levert je misschien geen relatie op maar je kan wel werken aan je social skills en krijgt misschien ook wel feedback waar je iets aan hebt.
Fles heeft echt wel dingen te bieden. hij heeft een hobby waar die veel plezier uit haalt. Hoeft de dame in kwestie niet die hobby te delen maar het wel te waarderen dat er een passie is. Hij is reislustig, genoeg mannen van zijn leeftijd die dat helemaal niet hebben. Hij is slim, hoog opgeleid (ga ik van uit) en financieel zelfstandig. Hij is blijkbaar ook leuk in de omgang gezien de fokkers zoals bv liesje die met hem al langere tijd omgaan.
nou ja feitelijk klopt het zo wat ik over fles schrijf denk ikquote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Deze vrouw heeft het hart op de juiste plek.
Jij dacht na het eerste contact na tien minuten al keihard te kunnen neuken?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, ik waardeer het meedenken ook echt wel hoor, maar dat soort dingen is gewoon steeds weer opnieuwe het bekende mes in lopen. Ik heb dat een paar jaar geleden echt wel een kans gegeven hoor, via Paiq en Parship en zo. Maar niemand wil echt risico lopen. Zodra je met iemand contact hebt is eigenlijk het enige doel "wie wijst wie het eerst af?" Kennelijk voelt dat toch veiliger of zo. Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijk.
En als je dat een of twee keer gezien hebt ben je echt niet meer bereid om het nog een derde of vierde kans te geven natuurlijk.
Dit is natuurlijk ook niet echt de juiste instelling he. Afwijzingen horen er ook bij (helaas).quote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geef je te snel op fles. Sorry maar via apps is een eindeloze weg vol met drempels en trollen.
je verwachtingen zijn dan dus niet realitisch
klopt ookquote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En los van ervaring opdoen en daar eventueel feedback op krijgen: irl ontmoetingen zijn ook niet te vergelijken met onlinecontact. Een oogopslag zegt (mij) meer dan een geschreven "hoi".
Ja dat is eigenlijk ook zo toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha.
[..]
Makkelijk in de omgang, alsof het over een hondenras gaat.![]()
Zijn al gevallenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De lottoballen gaan weer vallen
Nee misschien niet. Maar elke andere weg is ook niet realistisch. Nogmaals, strikt genomen is het voor mij onbegrijpelijk dat mensen een relatie met elkaar hebben. Iemand moet daarvoor namelijk een risico nemen waarvan ik geleerd heb dat het onspeelbaar is. Dat is mijn leven dan. Ben je lekker klaar mee heaquote:Op donderdag 17 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geef je te snel op fles. Sorry maar via apps is een eindeloze weg vol met drempels en trollen.
je verwachtingen zijn dan dus niet realitisch
Klinkt lastig.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nogmaals, strikt genomen is het voor mij onbegrijpelijk dat mensen een relatie met elkaar hebben. Iemand moet daarvoor namelijk een risico nemen waarvan ik geleerd heb dat het onspeelbaar is.
Ja je kan ook proberen een risico te nemen fles. overigens is het voor de ander ook een risicoquote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee misschien niet. Maar elke andere weg is ook niet realistisch. Nogmaals, strikt genomen is het voor mij onbegrijpelijk dat mensen een relatie met elkaar hebben. Iemand moet daarvoor namelijk een risico nemen waarvan ik geleerd heb dat het onspeelbaar is. Dat is mijn leven dan. Ben je lekker klaar mee hea
doe even normaal gastje. Natuurlijk niet. Ik dacht een contact te hebben waar ik verder wat meer van zou kunnen leren en misschien zou het wel bevallen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht na het eerste contact na tien minuten al keihard te kunnen neuken?
Nee daar zijn ook lieve vrouwen en totale secreten, net zoals euh overal..quote:Op donderdag 17 september 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook zo toch?
Die is van 16-9. Waar is vandaag?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was weer de bijdrage voor vandaag
nee je verwacht dan teveel van apps.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe even normaal gastje. Natuurlijk niet. Ik dacht een contact te hebben waar ik verder wat meer van zou kunnen leren en misschien zou het wel bevallen.
Onze dankquote:Op donderdag 17 september 2020 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nee hoor, IK moet alles vragen, een ander hoeft alleen maar "HAHAH NEE SUKKEL" te zeggen. Daar leer ik dan wel weer van.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan ook proberen een risico te nemen fles. overigens is het voor de ander ook een risico
Gewoon beetje dom swipen en praten op bijv. Tinder en er rolt vanzelf wel een keer een date uit. Geen tot weinig verwachtingen hebben.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je verwacht dan teveel van apps.
De winnaar is pas om middernacht bekend.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die is van 16-9. Waar is vandaag?
Dank.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je niet de juiste match.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, IK moet alles vragen, een ander hoeft alleen maar "HAHAH NEE SUKKEL" te zeggen. Daar leer ik dan wel weer van.
nou ja er zijn best veel mannen die helemaal geen matches op tinder krijgenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon beetje dom swipen en praten op bijv. Tinder en er rolt vanzelf wel een keer een date uit. Geen tot weinig verwachtingen hebben.
Doe dat dan nog 2000 keer, schijt aan hebben, je bent Brad Pitt niet die iedere keer raak schiet.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe even normaal gastje. Natuurlijk niet. Ik dacht een contact te hebben waar ik verder wat meer van zou kunnen leren en misschien zou het wel bevallen.
gauw nog even door postenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De winnaar is pas om middernacht bekend.
Ja dat weet ik niet. Heb het zelf ook maar weinig gebruikt eigenlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er zijn best veel mannen die helemaal geen matches op tinder krijgen
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt gebruikt is het nogal slecht om daar toch nog advies over te geven.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Heb het zelf ook maar weinig gebruikt eigenlijk.
Oh verwacht ik dan teveel van apps. Okee. Wauw. Apps ook maar niet meer doen dus. Jezus ik verwachtte iets en het is al fout. Okee. Dan nietquote:Op donderdag 17 september 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je verwacht dan teveel van apps.
Ja maar de ervaring van een vrouw op tinder is dus niet te vergelijken met die van een manquote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel ooit relatie gehad via Tinder.
Ja ik heb het wel gebruikt maar echt in al die jaren misschien een paar avonden.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt gebruikt is het nogal slecht om daar toch nog advies over te geven.
Dat kan hij beter Bumble gebruiken. Kan je op filteren en een profiel samenstellen.
ik 0quote:Op donderdag 17 september 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar de ervaring van een vrouw op tinder is dus niet te vergelijken met die van een man
De apps doen wat ze moeten doen fles. jij moet jouw verwachtingen bijstellen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh verwacht ik dan teveel van apps. Okee. Wauw. Apps ook maar niet meer doen dus. Jezus ik verwachtte iets en het is al fout. Okee. Dan niet![]()
En nu? Hoe denk je dat ik nu vertrouwen ga krijgen in het idee "relaties kunnen bestaan"?Nee, dat wordt er zo niet beter op. Maar ik ben ook niet helemaal geschift. Die apps blijven bestaan. Dus IETS doen ze goed. Daar mag ik toch wat van verwachten dan?
Die apps werken wel. Maar het is niet zo dat je bij één match gelijk de verlovingsringen kunt kopen. Kijk hoe vaak Bitterbal haar paneerneus heeft gestotenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh verwacht ik dan teveel van apps. Okee. Wauw. Apps ook maar niet meer doen dus. Jezus ik verwachtte iets en het is al fout. Okee. Dan niet![]()
En nu? Hoe denk je dat ik nu vertrouwen ga krijgen in het idee "relaties kunnen bestaan"?Nee, dat wordt er zo niet beter op. Maar ik ben ook niet helemaal geschift. Die apps blijven bestaan. Dus IETS doen ze goed. Daar mag ik toch wat van verwachten dan?
Niet zo dramatisch doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, verkeerd gelezen dan.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel gebruikt maar echt in al die jaren misschien een paar avonden.
Nah dat bedoel ik. En ik heb echt veeeeeeeeel matches en gesprekken gehad. maar goed ben misschien ook wat specifiek maar tochquote:Op donderdag 17 september 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die apps werken wel. Maar het is niet zo dat je bij één match gelijk de verlovingsringen kunt kopen. Kijk hoe vaak Bitterbal haar paneerneus heeft gestoten
En weer ligt het aan mij. Het duurde al zo lang.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De apps doen wat ze moeten doen fles. jij moet jouw verwachtingen bijstellen.
Ja dit ligt aan jou. kan je wel deze houding hebben maar verwachten dat je bij de eerste 2 matches raak schiet is niet realitisch. En dat heeft niets met jou als persoon te maken trouwens.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer ligt het aan mij. Het duurde al zo lang.
Nou ja het is frustrerend. begrijp het wel.quote:
Ik kom op Happn m'n overburen tegen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef Gruj0 het volgende:
Flash zou Happn kunnen gebruiken. Wie weet komt hij met vakantie, op reis wel iemand uit Nederland tegen die het ook heeft en dezelfde passie deelt.![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik zoveel pogingen ook slecht zou trekken. Wel knap dat jij er zo vol en enthousiast voor blijft gaanquote:Op donderdag 17 september 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah dat bedoel ik. En ik heb echt veeeeeeeeel matches en gesprekken gehad. maar goed ben misschien ook wat specifiek maar toch
Of gewoon een psychiater eerst.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef Gruj0 het volgende:
Flash zou Happn kunnen gebruiken. Wie weet komt hij met vakantie, op reis wel iemand uit Nederland tegen die het ook heeft en dezelfde passie deelt.![]()
![]()
ja hij moet er op zittenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik zoveel pogingen ook slecht zou trekken. Wel knap dat jij er zo vol en enthousiast voor blijft gaan
O, daar heb ik ook ooit op gezeten.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat vroegah op relatieplanet. Maar toen was ik nog jong en fris en fruitig.
Leuke vrouwen krijgen aandacht. Lelijke oude dikkerdjes niet echt.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Internetdating is killing voor mannen.
Voor vrouwen trouwens ook maar die krijgen nog iets aandacht.
In principe is ballie ook op het verkeerde paard aan het wedden. Al zal het reizen haar redden.
Het is sowieso verstandig om eerst blij met jezelf te zijn voordat je een relatie aangaat, anders gebruik je het alleen maar als verplaatsing van je eigen probleem waar je dan dus allebei last van gaat krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een soort mannenziekte, zien het leven als een wedstrijdje en hebben naast een te hoge eigendunk op intellectueel gebied een te laag zelfbeeld op fysiek gebied, en het ligt altijd aan de hele wereld en aan vrouwen zonder dat ze in de spiegel durven kijken en de oorzaak bij zichzelf kunnen en durven zoeken.
Ik een keer een getrouwde collega met vier kinderen op Grinderquote:Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom op Happn m'n overburen tegen.
Ja geen idioten ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar heb ik ook ooit op gezeten.Paar leuke dates aan overgehouden.
Logisch toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom op Happn m'n overburen tegen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Wel kaas.Maar moet straks eens slapen denk ik.
Dit probeer ik al twintig jaarquote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om eerst blij met jezelf te zijn voordat je een relatie aangaat, anders gebruik je het alleen maar als verplaatsing van je eigen probleem waar je dan dus allebei last van gaat krijgen.
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso verstandig om eerst blij met jezelf te zijn voordat je een relatie aangaat, anders gebruik je het alleen maar als verplaatsing van je eigen probleem waar je dan dus allebei last van gaat krijgen.
Ja precies, jij snapt het, als je lichtje maar fel genoeg brand van geluk en levensvreugde stikt net van de nachtvlinders om dat lampje.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt wel.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een soort mannenziekte, zien het leven als een wedstrijdje en hebben naast een te hoge eigendunk op intellectueel gebied een te laag zelfbeeld op fysiek gebied, en het ligt altijd aan de hele wereld en aan vrouwen zonder dat ze in de spiegel durven kijken en de oorzaak bij zichzelf kunnen en durven zoeken.
Nee, dat was wat minder oppervlakkig dan al die apps. Maar goed, uiteindelijk heeft het me ook niks blijvends opgeleverdquote:
Wel oppassen dat dat lampje niet te fel wordt en het een vlammenwerper wordtquote:Op donderdag 17 september 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, jij snapt het, als je lichtje maar fel genoeg brand van geluk en levensvreugde stikt net van de nachtvlinders om dat lampje.
Wat heb jij met vlammenwerpers?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel oppassen dat dat lampje niet te fel wordt en het een vlammenwerper wordt
quote:
Je bent niet stiekem in de VS toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel oppassen dat dat lampje niet te fel wordt en het een vlammenwerper wordt
Geloof niet dat ik het geslacht van mijn ongeboren kind bekend hoef te makenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem in de VS toch?
Die is niet compleet toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Echt kut dat ik alles nu heb gezien van nieuwe Lucifer.
Ff checkenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het geslacht van mijn ongeboren kind bekend hoef te maken
Half Oktober volgens mij.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar moet wel weer even wachten.
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Dit is echt het hele punt hier. En een relatie als zaligmakend zien. Je neemt gewoon jezelf mee natuurlijk.
True, maar als je wat ouder wordt is het wel fijn als je een maatje, een klankboord maar niet de ideale man/vrouw treft.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit.
Dit is echt het hele punt hier. En een relatie als zaligmakend zien. Je neemt gewoon jezelf mee natuurlijk.
ideale werkt niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, maar als je wat ouder wordt is het wel fijn als je een maatje, een klankboord maar niet de ideale man/vrouw treft.
beetje idioot dat er doorgespeeld moest worden..quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)tancing-op-veld.html
daar heb ik nooit in gelooftquote:Op vrijdag 18 september 2020 00:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je al zo lang single bent dan geloof je daar niet meer in.
jij bent toch ook nog best jong wel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor Liesje misschien niet, ik heb genoeg keuze.
*snel tevreden
Ja, johquote:Op vrijdag 18 september 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent toch ook nog best jong wel?
Maar ik heb helemaal geen zin in een relatie. En voor de dingen die jij noemt heb ik een handje vrienden. En FOK.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor Liesje misschien niet, ik heb genoeg keuze.
*snel tevreden
*knoopt zijn gulp open.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet zo moeilijk als de sneeuwvlokjes generatie. En jij?
Echt niet? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, ik heb echt iemand nodig die me steunt, onvoorwaardelijk van me houdt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin in een relatie. En voor de dingen die jij noemt heb ik een handje vrienden. En FOK.
ik ben de andere kant van het spectrumquote:Op vrijdag 18 september 2020 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet zo moeilijk als de sneeuwvlokjes generatie. En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben de andere kant van het spectrum*boksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus was precies zo, val je niet aan heh, voor mij is dat compleet anders. Ik heb genoeg aan 1 goede vriend zolang mijn relatie en gezin maar goed zijn. Anders dus, niet beter.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin in een relatie. En voor de dingen die jij noemt heb ik een handje vrienden. En FOK.
Tja hoe zeg je dat met zekerheid? Ik ben nu al jaren single en ik merk dat ik dat gewoon prettig vind Ik mis het hebben van een relatie eigenlijk zelden, misschien een paar keer per jaar met kerst ofzo. Daar tegenover staat dat ik best vaak, als ik thuis kom, blij ben dat ik met niemand hoef te praten. Misschien nooit het juiste dekseltje tegengekomen maar ik heb gemerkt dat ik er dus prima zonder kan en ben dus ook niet op zoek.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt niet? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, ik heb echt iemand nodig die me steunt, onvoorwaardelijk van me houdt.Ik kan prima alleen zijn, maar ik heb zo'n iemand wel nodig.
Ik voelde me geenzins aangevallen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mijn zus was precies zo, val je niet aan heh, voor mij is dat compleet anders. Ik heb genoeg aan 1 goede vriend zolang mijn relatie en gezin maar goed zijn. Anders dus, niet beter.
En seks? Dat moet je toch missen, een warm lijf? Hoef je niet op te antwoorden, maar dat zou ik dus echt missen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja hoe zeg je dat met zekerheid? Ik ben nu al jaren single en ik merk dat ik dat gewoon prettig vind Ik mis het hebben van een relatie eigenlijk zelden, misschien een paar keer per jaar met kerst ofzo. Daar tegenover staat dat ik best vaak, als ik thuis kom, blij ben dat ik met niemand hoef te praten. Misschien nooit het juiste dekseltje tegengekomen maar ik heb gemerkt dat ik er dus prima zonder kan en ben dus ook niet op zoek.
Nee Duits. Nachtploeg zijn bijna allemaal Duitsers. De steigerbouwers zijn wel Pools uiteraardquote:
Yooquote:
Goedemorgen maatquote:
Lijkt me heerlijk somsquote:
Ach soquote:Op vrijdag 18 september 2020 05:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Duits. Nachtploeg zijn bijna allemaal Duitsers. De steigerbouwers zijn wel Pools uiteraard
Įa va?quote:Op vrijdag 18 september 2020 05:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat wilde ik net tegen je zeggen
Wat studeer je?quote:
Met kerst zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:42 schreef aloa het volgende:
Misschien nog een paar dagen vrij dit jaar...
quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook. Misschien met de herfstvakantie nog een paar dagen.
Criminal Psychology. Maar naast m'n fulltime baan, dus zit met regelmaat een heel weekend in de boeken.quote:
Ja omdat ik nu eerst sport en dan pas m'n telefoon pakquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij verschijnt ook steeds later :p
#fitfruitquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu eerst sport en dan pas m'n telefoon pak
Klinkt wel gaafquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Criminal Psychology. Maar naast m'n fulltime baan, dus zit met regelmaat een heel weekend in de boeken.
Yupquote:Op vrijdag 18 september 2020 07:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Dat gaat altijd zo?
Mwa.. heb zelf ook niet veel met de feestdagen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:14 schreef Justin_Case het volgende:
Met kerst vrij zijn vind ik zonde
Het is gewoon kut. Veel te druk overal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwa.. heb zelf ook niet veel met de feestdagen.
Officieel ben ik 1x in de 3 jaar thuis met de feestdagen. Laatste 2 jaar en dit jaar is t om t jaar. Daarvoor ook 6-7 jaar niet thuis geweest.
Zal dit jaar wel anders zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is gewoon kut. Veel te druk overal.
Wtf Harriequote:Op vrijdag 18 september 2020 07:14 schreef Justin_Case het volgende:
Met kerst vrij zijn vind ik zonde
geen volledige monitor standquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Vorige kerst was nog compleet hysterisch met mensen die gesmolten chocolade met goud van schilderijen aan het aflikken waren, eens kijken wat het dit jaar gaat worden in pandemie tijden
quote:Politie beëindigt feest in Leiden
De politie in Leiden heeft gisteravond een einde gemaakt aan een illegaal studentenfeest, meldt het Leidsch Dagblad. Er waren tientallen jongeren bij het feest aanwezig. Buurtbewoners alarmeerden de politie vanwege onder meer geluidsoverlast. De politie maakte een eind aan het feest, nadat geconstateerd werd dat er meerdere coronamaatregelen werden overtreden. Er vonden geen incidenten plaats, maar de studenten lieten wel veel rommel achter.
Lekker man.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna weekend. Helemaal naar de klote vanavond, ja toch
Weet nog niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf Harrie
De kerstdagen zelf toch wel?
Je stelt @Flippiee @Zipportal en mij diep teleur.quote:
Lekker. Mexicaanse keukenquote:Op vrijdag 18 september 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wederom schitterend weer, hopelijk weer een easy dagje op werk. En dan weekend![]()
Vanavond nacho's met gehakt en guacamole en kaas en jalapeņos maken
Hier is het nog t/m dinsdag heerlijk weerquote:
Waar is hier?quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog t/m woensdag heerlijk weerDaarna klapt het om ja. Nou ja dan is het er ook tijd voor ook.
En vanavond gaan die mensen dan weer het hardste huilen omdat in hun regio de coronamaatregelen worden verscherpt, terwijl zij daar zelf verantwoordelijk voor zijn.quote:
Deventerquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is hier?
Beter blijft het goede weer nog even. Bijna vakantie.
Komt goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je stelt @:flippiee @:zipportal en mij diep teleur.
Kerst
Ik hoop wel dat je gewoon mee gaat posten in FEE.
Speciaal voor jou een plaatje
Andere users mogen ook klikken overigens. Kerst is voor iedereen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je stelt @:flippiee @:zipportal en mij diep teleur.
Kerst
Ik hoop wel dat je gewoon mee gaat posten in FEE.
Speciaal voor jou een plaatje
Andere users mogen ook klikken overigens. Kerst is voor iedereen.
Een kop per keer?quote:
Drink koffiequote:Op vrijdag 18 september 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon (nog) geen zin in.
nee ik heb nog zo'n pottenzetter. Ouderwets heaquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vanavond gaan die mensen dan weer het hardste huilen omdat in hun regio de coronamaatregelen worden verscherpt, terwijl zij daar zelf verantwoordelijk voor zijn.
Heb ik ook, prima ding. Hier gaat kan #2 zo aan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik heb nog zo'n pottenzetter. Ouderwets hea
Maar its the most wonderful time of the yearquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon (nog) geen zin in.
Het is gewoon een kut jaarquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je zet onze vriendschap op het spel.
Ja misschien straks in decemberquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar its the most wonderful time of the year
Nou, mooi dat we dan iig nog kerst hebben toch?quote:
Beetje voorbarig om daar maar vast vanuit te gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, mooi dat we dan iig nog kerst hebben toch?
Niet zo moeilijk dat kerst dit jaar the most wonderful time of the year is.
Kerst stelt nooit teleur. Desnoods extra boompje zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje voorbarig om daar maar vast vanuit te gaan
2020 heeft wel alles in zich om een bijzonder jaar te worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje voorbarig om daar maar vast vanuit te gaan
Zou wel leuk zijn als we dan wel weer eens een witte kerst hebben hier. Al zal het wel weer warm genoeg worden om in plaats van te gourmetten, de barbecue aan te zetten voor het kerstdinerquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach over een maand sla ik wel om.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:3 Ig Nobelprijswinnaars van dit jaar
Misofonie
Smakken, snurken, zwaar ademen. Veel mensen storen zich aan geluiden die anderen maken, maar sommigen worden er agressief van. Krijgen letterlijk moordneigingen. Er zijn ook mensen die zulke reacties krijgen bij visuele prikkels, bijvoorbeeld als ze iemand zien zitten die voortdurend met zijn onderbeen wipt. Psychiaters van het AMC in Amsterdam beschreven het fenomeen voor het eerst in 2013 en classificeerden het als een aparte dwangstoornis. De symptomen kwamen namelijk nog niet voor in het handboek voor de psychiatrie. Hoogleraar psychiatrie Damiaan Denys was de stoornis tien jaar eerder tegengekomen toen een vrouw hem vertelde dat ze agressief werd van mensen die niesden. Hij doopte het fenomeen misofonie, haat aan geluid. Het leverde hem en twee medewerkers de prijs voor geneeskunde op.
https://www.trouw.nl/wete(...)eren-werkt~b0b2b77f/
Je hebt gewoon nog niet genoeg kruidnoten gegeten om in de kerststemming te komenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ach over een maand sla ik wel om.
Mummies? Die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2020 heeft wel alles in zich om een bijzonder jaar te worden.
Net zoals ze laatst die mummies vonden
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog niet genoeg kruidnoten gegeten om in de kerststemming te komen.
2021 gaat gewoon net zo'n kut jaar worden als 2020. Alleen met meer kennis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mummies? Die heb ik gemist.
Wel aliens op Venus ofzo toch.
Witte kerst wel beter ja. Was ook een keer tijdens de kerstdagen op de Bahama's. Dat voelt toch anders. Ook de liedjes passen dan niet echt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we dan wel weer eens een witte kerst hebben hier. Al zal het wel weer warm genoeg worden om in plaats van te gourmetten, de barbecue aan te zetten voor het kerstdiner.
Graftombe in Egypte. Alle reacties op twitter waren ook: niet openen!!!quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mummies? Die heb ik gemist.
Wel aliens op Venus ofzo toch.
Onzin maat. Wij hebben het in het ziekenhuis op orde. Niet bang zijn, Harrie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
2021 gaat gewoon net zo'n kut jaar worden als 2020. Alleen met meer kennis.
Dat ben ik ook niet echt. Maar het begint wel vermoeiend te worden allemaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onzin maat. Wij hebben het in het ziekenhuis op orde. Niet bang zijn, Harrie.
Hear hearquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
2021 gaat gewoon net zo'n kut jaar worden als 2020. Alleen met meer kennis.
Geen verplichtingenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Kerst alleen is toch het lekkerst.
Als die maatregelen van vanavond echt zo blijven als dat ze nu bekend zijn dan gaat dat echt 0.0 helpenquote:
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel last meer van.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet echt. Maar het begint wel vermoeiend te worden allemaal.
Ik snap dat 'verplichtingen' argument nooit zo goed. Ga lekker als je zin hebt.quote:
Lekker maat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel last meer van.
Ik zie gewoon mijn familie en vrienden. Sporten kan weer. Zo erg vind ik het allemaal niet.
Ik ben een keer in IJsland geweest met kerst. De kersttraditie die onze lokale gids beschreef, spreekt me ook wel aan: op kerstavond met familie bij elkaar komen en cadeaus uitwisselen, meestal een boek en op 1e kerstdag gewoon thuis in pyjama op de bank liggen om dat boek te lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Witte kerst wel beter ja. Was ook een keer tijdens de kerstdagen op de Bahama's. Dat voelt toch anders. Ook de liedjes passen dan niet echt.
Het glas is halfvol Haags, als je niet uit kunt eten dan eet je je vriendin gewoon wat vaker uit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet echt. Maar het begint wel vermoeiend te worden allemaal.
Like gegevenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het glas is halfvol Haags, als je niet uit kunt eten dan eet je je vriendin gewoon wat vaker uit.
Oh ik zit er ook niet meequote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap dat 'verplichtingen' argument nooit zo goed. Ga lekker als je zin hebt.
Ik heb een ontzettend toffe familie (en schoonfamilie). De kerstdagen zijn altijd geniaal.
Ja, die slaan nergens op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als die maatregelen van vanavond echt zo blijven als dat ze nu bekend zijn dan gaat dat echt 0.0 helpen
Ja heeft echt geen zin allemaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als die maatregelen van vanavond echt zo blijven als dat ze nu bekend zijn dan gaat dat echt 0.0 helpen
Boek lezen klinkt ideaal om kerst mee te vierenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer in IJsland geweest met kerst. De kersttraditie die onze lokale gids beschreef, spreekt me ook wel aan: op kerstavond met familie bij elkaar komen en cadeaus uitwisselen, meestal een boek en op 1e kerstdag gewoon thuis in pyjama op de bank liggen om dat boek te lezen.
M'n post was eigenlijk een stom semi-rijmpjequote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap dat 'verplichtingen' argument nooit zo goed. Ga lekker als je zin hebt.
Ik heb een ontzettend toffe familie (en schoonfamilie). De kerstdagen zijn altijd geniaal.
Ik denk dat dat virus meteen blind wordt van dat licht en uit zichzelf vertrekt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt tegen corona ga ik dat thuis ook doen
Vorig jaar gedaan met een Facebook-groepquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een keer in IJsland geweest met kerst. De kersttraditie die onze lokale gids beschreef, spreekt me ook wel aan: op kerstavond met familie bij elkaar komen en cadeaus uitwisselen, meestal een boek en op 1e kerstdag gewoon thuis in pyjama op de bank liggen om dat boek te lezen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat dat virus meteen blind wordt van dat licht en uit zichzelf vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |