Morgen zal dat wel halverwege de middag wel gebeuren.quote:
België is een parodie op een land.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de grootste verbazing over dat ik dan besef dat er een regering van de Duitstalige Gemeenschap is daar.
Doe dan niks.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Lampen aan om 24:00u
Potdomme dat zal het virus een poepie laten ruiken!!
Nu al blijkbaar. 12 uur avondklokje. Net als in Antwerpen. Daarna lekker thuis gaan zuipen.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen zal dat wel halverwege de middag wel gebeuren.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu al blijkbaar. 12 uur avondklokje. Net als in Antwerpen. Daarna lekker thuis gaan zuipen.
12 uur gaan de lichten aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:
Ik las op de telegraaf dat het 01:00 zou sluiten
Draconische maatregelenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:
En vanaf 00 uur niet meer naar binnenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:
12 uur niemand meer binnen, een uur sluiten. Daar heb je dus helemaal niks aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:
Precies. Het OV gaat namelijk nog snachts.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Allemaal dus om dezelfde tijd de straat op en het OV in, eventueel ergens anders verder zuipen.
Geldt dit alleen voor bepaalde steden of voor heel Nederland?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Allemaal dus om dezelfde tijd de straat op en het OV in, eventueel ergens anders verder zuipen.
De zes grote steden.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geldt dit alleen voor bepaalde steden of voor heel Nederland?
Een 'we doen iets zodat het lijkt of we er wat aan gedaan hebben maatregel'quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
Om 00:00 kun je gewoon de metro pakken hoor.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Het OV gaat namelijk nog snachts.
Welke maatregel is er beter?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Een 'we doen iets zodat het lijkt of we er wat aan gedaan hebben maatregel'
6 veiligheidsregio's met grootste besmettingenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geldt dit alleen voor bepaalde steden of voor heel Nederland?
Hoezo.quote:
Fout, het is de VERlichtingscampagne om 00:00.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:17 schreef hooibaal het volgende:
Oh, en ze gaan ook voorlichtingscampagnes voor jongeren organiseren! Dat zal helpen!!
Ik bedoelde niks mis met lekker thuis zuipen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
In Antwerpen lopen de besmettingsgevallen toch ook gewoon weer op.
Dus wat voor nut heeft het
Een algeheel alcoholverbod zou daarom verstandig zijnquote:Op donderdag 17 september 2020 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoelde niks mis met lekker thuis zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |