Ouch, dat lijkt me inderdaad wel even schrikken.Hopelijk maakt ze het goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:06 schreef Debsterr het volgende:
Maandag BHV gehad en mocht gisteravond meteen toepassen. Liep samen met KM en Corrie naar buiten bij Van Moll, zien we een meisje op de grond liggen tussen de fietsen met een bebloed gezicht. waarschijnlijk dronken omgekiept, toch maar ambulance gebeld want echt heel haar gezicht was rood
. Was wel schrikken.
Ja straks even kijken of we via Van Moll een update kunnen krijgen. Er kwamen na een paar minuten 2 vriendinnen bij die zeiden verpleegkundigen te zijn, maar goed, die waren ook niet nuchter, dus we hebben toch een ambulance laten komen ook al zeiden zij dat het niet nodig was.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch, dat lijkt me inderdaad wel even schrikken.Hopelijk maakt ze het goed.
Heftig, hopen dat het meevalt voor haar. En hoe voelt het een dag later voor jou?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:06 schreef Debsterr het volgende:
Maandag BHV gehad en mocht gisteravond meteen toepassen. Liep samen met KM en Corrie naar buiten bij Van Moll, zien we een meisje op de grond liggen tussen de fietsen met een bebloed gezicht. waarschijnlijk dronken omgekiept, toch maar ambulance gebeld want echt heel haar gezicht was rood
. Was wel schrikken.
Ik ben vooral blij dat ik in zo'n situatie heel kalm kan blijven, het had waarschijnlijk ook heftiger binnen gekomen bij mijzelf als ik gisteravond geen biertjes had gedronken. Ben ook als een blok in slaap gevallen thuis. En kon natuurlijk al verwerken onderweg naar huis met KM. Maar het blijft je wel bij ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heftig, hopen dat het meevalt voor haar. En hoe voelt het een dag later voor jou?
Fijn dat je op zo'n moment op KM kan terugvallen. Ook daar heb je uiteindelijk een partner voor.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben vooral blij dat ik in zo'n situatie heel kalm kan blijven, het had waarschijnlijk ook heftiger binnen gekomen bij mijzelf als ik gisteravond geen biertjes had gedronken. Ben ook als een blok in slaap gevallen thuis. En kon natuurlijk al verwerken onderweg naar huis met KM. Maar het blijft je wel bij ja.
Eén welgemikte klap op je hoofd met zo'n flesje kan als genoeg zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:43 schreef STING het volgende:
Daar heb je denk ik wel aardig wat flesjes van nodig om jezelf een coma te bezorgen
Jezus wat klef.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je op zo'n moment op KM kan terugvallen. Ook daar heb je uiteindelijk een partner voor.
Je vindt mij leuker als ik random om tettenpics vraag? Doe er dan maar eentje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:13 schreef TaMieke het volgende:
Jezus wat klef.
Waar is dat regenboog kots gifje?
Heftig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:06 schreef Debsterr het volgende:
. Was wel schrikken.
Nou, die stoutjes bij van Moll kunnen aardig aantikken, dat kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel aardig wat flesjes van nodig om jezelf een coma te bezorgen
Nee. Ik vind niemand leukquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vindt mij leuker als ik random om tettenpics vraag? Doe er dan maar eentje.
Yep, die lag lekker bij onze voeten te slapen de hele avondquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heftig.
Maar ook: Was Corrie bij van Moll?
Damn.
Ik zat met biertjes bij de Trafalgar.
Wat doet OG3NE nou weer hier?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat ze zo rustig kan zijn op drukke plekkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep, die lag lekker bij onze voeten te slapen de hele avonden daarvoor was ze bij de Burger!
Dat noemen we 'vrijdag'. Ik ga binnenkort de boel hier wat omgooien en ben tussendoor wat kasten aan het leegmesten. Wat verzamel je toch een teringzooi allemaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een enorme WOG dag
De giga deadline is sinds vorige week voorbij. M'n presentatie is af. De mail is heel stil. En ik werk thuis.
Allemaal niet bevorderlijk voor de motivatie!
Ik heb een halve dag vrij gepakt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat noemen we 'vrijdag'. Ik ga binnenkort de boel hier wat omgooien en ben tussendoor wat kasten aan het leegmesten. Wat verzamel je toch een teringzooi allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |