@Paul Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Paul het volgende:
@:Paul wat is je geaardheid?
hetero (ben beschikbaar)
@Paul Paulus, hoe heb jij er voor gezorgd dat je het wereldrecord kuitschieten hebt verbroken?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:06 schreef Maanvis het volgende:
in dit topique kun je alles aan Paul vragen en hij is verplicht om hierop te antwoorden.
@:Paul wat is je huidskleur? Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan?
@:Paul waarom ben jij mod geworden?
@:Paul is het friet of patat
@:Paul wie is jouw favoriete en minst favoriete ONZ user?
@:Paul wat is je geaardheid?
@:paul hoeveel tennisballen kan jouw hond tegelijk in zijn mond hebben?
Ja met m'n spleenheupquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
@:paul Paulus, hoe heb jij er voor gezorgd dat je het wereldrecord kuitschieten hebt verbroken?
Door jouquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef Solotovski het volgende:
@:paul waarom ben je zo'n verschrikkelijke kutuser?
Ja!!!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef Maanvis het volgende:
Wel vreemd, @:nikonlover en ik zijn van hetzelfe pak een laken
Nikonnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
Hij bedoelt ook dat we de 2 leukste users zijn
Een pak van mijn lakenhart!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
Hij bedoelt ook dat we de 2 leukste users zijn
Top!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Hoe vind je zelf dat het gaat?
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@Paul Wanneer gaan we daten?
Oke mooi mooi, dan lijkt mij de tijd rijp voor de volgende testfase: acht je jezelf klaar voor promotie naar Forum Admin?quote:
JIJ BENT MANquote:Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:Paul Wanneer gaan we daten?
Blijkbaar toch niet klaar voor...quote:Op woensdag 16 september 2020 21:25 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke mooi mooi, dan lijkt mij de tijd rijp voor de volgende testfase: acht je jezelf klaar voor promotie naar Forum Admin?
Jawel, Murp is het ook geworden. Dusquote:Op woensdag 16 september 2020 21:25 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke mooi mooi, dan lijkt mij de tijd rijp voor de volgende testfase: acht je jezelf klaar voor promotie naar Forum Admin?
WTFquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef Paul het volgende:
@:Paul waarom ben jij mod geworden?
Om DTS relvrij te maken
En eerst was je van de rellenquote:
Ik ben altijd voor vrede geweest!quote:Op woensdag 16 september 2020 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En eerst was je van de rellen
Is dat omdat je mod bent?
Vraag ik me ook nog steeds afquote:Op donderdag 17 september 2020 09:30 schreef vosss het volgende:
@:Paul waarom is het nooit wat geworden tussen jou en @:jojoortje ?
Laat haar nou met rust johquote:Op donderdag 17 september 2020 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan moeten we even de uitleg van @:jojoortje afwachten dan maar. Spannend.
Goed argument wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, Murp is het ook geworden. Dus
@Nikonlover of @Dottekequote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Stel dat je iemand mocht aanwijzen om mod te worden. Welke user zou je kiezen? (behalve jezelf)
Ik mag niets zeggen over wat daar afspeeltquote:Op donderdag 17 september 2020 17:12 schreef Maanvis het volgende:
@:Paul wat was de grootste schok die je kreeg toen je toegang kreeg tot achter de schermen?
Dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mag niets zeggen over wat daar afspeelt
Molsquote:Op donderdag 17 september 2020 17:15 schreef Marsenal het volgende:
@:Paul Wie vond je beter, Micheal Mols of Dirk Kuyt?
@:Paul Wist je dat Dirk Kuyt een enorme lul is?
@:Paul El Greco of de Baron?
De el greco is die griek op het oude stadhuisplein naast Ubica en de Baron is die snackbar op t Wed, in het rijtje van de vingerhoed en waar vroeger die snowboardwinkel zatquote:
Dan ga ik voor el grecoquote:Op donderdag 17 september 2020 19:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De el greco is die griek op het oude stadhuisplein naast Ubica en de Baron is die snackbar op t Wed, in het rijtje van de vingerhoed en waar vroeger die snowboardwinkel zat
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alledrie goed beantwoord, je mag blijven
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:54 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Paul Krijgen we nog wat te drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |