Dan nog was dit niet bepaald de bedoeling he.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wuhan is relatief covid free.

Als ze dat morgen bekend maken, pak ik er popcorn bij om de reacties te lezen!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Als je het probleem wil aanpakken moet je alle 15-30 jarigen de toegang tot de horeca ontzeggen tot de aantallen weer onder controle zijn

Daarom. Het gaat om de afschrikking.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En is ook niet nodig. Als de intentie er maar is om afstand te houden.

Ik pak de trein naar Amsterdam voor een pilsje op de Zeedijkquote:Op donderdag 17 september 2020 22:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als ze dat morgen bekend maken, pak ik er popcorn bij om de reacties te lezen!

Ach het maakt toch geen hol uit voor mijn gevoel. Iedereen vind wel weer een reden om ergens boos over te kunnen zijn... het is wat dat betreft echt doodvermoeiend....quote:Op donderdag 17 september 2020 22:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]

Echt he? Ik sta versteld van het grote aantal zeikerds in Nederland.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach het maakt toch geen hol uit voor mijn gevoel. Iedereen vind wel weer een reden om ergens boos over te kunnen zijn... het is wat dat betreft echt doodvermoeiend....

Buiten op straat boeit niet kunnen we inmiddels toch wel stellen?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf een aantal dagen in Duitsland geweest vorige week, maar ik moet zeggen dat ik de mondkapjesplicht in restaurants, winkels, OV en op drukke plekken wel een farce vind hoor. In een winkelstraat heb je zo'n mondkapje al snel 4, 5 keer in je handen bij het op en af doen, want op straat doet iedereen m af. In restaurants moet ie op bij het binnenkomen en als je gaat lopen, dus ook daar is het een veelvuldig op- en afdoen wat niet heel erg helpt voor de kwaliteit van je kapje. Wat me het meest opviel is echter dat de 1,5 meter afstand totaal niet wordt nageleefd op straat.

Me2... zou wel leuk zijn om de spanning wat te breken en dan maandag zeggen dat het een experiment was.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]

Maar niet iedereen kan de-escalerend optreden, dronken mensen aanspreken zonder dat ze aggresief worden, en ga zo maar door. Niet iedereen kan inschatten wanneer het toch écht beter is om een waarschuwing te geven omdat je anders een opstootje creert met 50 boze jongeren terwijl je met z'n tweën bent. Etc.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Iedereen kan mensen op de bon slingeren die geen anderhalve meter afstand houden. Geef ze een meetlint en een bonnenboekje en ze kunnen aan de slag.

Zeedijk, count me inquote:Op donderdag 17 september 2020 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik pak de trein naar Amsterdam voor een pilsje op de Zeedijk.

Die Chinezen zijn gewoon gestopt met testen.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wuhan is relatief covid free.

Goebbels zelf zou trots zijn op dit soort propaganda.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn gewoon gestopt met testen.

Ja maar dat kan niet he “het is niet ieder voor zich en de GGD voor ons allen”quote:Op donderdag 17 september 2020 22:48 schreef capricia het volgende:
De testcapaciteiten moeten gewoon op orde zijn. Dichtbij. En snelle uitslagen. Zodat iedereen het binnen 24 uur of sneller weet.
Zo lang kun je jezelf wel afzonderen.
Dit is het minimale wat moet kloppen. Voordat er allerlei andere zaken gesloten worden.

Dit moeten ze inderdaad zo snel mogelijk regelen. 48 uur is ook nog goed. Maar dit beleid kost werkgevers (met name in het MKB) echt klauwen met geld en voor de scholen is het ook een strop.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:48 schreef capricia het volgende:
De testcapaciteiten moeten gewoon op orde zijn. Dichtbij. En snelle uitslagen. Zodat iedereen het binnen 24 uur of sneller weet.
Zo lang kun je jezelf wel afzonderen.
Dit is het minimale wat moet kloppen. Voordat er allerlei andere zaken gesloten worden.

Jup. Worden we niet allemaal opgesloten, dan janken er mensen. Laten we het toe dat jongeren elkaar besmetten, dan janken er mensen. Ondertussen blijft de overheid lekker tegenstrijdigheden zenden en is ogenschijnlijk weer eens niemand bezig met een plan b voor als de vaccinatie toch niet kan of niet effectief is.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach het maakt toch geen hol uit voor mijn gevoel. Iedereen vind wel weer een reden om ergens boos over te kunnen zijn... het is wat dat betreft echt doodvermoeiend....

Reserveer jij dan?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Je zou trouwens de horeca in andere regio's gewoon kunnen adviseren om reserveringen van mensen uit oranje regio's te weigeren, maar dat zal ook wel weer teveel moeite zijn om na te leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |