De geloofwaardigheid is totaal weg bij de minder intelligente mensen onder ons. Dit virus is niet zo maar een virus. Dit virus is een killervirus. Echt vervelend dat je het niet serieus neemt.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Haha. Ga je nu beweren dat het veel meer mis gaat nu dan in maart? Man man man man man.
Ja, dat "advies" om thuis te werken doet het ook niet meer zo goed. Zoals eigenlijk al die vrijblijvende adviesjes waarmee de regering nog steeds denkt het virus te kunnen bedwingen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
En ze vergeten ook even de forenzen. Meeste mensen werken toch in de meest besmette gebieden. Die nemen het ook weer mee naar huis. Werken bijvoorbeeld in Amsterdam, raken daar besmet, nemen het weer mee naar het Gooi waar ze wonen. Kuchen daar even op een plek waar het niet moet en zo spreid het als een olievlek verder.
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid is totaal weg bij de minder intelligente mensen onder ons. Dit virus is niet zo maar een virus. Dit virus is een killervirus. Echt vervelend dat je het niet serieus neemt.
Een positieve test wil lang niet altijd zeggen dat je besmettelijk bent.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zou ik zorgwekkend vinden eerlijk gezegd. Men onderschat hier constant de macht van exponentiele groei. Deze 1700 wandelende Corona-besmettingen zijn veel meer dan 2x zo gevaarlijk als toen er 850 besmetten rondliepen.
Dat was toch in februari ook al? Sterker, het advies is nog steeds zoveel mogelijk thuis te werken.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
En ze vergeten ook even de forenzen. Meeste mensen werken toch in de meest besmette gebieden. Die nemen het ook weer mee naar huis. Werken bijvoorbeeld in Amsterdam, raken daar besmet, nemen het weer mee naar het Gooi waar ze wonen. Kuchen daar even op een plek waar het niet moet en zo spreid het als een olievlek verder.
Niet met die instelling, nee.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het toont vooral aan dat het een illusie is te denken dat je over alles maar controle kunt uitoefenen.
Dit zou er morgen best bij kunnen komen qua advies.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
Het is ook belachelijk dat daar niet meer gehoor aan wordt gegeven.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was toch in februari ook al? Sterker, het advies is nog steeds zoveel mogelijk thuis te werken.
Als ze achter dat onderzoek nu eens wat vaart zouden zettenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een positieve test wil lang niet altijd zeggen dat je besmettelijk bent.
Niet iedereen kan zijn werk vanuit huis doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was toch in februari ook al? Sterker, het advies is nog steeds zoveel mogelijk thuis te werken.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat daar niet meer gehoor aan wordt gegeven.
Nee, maar aan het extreem lage aantal auto's op de weg in maart, kon je wel zien dat een stuk meer mensen thuis zouden kunnen werken dan er nu nog doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zijn werk vanuit huis doen.
Nee, het is gewoon een illusie. Tot op zekere hoogte kun je wel wat in de melk brokkelen, maar veel 'maatregelen' zijn vooral om onszelf het idee te geven dat we controle kunnen uitoefenen.quote:
Dan print je toch een foto voor hem uit?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Precies.
Dit dus.
Mijn baas eist bv. dat ik minimaal 2 dagen in de week op kantoor werk. Waarom? 'Je gezicht laten zien'
Bij ons is dat vrijwillig 1 dag in de 2 weken Maxquote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Precies.
Dit dus.
Mijn baas eist bv. dat ik minimaal 2 dagen in de week op kantoor werk. Waarom? 'Je gezicht laten zien'
Juist werkgevers zouden van hun werknemers moeten vragen om thuis te blijven wanneer dat kan.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Precies.
Dit dus.
Nee uiteraard. Er zijn natuurlijk meer besmettelijke mensen dan een dagresultaat. Ik wilde ermee aangeven dat met de aantallen die we nu hebben het expontentieel kan misgaan. Van 50 naar 100 is wat anders dan 1700 naar 3400, maar daar is niet heel veel meer voor nodig.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een positieve test wil lang niet altijd zeggen dat je besmettelijk bent.
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan print je toch een foto voor hem uit?
Het is echt lachwekkend dat het niet voor het Gooi lijkt te gaan gelden, idd. Het gaat hier ook al niet al te best en we liggen midden tussen een aantal van de genoemde veiligheidsregio's in.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
Vergeet niet dat veel bedrijven ook gewoon letterlijk stil lagen toen he.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar aan het extreem lage aantal auto's op de weg in maart, kon je wel zien dat een stuk meer mensen thuis zouden kunnen werken dan er nu nog doen.
Ben al een half jaar niet op kantoor geweest, rijksoverheidquote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist werkgevers zouden van hun werknemers moeten vragen om thuis te blijven wanneer dat kan.
Ja dat kon in april of mei ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zijn werk vanuit huis doen.
Een klein aantal bedrijven hebben tijdelijk wel minder werk gehad ja. Strelen dat we nu op het niveau van februari zitten is gewoon regelrechte lariekoek.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel bedrijven ook gewoon letterlijk stil lagen toen he.
Ik huur m'n eigen kantoor, maar daar ben ik sinds maart ook al niet meer geweest. Ik weet nog niet of ik het volgend jaar wel aan ga houden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik werk zelf al sinds maart thuis en verwacht niet meer naar kantoor te gaan dit jaar.
Bij ons zijn er twee besmettingen en dat wordt stil gehouden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist werkgevers zouden van hun werknemers moeten vragen om thuis te blijven wanneer dat kan.
Tokkie remover komt ze wel tegen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid is totaal weg bij de minder intelligente mensen onder ons.
Hoe weet jij er dan van?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons zijn er twee besmettingen en dat wordt stil gehouden.
Lek het anoniem naar de lokale krant.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons zijn er twee besmettingen en dat wordt stil gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |