SPOILER: Regels omtrent foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Niet drinken, je moet nog rijden!quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 17 september 2020 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet drinken, je moet nog rijden!
Boeiend, ergens heen!quote:
Leuke dingen?quote:
Kijk, dat is lekker; dan kan je t batterijtje weer lekker gaan opladenquote:Op donderdag 17 september 2020 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn bloedwaarden zijn bijna weer goed
Ja precies dat!! Ik heb weer bijna helemaal Graves en ik ben er nog nooit zo blij mee geweestquote:Op donderdag 17 september 2020 17:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk, dat is lekker; dan kan je t batterijtje weer lekker gaan opladen
Midweekje Limburg. Lekker eten, spelletjes spelen, luieren en genietenquote:Op donderdag 17 september 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Woehoo![]()
![]()
Ga je nog wat leuks doen?
quote:Op donderdag 17 september 2020 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn bloedwaarden zijn bijna weer goed
Limburg is dan ook heeeeeel gezelligquote:Op donderdag 17 september 2020 17:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Midweekje Limburg. Lekker eten, spelletjes spelen, luieren en genieten
Mooi dat het weer beter met je gaat!
Ja echt welquote:
Oeh dat klinkt chillquote:Op donderdag 17 september 2020 17:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Midweekje Limburg. Lekker eten, spelletjes spelen, luieren en genieten
Mooi dat het weer beter met je gaat!
Wel Nederlands Limburg hèquote:Op donderdag 17 september 2020 17:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Limburg is dan ook heeeeeel gezellig
Hahaquote:
Was ook best fris windje vandaag, zo mag dit weer wel blijven tot kerstquote:Op donderdag 17 september 2020 19:36 schreef fietsie het volgende:
Hier is het heeeeerlijk afgekoeld al, 15 graden
Ben kapot man.. hele week achterlijk vroeg op..quote:
Ja ik ook......veel te veel moeten werken......maar zoek nog een beetje aandachtquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben kapot man.. hele week achterlijk vroeg op..
Ben hier te oud voor
Vertel eens wat danquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook......veel te veel moeten werken......maar zoek nog een beetje aandacht
Hier een zoon die zijn tijd verdeeld over hier, bij zijn paps en zus (dit hele weekend), zijn vrienden en of school één stad verder en zijn vriendin...nog een stad verder....hollen of stilstaan hierquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vertel eens wat dan
Ik zal beginnen: hier zitten 2 katers in de buurt die niet goed verzorgd worden en ik ben zo een kalf geweest om ze eten te geven omdat ze zo mager waren.. En nu willen die hier wonen![]()
Heb al een halve dierentuin in huis en volle katers passen daar niet echt bij
Nou, wil nu wel even stilstaan hoor.. zou ter plaatse in slaap kunnen vallen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier een zoon die zijn tijd verdeeld over hier, bij zijn paps en zus (dit hele weekend), zijn vrienden en of school één stad verder en zijn vriendin...nog een stad verder....hollen of stilstaan hier
Ik mag......leeg huis nu.....jammer alleen geen knuffelbeer.....quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, wil nu wel even stilstaan hoor.. zou ter plaatse in slaap kunnen vallen!
Dubbel dekbed erop gelegd, lekker in mijn eentje een 2persoons(dek)bed al zou ik niemand weigeren nuquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
Neem een groot kussen!!
Goh zou nu zelfs geen zin in een knuffelbeer hebben..
Inkoppertje deze, maar ik ga 'm niet makenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
Joh nee!! Heel bed voor jezelf!! Dwars liggen en armen open
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inkoppertje deze, maar ik ga 'm niet maken
Hm ik niet echt. Even misschien en dan moven!! Heb ruimte nodigquote:
Oh nee, ik wil op de bank al plakken en dan in bed lepeltjelepeltjequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm ik niet echt. Even misschien en dan moven!! Heb ruimte nodig
Ahwquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Denk dat ik daar meer in afwijk dan jij hoor. Dus no worries!
Mannen sterven bij mij aan huidverhongering..
Nou vooruit, Belgen zijn welkomquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ja
Als ik een knuffelbeer tegenkom zal ik m doorsturen!
Oh wacht, jij wou geen Belgen he?
Half vegetarisch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:14 schreef Lenny77 het volgende:
Ik kan je mijn ex aanbieden? Groot, breed, eigen huis, half vegetarisch, zeer knuffelig (arme jongen om dan bij mij te zitten), wat vreemde kantjes,..
Oh en niet roker!
Daar durfde ik nog niet over na te denkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 09:23 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik zou meer inzitten over de vreemde kantjes
Ja, zo goed als vegetarisch maar stel als hij ergens op bezoek gaat dan zal hij wel mee eten wat er is, of hij gaat niet panikeren als er een balletje vlees in de soep zit of gelatine in een snoepje.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:23 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik zou meer inzitten over de vreemde kantjes
Dacht ik al welquote:Op zaterdag 19 september 2020 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, zo goed als vegetarisch maar stel als hij ergens op bezoek gaat dan zal hij wel mee eten wat er is, of hij gaat niet panikeren als er een balletje vlees in de soep zit of gelatine in een snoepje.
Zo bedoel ik
Hij eet de helft van het vlees op z'n bordje op.quote:
Past prima in ons droomhuwelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil op de bank al plakken en dan in bed lepeltjelepeltje
Oh dan kan ik de ex nog wel even in de kelder laten zittenquote:Op zaterdag 19 september 2020 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Past prima in ons droomhuwelijk!![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Past prima in ons droomhuwelijk!![]()
Succesquote:Op zaterdag 19 september 2020 10:21 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Bouwvakker hier vandaag, dus tot later.
Jij houdt je ex vast in de kelder?quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh dan kan ik de ex nog wel even in de kelder laten zitten
Ja daar zit die goedquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij houdt je ex vast in de kelder?![]()
Durf je hem niet los te laten?quote:
Ik hou hem daar voor Cinderella, maar is mss niet meer nodig dan?quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Durf je hem niet los te laten?![]()
Neuh ik pas.......ben nu eerst benieuwd naar het charme offensief van LordofLeavesquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hou hem daar voor Cinderella, maar is mss niet meer nodig dan?
Ok, ik laat m lopen danquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh ik pas.......ben nu eerst benieuwd naar het charme offensief van LordofLeaves
Oh.......politiehelikopter hier in de lucht nu......quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok, ik laat m lopen dan
Een beetje zon zal m deugd doen
Mja dat zou wel goed kunnenquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.......politiehelikopter hier in de lucht nu......
Dat zijn de vreemde kantjesquote:Op zaterdag 19 september 2020 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh......niet alleen vreemde kantjes?
Dat is gemeen voor hem!quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hou hem daar voor Cinderella, maar is mss niet meer nodig dan?
Rozen zijn rood, de lucht is blauw. Zulke kutgedichten, vind ik maar flauw.quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh ik pas.......ben nu eerst benieuwd naar het charme offensief van LordofLeaves
Mag ik een teiltjequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, de lucht is blauw. Zulke kutgedichten, vind ik maar flauw.
Ik bespeur een goedkeuring.quote:
Misschien......dm staat open....quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik bespeur een goedkeuring.
Goedemorgen Lenny ...lekker rustig wakker worden danquote:Op zondag 20 september 2020 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
Goeiemorgen!
Ben zo suf als een konijn.. zoals elke ochtend![]()
Hersenen moeten nog opstarten..
Pfff zou eigenlijk best nog veel moeten doen.. ben het type: doe vandaag niet wat morgen ook kan, maar nu is het misschien toch eindelijk die morgen gewordenquote:Op zondag 20 september 2020 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny ...lekker rustig wakker worden dan![]()
Ik moet ook nog opstarten
Mazou! Goedemorgenquote:Op zondag 20 september 2020 10:13 schreef Mazou het volgende:
Goedemorgenik heb juist veel te weinig geslapen
Dit dus... en al maanden helaas. Zombie-mode it isquote:Op zondag 20 september 2020 10:13 schreef Mazou het volgende:
Goedemorgenik heb juist veel te weinig geslapen
Al maanden? Wauw. Weet je de oorzaak?quote:Op zondag 20 september 2020 10:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit dus... en al maanden helaas. Zombie-mode it is
We kunnen nu simultaan al online koffie drinkenquote:Op zondag 20 september 2020 10:15 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi puzz, we moeten nog steeds een keer koffie drinken he
Ja doen we sowieso .quote:Op zondag 20 september 2020 10:15 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi puzz, we moeten nog steeds een keer koffie drinken he
Ik heb al wel even genoeg koffie gehad vanochtend dus ik neem water.quote:Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
We kunnen nu simultaan al online koffie drinken![]()
Ik ga een cappucino caramel maken denk ik;.. met extra suiker
Ben nooit de beste slaper geweest (als kind te bang) en denk dat ik daardoor veel te licht slaap. Ik word dus werkelijk wakker van elk geluid en streepje licht. En als ik dan wakker word dan begin ik meteen te denken en is het om zeep.quote:Op zondag 20 september 2020 10:15 schreef Mazou het volgende:
[..]
Al maanden? Wauw. Weet je de oorzaak?
Getver, dat lijkt me echt heel vervelend. Ik snap dat je in de ochtend moet opstarten dan jaquote:Op zondag 20 september 2020 10:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben nooit de beste slaper geweest (als kind te bang) en denk dat ik daardoor veel te licht slaap. Ik word dus werkelijk wakker van elk geluid en streepje licht. En als ik dan wakker word dan begin ik meteen te denken en is het om zeep.
Gelukkig kan ik redelijk goed tegen slaaptekort maar ben dus in de ochtend geen mens
Ja dat helpt ook al nietquote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef Mazou het volgende:
[..]
Getver, dat lijkt me echt heel vervelend. Ik snap dat je in de ochtend moet opstarten dan ja
Ik hou zo van lekker slapen maar ja, kinderen
Dat duurt hier nog even.quote:Op zondag 20 september 2020 10:56 schreef puzziepie het volgende:
Heerlijk dat die de deur al uit zijn
quote:Op zondag 20 september 2020 10:17 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik heb al wel even genoeg koffie gehad vanochtend dus ik neem water.
Het is toch nooit te vroeg voor wijn?quote:Op zondag 20 september 2020 12:08 schreef puzziepie het volgende:
Voor wijn is het ook nog wat te vroeg denk ik
Eensquote:Op zondag 20 september 2020 12:11 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Het is toch nooit te vroeg voor wijn?
Ook al eensquote:Op zondag 20 september 2020 12:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Het is er ook het weer voor om lekker vroeg op een terrasje te zitten met een wijntje
Die had zoonlief laatst eens meegebracht, lekker inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ben toch maar gegaan voor een Apple Bandit op het terras, ook zeer lekker kan ik je vertellen
Echt???quote:
Dat laatste ken ik dus nietquote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen thee, water, limonade, wijn en soms andere borrels zoals Apple Bandit
Is echt heel lekker! Jillz is ook appel cider, maar dat is echt megazoet. Apple Bandit is wat bitterder maar wel met een lekkere bitequote:Op zondag 20 september 2020 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik dus niet![]()
Maar ik ben nu wel getriggerd
Jaaaa, wel echt maar 4,5 procent. Dus ik moet er wel heel wat drinken om echt dronken te wordenquote:
Jillz ken ik wel , maar zoals je zelf al zegt mierzoet .quote:Op zondag 20 september 2020 20:01 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is echt heel lekker! Jillz is ook appel cider, maar dat is echt megazoet. Apple Bandit is wat bitterder maar wel met een lekkere bite
Jillz is echt te zoet ja. De meeste andere appelciders zijn lekker. Ik heb nog een perencider van ikea in de koelkast staan, misschien neem ik die straksquote:Op zondag 20 september 2020 20:01 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is echt heel lekker! Jillz is ook appel cider, maar dat is echt megazoet. Apple Bandit is wat bitterder maar wel met een lekkere bite
Nee ik wil vooral niet dronken wordenquote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Jaaaa, wel echt maar 4,5 procent. Dus ik moet er wel heel wat drinken om echt dronken te worden
Goed idee hequote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef Mazou het volgende:
[..]
Jillz is echt te zoet ja. De meeste andere appelciders zijn lekker. Ik heb nog een perencider van ikea in de koelkast staan, misschien neem ik die straks
Die zijn lekker ja maar heb ik nog nooit ergens in een winkel gezien.quote:Op zondag 20 september 2020 20:06 schreef fietsie het volgende:
Leeg flesje gevonden: The Good Cider of San Sebastian.
In een aantal smaken verkrijgbaar.
Ja, nooit alcohol, zelden puur water. Vooral sap, cola of koffiequote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt???![]()
Enige wat ik nog wel eens drink is ranja , en eerst ook wel wijn, maar dat nu alleen nog maar in het weekend.
Koffie sowiesoquote:Op zondag 20 september 2020 20:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, nooit alcohol, zelden puur water. Vooral sap, cola of koffie
Ben een ongezonde mens
Belgisch of Nederlands Limburg?quote:Op donderdag 17 september 2020 17:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Limburg is dan ook heeeeeel gezellig
Ja dat klopt. Wanneer gaan we daar dansen?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, het enige leuke aan Limburg is het kasteel van Rieu!
Haha, jij kan helemaal niet dansen!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Wanneer gaan we daar dansen?
De rest wel wat daar staat dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, jij kan helemaal niet dansen!![]()
Jawel, de vele plantenbakken en die Stradivarius schijnt soepel in de heupen te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De rest wel wat daar staat dan?
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, de vele plantenbakken en die Stradivarius schijnt soepel in de heupen te zijn.
Wel op de maat, schatje.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Hm dan laat maar.. ik zal wel aan de kant in mijn handjes klappen.
Gevoel voor ritme heb ik gelukkig wel, ook al dans ik als een houtquote:
Dan gaan we zeker dansen!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gevoel voor ritme heb ik gelukkig wel, ook al dans ik als een hout
Wat gaan we na het dansen doen?quote:
Ja naar huis he, zwevende in hogere sferen door het spektakel wat we net gezien hebbenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan we na het dansen doen?
quote:Op woensdag 23 september 2020 09:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja naar huis he, zwevende in hogere sferen door het spektakel wat we net gezien hebben
Hey fietsiequote:
fistie mag ook hoor; verlangens zijn er niet om onderdrukt te wordenquote:Op donderdag 24 september 2020 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey fietsie![]()
Ik maak de laatste tijd domme fouten tijdens het typen
Worst ipv wordt en net bijna fistie ipv fietsie![]()
Gelukkig had ik het op tijd door
quote:Op donderdag 24 september 2020 11:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
fistie mag ook hoor; verlangens zijn er niet om onderdrukt te worden
Heb je die hoerensite al gevonden btw?quote:
Ik kreeg maar 1 link van jouquote:Op donderdag 24 september 2020 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb je die hoerensite al gevonden btw?
Je moest er nog zelf 1 zoeken!quote:Op donderdag 24 september 2020 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg maar 1 link van jou
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moest er nog zelf 1 zoeken!
Je kende geen hoerensite, dus liet ik je er 1 zoeken. Wat je er mee moet? Geen idee, weggeven aan een vriend die een hoer zoekt.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik![]()
Wat moet ik met een hoer![]()
Waarom zou ik moeten zoeken naar een hoerensite?
ff ter verduidelijking en om niet straks nog meer problemen te krijgen
(ban voor crewbash of zow) Ik was niet de crew aan het bashen
quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kende geen hoerensite, dus liet ik je er 1 zoeken. Wat je er mee moet? Geen idee, weggeven aan een vriend die een hoer zoekt.![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:14 schreef fietsie het volgende:
Zou dat dan iets houdbaars zijn? Of geven ze ook giftcards uit?
Luchtte dat nu echt op?quote:
Wat? Het laten zoeken of een hoer weggeven aan een vriend?quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat? Het laten zoeken of een hoer weggeven aan een vriend?
Blijft een mooi woord.quote:
Wtf is dit nou weer?quote:
Nou enquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wtf is dit nou weer?Sexy clip, de rest meh.
Doe es lief!quote:
Merk er weinig van.quote:
Niet waar. Liegebeest!quote:
Hoe voelt dat nou?quote:
Leuk woord maar ik hou niet zo van mensen die liegenquote:
Dat liegebeest was ook niet zo lief en die kindershow is achteraf gezien ook nog best eng met die lelijke poppenquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk woord maar ik hou niet zo van mensen die liegen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat liegebeest was ook niet zo lief en die kindershow is achteraf gezien ook nog best eng met die lelijke poppen
Geen wonder dat de Belgen zo raar zijn als ze dat hun kleine kinderen voorschotelen
Kijktip: ga zeker niet kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]Liegebeest klinkt ook best negatief
![]()
Ik ken die kindershow niet, maar ik woon ook niet in den Belgique
Ik kijk sowieso niet veel tvquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kijktip: ga zeker niet kijken
Maar liegebeest heeft hier niet persé een negatieve klank, is meer voor de ondeugende leugenaar, niet de leugenaar die het slecht met je voor heeft.
Je woonde toch in Denemarken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]Liegebeest klinkt ook best negatief
![]()
Ik ken die kindershow niet, maar ik woon ook niet in den Belgique
Ik ga niet klikken!quote:
Zwollywoodquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je woonde toch in Denemarken?
[..]
Ik ga niet klikken!
Mijn oprechte medeleven.quote:
Dan wonen we redelijk dichtbij elkaar.quote:
Oww Mijn oprechte deelnemingquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan wonen we redelijk dichtbij elkaar.
Ik ook! Laatste dag van m'n vakantie en het is eindelijk gelukt om "uit te slapen" tot bijna half 9 (hiervoor hele week tussen 7 en 8 uur wakker)quote:Op maandag 28 september 2020 10:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb me toch een partij lekker geslapen
quote:Op maandag 28 september 2020 11:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ook! Laatste dag van m'n vakantie en het is eindelijk gelukt om uit te slapen tot bijna half 9 (hiervoor hele week tussen 7 en 8 uur wakker)
Haha ja dat wel hoor! Lag er ook elke avond redelijk op tijd in, dus heb m'n uurtjes wel gemaakt. Lekker weekje weg geweest, mooi weer gehad en helemaal fris om morgen weer aan t werk te gaan!quote:
Je had wel geluk met het goede weer vorige week ,het is nu een stuk minder lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 11:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja dat wel hoor! Lag er ook elke avond redelijk op tijd in, dus heb m'n uurtjes wel gemaakt. Lekker weekje weg geweest, mooi weer gehad en helemaal fris om morgen weer aan t werk te gaan!
Je krijgt wat je verdient hequote:Op maandag 28 september 2020 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je had wel geluk met het goede weer vorige week ,het is nu een stuk minder lekker
Yesssquote:Op maandag 28 september 2020 11:28 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient he
Kijk, da's fijnquote:Op maandag 28 september 2020 10:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb me toch een partij lekker geslapen
Dan is het helemaal fijn.quote:
Ja, moest uren bijlezenquote:
Ben zelf voornamelijk te voet onderweg dus letten jullie ook een beetje op mij?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, moest uren bijlezen![]()
Mensen het is trouwens paddentijd!! Ze zijn weer op weg naar hun winterplekje, dus opletten met de voetjes neer te zetten en de auto![]()
Padden zijn liefffff
Als je loopt als een pad zal ik je wel opmerkenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben zelf voornamelijk te voet onderweg dus letten jullie ook een beetje op mij?
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je loopt als een pad zal ik je wel opmerken
Zijn dat trippadden ?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mensen het is trouwens paddentijd!! Ze zijn weer op weg naar hun winterplekje, dus opletten met de voetjes neer te zetten en de auto![]()
Padden zijn liefffff
Ik zal straks één testen en kom er op terugquote:
Geef liever de voorkeur aan kikkers.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Padden zijn liefffff
Spannond!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal straks één testen en kom er op terug
Het mooie Brabantse landquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan hier bijna niet naar buiten kijken vanwege de regen dus ik blijf lekker binnen vandaag
Handig om te weten dat het bij jullie regent , dan regent het bij mijn moedertje ookquote:
Nou dat wil niet altijd wat zeggen hoor, soms regent het hier wel in het noorden van deze stad nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Handig om te weten dat het bij jullie regent , dan regent bij mijn moedertje ook![]()
Hier is het droog, straks de beentjes weer ff strekken en een stuk lopen
Het heeft hier ook geregend , ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat wil niet altijd wat zeggen hoor, soms regent het hier wel in het noorden van deze stad niet![]()
Maar wandelze!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het heeft hier ook geregend , ik zeg niets meer
gauw gordijnen weer dichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek toevallig even naar buiten
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
gauw gordijnen weer dicht
Hier regent het al 8 dagen nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het heeft hier ook geregend , ik zeg niets meer
quote:
Ik zou je willen zeggen dat dat gaat wennen, die mondkapjes.. Maar wij moeten dat al een hele tijd en het went dus nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet zeggen dat hier steeds droog is geweest , maar het is de laatste dagen best lekker weer tussen de buitjes door![]()
Moet nog wel wennen aan dat mondkapjes gedoe
Dit inderdaad.....en nu weer met regenachtig weer in de warme bus, zie ik niks meer door m'n bril....quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou je willen zeggen dat dat gaat wennen, die mondkapjes.. Maar wij moeten dat al een hele tijd en het went dus niet![]()
Ik sta achter de maatregelen en doe het ook netjes, maar het neemt alle vreugde weg om het zo maar te zeggen...
Ik heb geen mondkapje op. Maar ga er van de week maar ff een paar in elkaar flansen , voor als het echt verplicht gaat worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou je willen zeggen dat dat gaat wennen, die mondkapjes.. Maar wij moeten dat al een hele tijd en het went dus niet![]()
Ik sta achter de maatregelen en doe het ook netjes, maar het neemt alle vreugde weg om het zo maar te zeggen...
Wij hadden hier in het begin ook allemaal zelfgemaakte mondmaskers, daar de staat het wel verplicht had maar ze nergens te krijgen waren.. Heel veel mensen zijn uiteindelijk snel op de medische maskers over gestapt toen ze er wel waren, daar die stoffen het toch net niet doen, meer aanslag aan je bril geven, zweten plus uitslag veroorzaakten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen mondkapje op. Maar ga er van de week maar ff een paar in elkaar flansen , voor als het echt verplicht gaat worden.
Ik ben sowieso tegen mondkapjes. Ik ga het zoveel mogelijk proberen te ontwijken als dat kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij hadden hier in het begin ook allemaal zelfgemaakte mondmaskers, daar de staat het wel verplicht had maar ze nergens te krijgen waren.. Heel veel mensen zijn uiteindelijk snel op de medische maskers over gestapt toen ze er wel waren, daar die stoffen het toch net niet doen, meer aanslag aan je bril geven, zweten plus uitslag veroorzaakten.
Is maar een tip he, misschien werkt het voor jou anders!
Wij moesten ze zelfs op verlaten boswegen dragen in het begin (daar zijn ze na een paar weken op terug gekomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen mondkapjes. Ik ga het zoveel mogelijk proberen te ontwijken als dat kan.
Maar als het moet dan moet het, je kan ze prima zelf maken met goede materialen en stoffen.
Bizar!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij moesten ze zelfs op verlaten boswegen dragen in het begin (daar zijn ze na een paar weken op terug gekomen)
Wij mochten in het begin niemand zien, alleen de gezinsleden onder hetzelfde dak. Politiecontrole op de baan enz want alleen noodzakelijke ritten mochten (winkel, arts, werk). Na 2 maanden mochten we wandelen met een extra persoon op 1.5 meter en met masker. Na een maand was de bubbel van 4 er: 4 extra personen mocht je zien maar die 4 mochten ook niemand anders zien dan jou dus daar moest heel erg over nagedacht worden wie je koos en wie zij kozen. Iets later werden dat er 5 en weer later waren dat er 10.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bizar!!Ik ben al vanaf februari heel voorzichtig. Heb graves( een auto-immuun ziekte) en heb helemaal geen zin om ziek te worden.
Ik zie alleen mijn kinderen en mijn familie en verder kom ik nergens meer![]()
Ik mis dans feestjes en de jamsessions waar ik altijd naartoe ging. Maar ik kan me ook prima alleen vermaken.
Rare tijden zijn hetquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij mochten in het begin niemand zien, alleen de gezinsleden onder hetzelfde dak. Politiecontrole op de baan enz want alleen noodzakelijke ritten mochten (winkel, arts, werk). Na 2 maanden mochten we wandelen met een extra persoon op 1.5 meter en met masker. Na een maand was de bubbel van 4 er: 4 extra personen mocht je zien maar die 4 mochten ook niemand anders zien dan jou dus daar moest heel erg over nagedacht worden wie je koos en wie zij kozen. Iets later werden dat er 5 en weer later waren dat er 10.
Nu hebben ze het precies een beetje losgelaten.. vreemd want de cijfers zijn bijna hoger dan in het begin..
Echt welquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Amen![]()
En dat ze rap over mogen zijn!!!
Ik ook.. maar hoop doet leven!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
![]()
Maar ik ben er bang voor
Iedereen ziekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ook.. maar hoop doet leven!!
Mega grote FOK!meet dan!!!![]()
![]()
He ik wil ook zo een groene cheerleader!!!quote:
* G *quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
He ik wil ook zo een groene cheerleader!!!
*B* test testquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* G *
zonder de spaties gebruiken
Nee??quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
He ik wil ook zo een groene cheerleader!!!
Is dat ook in andere kleurtjes?
En als we toch bezig zijn: ken jij die met de Belgische vlag?
Oh daar ben ik nu al zo lang naar aan het zoeken???quote:
Is waar... Het was te simpel..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar de roze heeft geen P dus denk niet dat het op kleur werkt
Oh? lolquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nu al zo lang naar aan het zoeken???ik heb ze al gezien hier, maar is al even geleden..
Geen idee! Ik ben daar nooit zo mee bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie is hier de emoji-expert op FOK!?
Ja ik ook niet.. maar die Belgische vlag wil ik welquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ben daar nooit zo mee bezig
Ik ben daar heel slecht inquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet.. maar die Belgische vlag wil ik wel
Jij! Met je clown smiley!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ben daar nooit zo mee bezig
Ach wel. Clown!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |