Het Nelom effect.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Progres Niederkorn kapoet gemaakt
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef Coco. het volgende:
Update 18:15 uur:
Voor de regio's Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht, komen mogelijk extra corona-maatregelen.
Volgens het Premier League-topic behoort Tottenham met haar selectie tot darkhorse van de PL titel. Ik hoef dus niet meer te kijken.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind mezelf waarschijnlijk terug bij Teuta v Granada (lol).
Lol, wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens het Premier League-topic behoort Tottenham met haar selectie tot darkhorse van de titel. Ik hoef dus niet meer te kijken.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens het Premier League-topic behoort Tottenham met haar selectie tot darkhorse van de PL titel. Ik hoef dus niet meer te kijken.
Ja Zagreb denkt niet aan mijn Totoquote:Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
in de vCL moet Rode Ster de verlenging in en staat Zagreb achter bij Ferencvaros.
@Scrummie2.1 @FireFox1 @ChevyCaprice @MC-Morgan @paxcon @wazzzquote:Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=AxQrlhAXOsk
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
join danquote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja Zagreb denkt niet aan mijn Toto
Oh, maar dat is een troll/mongool.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel de Premier League, ter aanvulling. Ene PzKpfw stelt dat.
quote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij mijn eigen club post ik niet mee in live topics. Ik wil iets beter opletten dan.
VBL / [English Premier League #293] Seizoen 2020/21 is los!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een troll/mongool.
Die komt ook incidenteel in het LaLiga-topic om te laten zien dat hij echt wel regelmatig Real Madrid kijkt.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #293] Seizoen 2020/21 is los!
Gaat toch nergens over johquote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij mijn eigen club post ik niet mee in live topics. Ik wil iets beter opletten dan.
Ik vond Maarten van Rossem ruk gedaan. Derksen qua uiterlijk wel tot gedaan, de sketch iets minder.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Promenade is leuker dan De Vooravond.
We are backquote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
Er waren jaren dat de nummer 6 uit Luxemburg nog te hoog gegrepen was voor Nederlandse ploegen in de Europa League.
Wie maakt het Differdange topic allen?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
@:paul is mod in ONZ. Jullie zijn uitgenodigd tot de ontgroening
Als Klaas de ander was moet @fetX op gaan passen, gezien de dreigementen van Klaas aan zijn adresquote:Op woensdag 16 september 2020 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
Vorige week waren er twee tbs'ers ontsnapt waarvan er één werd doodgeschoten door de politie.
Ik hoop maar dat het Klaas niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |