Tja.. het zijn radicaliserende algoritme's het begint allemaal leuk en onschuldig, maar voor je het weet zit je klem in de sectarische echokamer van het algoritmequote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie nooit politieke of vaccin gerelateerde topics op Facebook. Algoritmes reageren op het gedrag van users over het algemeen.

Ja, dat zal het wel zijn...het is nooit de verantwoordelijkheid van de persoon achter het toetsenbord, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja.. het zijn radicaliserende algoritme's het begint allemaal leuk en onschuldig, maar voor je het weet zit je klem in de sectarische echokamer van het algoritme

De Belgische politiek is zo complex dat de meeste Belgen er ook geen hol meer van begrijpenquote:Op donderdag 17 september 2020 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de grootste verbazing over dat ik dan besef dat er een regering van de Duitstalige Gemeenschap is daar.

Eigenlijk is dat een hele goede vraag, is het wel de schuld van diegene achter het toetsenbord? Als het algoritme weet hoe het een kant van jou kan voeden en versterken?quote:Op donderdag 17 september 2020 19:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn...het is nooit de verantwoordelijkheid van de persoon achter het toetsenbord, natuurlijk.

Dat is mischien wat te veel off topic maar ik geloof daar iig niet in.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een hele goede vraag, is het wel de schuld van diegene achter het toetsenbord? Als het algoritme weet hoe het een kant van jou kan voeden en versterken?

Morgen zal dat wel halverwege de middag wel gebeuren.quote:

België is een parodie op een land.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de grootste verbazing over dat ik dan besef dat er een regering van de Duitstalige Gemeenschap is daar.

Doe dan niks.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Lampen aan om 24:00u
Potdomme dat zal het virus een poepie laten ruiken!!

Nu al blijkbaar. 12 uur avondklokje. Net als in Antwerpen. Daarna lekker thuis gaan zuipen.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen zal dat wel halverwege de middag wel gebeuren.

Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu al blijkbaar. 12 uur avondklokje. Net als in Antwerpen. Daarna lekker thuis gaan zuipen.

12 uur gaan de lichten aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:
Ik las op de telegraaf dat het 01:00 zou sluiten

Draconische maatregelenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:

En vanaf 00 uur niet meer naar binnenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:

12 uur niemand meer binnen, een uur sluiten. Daar heb je dus helemaal niks aan.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:14 schreef zalkc het volgende:

Precies. Het OV gaat namelijk nog snachts.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Allemaal dus om dezelfde tijd de straat op en het OV in, eventueel ergens anders verder zuipen.

Geldt dit alleen voor bepaalde steden of voor heel Nederland?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Allemaal dus om dezelfde tijd de straat op en het OV in, eventueel ergens anders verder zuipen.

De zes grote steden.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geldt dit alleen voor bepaalde steden of voor heel Nederland?

Een 'we doen iets zodat het lijkt of we er wat aan gedaan hebben maatregel'quote:Op donderdag 17 september 2020 20:15 schreef Cynicio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |