abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:49:50 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195123700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bijna een record?

Typisch België. Altijd net niet.
Voor hunzelf uiteraard. Op een na het hoogste aantal op 1 dag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195123702
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En van mij mogen ze de publieke schandpaal omver halen. Fraai is het natuurlijk niet wat het meisje zegt en doet, maar om een minderjarige nu te gaan namen en shamen...
Ze geeft een heel slecht voorbeeld aan al haar volgers.
pi_195123715
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Voor hunzelf uiteraard. Op een na het hoogste aantal op 1 dag.
Zelfs hun eigen record is weer te hoog gegrepen voor die Belgen.

@Belg wat is dit dan?
pi_195123716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ze geeft een heel slecht voorbeeld aan al haar volgers.
En ze deelt haar filmpje zelf publiekelijk. Zoals ik al zei: fraai is het niet. Maar dat is de publieke schandpaal ook niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:51:26 #230
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195123720
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zelfs hun eigen record is weer te hoog gegrepen voor die Belgen.

@:belg wat is dit dan?
:D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195123774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:48 schreef DireStraits7 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)69262616534-96170e07

Het meeste uit het artikel is wel bekend voor een ingelezen persoon, maar dit is toch wel een nieuwe conclusie.
[..]

In hetzelfde artikel halen ze deze grafiek aan van Our World in Data:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:03:30 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195123869
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Had het op de vorige pagina gepost al, maar niemand die verbaast is over de meer dan 2000 cases vandaag in Belgie :P

Dubbele van gister en bijna een record.
Hoe kan dat nou met al die strenge regels?
pi_195123893

Jongeren gaan echt niet ineens om 12 uur naar bed maar gaan elders (in slecht geventileerde kleine ruimtes waar geen Coronaregels gelden) verder met hun feestjes. Zeer logische redenering van deze man, al spreekt hij natuurlijk wel voor eigen parochie.

Als de maatregelen zich echt beperken tot wat we nu weten zitten we binnen afzienbare tijd alsnog met intelligente lockdown-achtige taferelen. Antwerpen waar deze kolder van avondklokken, mondkapjes, en sociale bubbels al anderhalve maand aan de gang is kan zich qua besmettingen nauwelijks onderscheiden met bijv Amsterdam (vorige week 841 vs 1280, geïndexeerd op het aantal inwoners letterlijk geen verschil )
blablablabla
pi_195123897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou met al die strenge regels?
Allemaal hun mondkapje verkeerd gebruikt natuurlijk. :P
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195123905
“Net even door de teststraat geweest, nou even lekker koffiedrinken in het restaurant van de Hema want dat hep ik wel verdiend na die kuttest.
Me neus doet pijn man!
Egt he!“

:')
pi_195123958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:48 schreef DireStraits7 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)69262616534-96170e07

Het meeste uit het artikel is wel bekend voor een ingelezen persoon, maar dit is toch wel een nieuwe conclusie.
[..]

Dat is toch niet nieuw? En dat is toch juist zeer problematisch, dat dat die 3% nu niet meer gehaald wordt?

Het is iig mijn gehele frustratie over wat er mis gaat in Nederland.
pi_195123983
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:04 schreef Elan het volgende:

Jongeren gaan echt niet ineens om 12 uur naar bed maar gaan elders (in slecht geventileerde kleine ruimtes waar geen Coronaregels gelden) verder met hun feestjes. Zeer logische redenering van deze man, al spreekt hij natuurlijk wel voor eigen parochie.

Als de maatregelen zich echt beperken tot wat we nu weten zitten we binnen afzienbare tijd alsnog met intelligente lockdown-achtige taferelen. Antwerpen waar deze kolder van avondklokken, mondkapjes, en sociale bubbels al anderhalve maand aan de gang is kan zich qua besmettingen nauwelijks onderscheiden met bijv Amsterdam (vorige week 841 vs 1280, geïndexeerd op het aantal inwoners letterlijk geen verschil )
Kan je van een lockdown niet hetzelfde zeggen? Dat studenten thuis in slecht geventileerde ruimtes zonder toezicht gaan feesten? (Tenminste, ik neem aan dat dat zijn verhaal is :P)
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:14:54 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195124029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Allemaal hun mondkapje verkeerd gebruikt natuurlijk. :P
Dat die dingen in het buitenland massaal verkeerd worden gebruikt moge duidelijk zijn.
pi_195124052
'Britse sneltest geeft accurate uitslag'
De Britse covid-19-test DnaNudge geeft in vrijwel alle gevallen binnen een uur een betrouwbare uitslag zonder dat een laboratorium nodig is, blijkt uit een wetenschappelijke studie die is gepubliceerd in het toonaangevende tijdschrift The Lancet.

De nieuwe testmethode is gebaseerd op het ontwerp van een dna-test die is ontwikkeld door een wetenschapper van het Imperial College London. In 94,4 procent van de gevallen geeft hij correct aan dat iemand besmet is met corona. Als de test aangeeft dat iemand geen corona heeft, klopt dat volgens de studie altijd.

De Britse gezondheidsminister Matt Hancock zegt dat de test goed geschikt is voor het testen van werknemers, maar hij wordt in Groot-Brittannië ook in gebruik genomen in ziekenhuizen. Net als Nederland neemt het aantal coronapatiënten in Groot-Brittannië in rap tempo toe. "Het aantal ziekenhuisopnames verdubbelt elke acht dagen", zegt Hancock. "Iedereen moet hard zijn best doen om het virus terug te dringen."

De Britse overheid praat over nieuwe maatregelen. Een nationale lockdown ligt nog op tafel, zegt Hancock desgevraagd, maar dat wordt wel gezien als uiterste middel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195124117
Ik hoop dat die sneltest binnenkort al gebruikt gaat worden. Kan cruciaal zijn komende maanden om de controle niet te verliezen.

Is er bekend hoe Nederland hiermee bezig is? Wordt het al besteld? Wat is het plan?
pi_195124130
Zou fijn zijn als het beleid gericht wordt op de groep die zich zorgen maakt t.o.v. de losse flodders nu. Inmiddels is de angst bij veel mensen weg dus is het logisch dat foei roepen geen zin meer heeft
pi_195124146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Verklaar je nader? Als je niet weet dat dit bestond en dus (naar ik aanneem) ook niet binnen bent geweest in een kroeg na 01:00 uur, hoe kan je dit zo stellen?
Omdat ik ervoor vrij frequent in kroegen ben geweest en dat gewoon niet rijmt met de maatregelen. Nijmegen al die kroegen bijvoorbeeld met besmettingen, ja duh die kroegen zijn zo groot als een huiskamer waar je dan met veels te veel mensen staat.

Vroeger in die kroegen wel goed aan m'n weerstand gewerkt, na urenlang hutje mutje met 200 zwetende personen op 40m2, slecht afgespoelde bierglazen en chicks zoenen die eerder die avond mss ook al bezig waren voelde je je altijd wel dat je lichaam menig bacterie en virusdeeltjes aan het trotseren was.

Logisch dat nachtclubs niet open kunnen. Maar dacht dat zelfde al wel zou gelden voor de bruine kroeg na middernacht als met alcohol in spel men zich nog minder aan de regels houd
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:24:50 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195124148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoop dat die sneltest binnenkort al gebruikt gaat worden. Kan cruciaal zijn komende maanden om de controle niet te verliezen.

Is er bekend hoe Nederland hiermee bezig is? Wordt het al besteld? Wat is het plan?
Nederland heeft een plan?
pi_195124150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:26 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Social media is echt het kanker van deze tijd hoor. Internet heeft veel goeds gebracht deze eeuw, maar social media hoort daar niet bij.
De beste post tot nu toe
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195124156
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kan je van een lockdown niet hetzelfde zeggen? Dat studenten thuis in slecht geventileerde ruimtes zonder toezicht gaan feesten? (Tenminste, ik neem aan dat dat zijn verhaal is :P)
Niet als je achter de voordeur gaat handhaven en die 6 mensen van advies naar verplichting stelt.
blablablabla
pi_195124218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nederland heeft een plan?
Echt he. Dit soort dingen zijn dus keer op keer het probleem.
Onzinnig de kroeg een uurtje eerder dicht en looproutes op straat.
Maar met iets wat helpt hoor je niks over tot januari. Dan gaan we eens kijken, onderzoeken en vergaderen.

Is er echter een pre order en is er een plan om dit snel uit te rollen dan excuses.
pi_195124225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

Rivm onderzoekt of dit toegepast kan worden in NL.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195124248
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Echt he. Dit soort dingen zijn dus keer op keer het probleem.
Onzinnig de kroeg een uurtje eerder dicht en looproutes op straat.
Maar met iets wat helpt hoor je niks over tot januari. Dan gaan we eens kijken, onderzoeken en vergaderen.

Is er echter een pre order en is er een plan om dit snel uit te rollen dan excuses.
Wat is nu het probleem?
pi_195124301
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is toch niet nieuw?
De conclusie dat het testbeleid tot vorige week op orde was wel. Ik lees hier hoofdzakelijk geklaagd dat het testbeleid nooit goed op orde is geweest.
pi_195124311
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Rivm onderzoekt of dit toegepast kan worden in NL.
Nouja als het in dat lancet blad staat en 94% accuraat is + geen false negatives dan moet dat gezien de huidige situatie omtrent testen en we bijna oktober in gaan wel asap geregeld worden.

Zou natuurlijk perfect zijn. Binnen een uur de uitslag. Laagdrempelig, snel.
Cruciaal voor de economie, controle over het virus en ook vanuit sociaal oogpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')