abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning donderdag 17 september 2020 @ 11:42:33 #76
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195106985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:37 schreef HansCojona het volgende:
Mensen zoals pedo Martijn denken daar heel anders over. Geef ze die ruimte niet.
Daarom is die organisatie ook verboden...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 17 september 2020 @ 11:44:02 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_195107020
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_195107043
Als je niet ooit door iemand verkeerd of niet bent aangekeken dan hoor je er niet meer bij.
pi_195107313
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:32 schreef Zorro het volgende:

[..]

Het in de ballen graaien of bij de tieten pakken lijkt me duidelijk, daar gaat het hier ook niet om. Het gaat er mij juist om dat alles tegenwoordig een ramp is. Beetje doorgeslagen allemaal. Je raakt iemand arm aan, nou nou wat erg. Maar zelfs daar kan je tegenwoordig op worden aangevallen. Waanzin.
Het is kwalijk als iemand roekeloos omgaat met andermans grenzen en in dit geval dus qua aanraking.

Ik vind het helemaal niet doorgeslagen als je kijkt hoeveel victim blaming zulke kwesties nog standaard lijken op te roepen. Geen waardeoordeel vellen zonder dat er bijvoorbeeld een uitspraak van de rechter ligt of op een andere manier voldoende kennis van de specifieke situatie te hebben blijkt nog altijd veel te hoog gegrepen. :') Men weet hier al gelijk dat degene die claimt een grensoverschrijdende ervaring te hebben meegemaakt zich niet zo moet aanstellen. 8)7

Beide kanten op is niet oké overigens. Dus Carlo nu gelijk schandpalen oook niet. Ondanks dat ik al eerder zei 'geen waardeoordelen vellen over situaties waar je niet over kan oordelen blijkt doorgaans nog veel te hoog gegrepen benadruk ik dat toch nog even, want anders komt daar gelijk weer allemaal gejamaar over, omdat men zich niet voor kan stellen dat geen waardeoordelen vellen zonder voldoende kennis van de situatie te hebben twee kanten op kan werken. :')
pi_195107693
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is kwalijk als iemand roekeloos omgaat met andermans grenzen en in dit geval dus qua aanraking.

Ik vind het helemaal niet doorgeslagen als je kijkt hoeveel victim blaming zulke kwesties nog standaard lijken op te roepen. Geen waardeoordeel vellen zonder dat er bijvoorbeeld een uitspraak van de rechter ligt of op een andere manier voldoende kennis van de specifieke situatie te hebben blijkt nog altijd veel te hoog gegrepen. :') Men weet hier al gelijk dat degene die claimt een grensoverschrijdende ervaring te hebben meegemaakt zich niet zo moet aanstellen. 8)7

Beide kanten op is niet oké overigens. Dus Carlo nu gelijk schandpalen oook niet. Ondanks dat ik al eerder zei 'geen waardeoordelen vellen over situaties waar je niet over kan oordelen blijkt doorgaans nog veel te hoog gegrepen benadruk ik dat toch nog even, want anders komt daar gelijk weer allemaal gejamaar over, omdat men zich niet voor kan stellen dat geen waardeoordelen vellen zonder voldoende kennis van de situatie te hebben twee kanten op kan werken. :')
Ja maar Chia dan kunnen we KLB wel opdoeken :'(
-nee-
  donderdag 17 september 2020 @ 12:24:43 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195107701
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:32 schreef Zorro het volgende:

[..]

Het in de ballen graaien of bij de tieten pakken lijkt me duidelijk, daar gaat het hier ook niet om. Het gaat er mij juist om dat alles tegenwoordig een ramp is. Beetje doorgeslagen allemaal. Je raakt iemand arm aan, nou nou wat erg. Maar zelfs daar kan je tegenwoordig op worden aangevallen. Waanzin.
Het gaat niet om het aanraken an sich, maar om de intentie achter die aanraking.

Niemand valt je aan omdat je een arm aanraakt. Wel wanneer je ongevraagd aan iemands billen zit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195108081
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:42 schreef Nine. het volgende:

[..]

Daarom is die organisatie ook verboden...
Je volgt het nieuws niet he?
  Tettenkoning donderdag 17 september 2020 @ 13:10:27 #83
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195108531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:46 schreef HansCojona het volgende:
Je volgt het nieuws niet he?
Dat twee leden hadden besloten om verder gaan, betekent toch niet dat het opeens legaal is? Maar goed, ik begeef me ook niet in dat circuit, dat lijkt meer jouw ding te zijn (aangezien je zo goed van alles op de hoogte bent)... :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Nine. op 17-09-2020 13:28:00 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195109060
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:08 schreef Marsenal het volgende:
Moet je eens als kerel in een Engelse club tussen de zuurstokzeugjes dansen, dan zit je de rest van het jaar op het bureau aangiftes in te vullen.

Als je het niet prettig vind als iemand stiekem je billen aanraakt kan je dat zeggen, maar daarna houdt het toch wel op, mag ik hopen? Als je het intimiderend vind, is dat heel sneu, maar je moet wel wat weerbaarder zijn dan dat. Grow a pair.

Als Carlo Boszhard aan mn reet zat, zou ik gewoon tegen hem zeggen 'joh Carlo Boszhard, blijf eens van mn reet af' en dan lijkt het me al gauw een stuk eenvoudiger opgelost dan dit.
Met achternaam en alles? Beetje onpersoonlijk zo.
  donderdag 17 september 2020 @ 13:50:42 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_195109199
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:15 schreef Zorro het volgende:

[..]

Natuurlijk chargeer ik, maar zoals ik hierboven al zeg, je WEET het niet of het bewust of onbewust is. Kan dus evengoed precies hetzelfde zijn, maar dan mag het wel?
In een druk cafe bij je billen worden gepakt heeft denk ik bijna iedere vrouw die er is geweest wel eens meegemaakt.

Vriendin van mij vond het niet erg, het hoort er gewoon bij volgens haar.

Zelf vind ik het niet leuk, ik heb liever dat mensen mij niet zomaar betasten. Als ik zag wie het was kreeg hij een peun. Meestal was dat onduidelijk. Klotevolk die dat doet.
To BG or not to BG!
pi_195110937
quote:
13s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:40 schreef Chia het volgende:
Jezus, het niet chill vinden als iemand uit het niks je billen aanraakt is in ineens aanstelleritus? :') Lekker weer de omgekeerde wereld en koren op de molen van mensen die hun eigen behoeften boven andermans grenzen stellen.

En dan heb ik het over de reacties in dit topic, niet over die YTer en Carlo.
Het is vervelend inderdaad maar om dan een MeToo jankverhaal op YouTube te gooien is gewoon aandachtshoererij. Je kunt ook de persoon in kwestie erop aanspreken ipv dit soort sneue naming and shaming.
pi_195111121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Echt de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen. Als je niet met je poten van anderen af kunt blijven, moet je opgenomen worden in een instituut waar ze jasjes hebben met de sluiting aan de achterkant.
:')

Of je geeft ter plekke aan dat je het niet wil hebben en de kous is af. Als het daarna door blijft gaan, wat in dit verhaal onduidelijk is, dan mag er wel iets groters van worden gemaakt. Maar meteen en zonder context moord en brand roepen zoals deze Bram doet, aandacht much?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_195111811
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

1 man die mijn kont aanraakt en je kan een paar stompen verwachten. Wat lul jij? Ik hoop echt dat je een grap maakt. Enge shit wat je hier typt.
Een lekkere knappe vrouw die een man betast mag wel.

Een man die een lekker dameskontje betast is een smeerlap. En terecht.

5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 17 september 2020 @ 17:29:34 #89
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195113037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

[..]

Je bagatelliseert het. Dat is hetzelfde als zeggen dat het eigen schuld is van een meisje dat verkracht is, omdat ze een minirokje aan had.

Lichamelijke integriteit is vastgelegd in de Nederlandse Grondwet. Punt.
Jezus Christus, get a grip on yourself. :')
pi_195113388
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jezus Christus, get a grip on yourself. :')
Jullie kneusjes zijn echt wanhopig he, de mensen gaan jullie verderfelijke bullshit niet accepteren,,, niet iedereen heeft zo'n foktop zelfbeeld als jullie satanistjes.
pi_195113440
En dezelfde vrouwen die hierover janken erna zeuren dat alle mannen softie's worden...

"M m m mag ik je a a a a aanraken"
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  donderdag 17 september 2020 @ 17:53:00 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195113476
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jullie kneusjes zijn echt wanhopig he, de mensen gaan jullie verderfelijke bullshit niet accepteren,,, niet iedereen heeft zo'n foktop zelfbeeld als jullie satanistjes.
Maar verder gaat alles wel goed met je? :')
Het gaat over een hand op een bil en ik zie misbruik van kinderen en verkrachting er binnen een paar reacties bij gehaald worden :')
  vrijdag 18 september 2020 @ 14:18:19 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195128800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Echt de grootste bullshit die ik ooit heb gelezen. Als je niet met je poten van anderen af kunt blijven, moet je opgenomen worden in een instituut waar ze jasjes hebben met de sluiting aan de achterkant.
Nou, jasjes en vooral slaaphemden met de sluiting middels een paar koordjes aan de achterkant zijn bij die billenstrelers super populair. Dus dan is de cirkel weer rond ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 18 september 2020 @ 14:40:54 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195129393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:29 schreef the-eye het volgende:

Jezus Christus, get a grip on yourself. :')
Jij bent dus blijkbaar hetzelfde.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 18 september 2020 @ 14:44:09 #95
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195129456
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 14:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij bent dus blijkbaar hetzelfde.
Jij bent dus blijkbaar afwijkend
  vrijdag 18 september 2020 @ 14:45:12 #96
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195129472
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 14:44 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij bent dus blijkbaar afwijkend
Als je daarmee bedoelt anders dan jij, dan dank ik je voor het compliment.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195135246
Slim van die man, gewoon zeggen dat je homo bent, dan mag je iedereen aanranden!
N A P O L I
C A M P A N I A
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 20 september 2020 @ 08:48:49 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195158572
Linkje naar dit topic in de Mediacourant, sow.
https://www.mediacourant.(...)-op-na-metoo-geroep/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 20 september 2020 @ 09:00:53 #99
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195158677
WAJOOO
Dé Mediacourant! :D ^O^
pi_195158699
quote:
6s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jullie kneusjes zijn echt wanhopig he, de mensen gaan jullie verderfelijke bullshit niet accepteren,,, niet iedereen heeft zo'n foktop zelfbeeld als jullie satanistjes.
Dus toch >:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')